|
|
Taki sygnal na Thomsonie. Czy wolac technika UPC? |
Autor |
Wiadomość |
omufo
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 318 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-05-2017, 23:13
|
|
|
Atlas334 napisał/a: | Makaroni napisał/a: | Wymiana na Compala to dobrze czy zle? Mam nadzieje ze nadal bede mogl zmieniac soft mac w razie potrzeby i robic port forward na Compalu? (Czytalem na forach zeby uwazac na Technicolor, wiec to pamietam ze jak co to nie zgadzac sie na wymiane xD) |
Na ten moment bym odradzał:
https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=9766
W razie, gdyby to była usterka modemu i faktycznie miał być wymieniony to ja bym Ci radził naciskać na Ubee albo Cisco (szanse równe zeru). |
Ostatnio spalił się zasilacz od mojego Cisco.
W momencie zgłaszania "usterki" nie wiadomo było, czy spalił się sam zasilacz, czy nie uszkodził się modem (nie paliły się żadne diody), więc technik na wszelki wypadek przyszedł z nowym sprzętem. Przyniósł Ubee, także nie jest to chyba coś nieosiągalnego... |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2017, 23:21
|
|
|
omufo napisał/a: | W momencie zgłaszania "usterki" nie wiadomo było, czy spalił się sam zasilacz, czy nie uszkodził się modem (nie paliły się żadne diody), więc technik na wszelki wypadek przyszedł z nowym sprzętem. Przyniósł Ubee, także nie jest to chyba coś nieosiągalnego... |
Chodziło o Cisco. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 11-05-2017, 23:25
|
|
|
Makaroni
Jeżeli nie chcesz Compala, to podaj opisane tu z nim problemy.
Jeżeli nie chcesz Thomsona, to podaj im, że urządzenie końcowe Klienta podłączone do sprzętu UPC musi mieć publiczny adres IP. Jakby coś marudzili to w tym wątku jest napisane, jakich argumentów użyć.
Więc zostaje Ubee. |
_________________
|
|
|
|
|
Makaroni
Klikacz
Dołączył: 10 Maj 2017 Posty: 8
|
Wysłany: 12-05-2017, 11:00
|
|
|
Naprawione xD
Nie uwierzycie co sie okazalo...
Wiec przyszedl technik, pelna kulturka.
Pokazalem mu co sie dzieje na Thomsonie.
Pierwsze co, odlaczyl oczywiscie splitter... no i nie dalo poprawy.
Tez byl zdziwiony co jest grane, poszedl do skrzynki, popytal czy mam gdzies inne wejscie koncentryka na mieszkanie, ja mowie, ze nie, nie kojarze... wiec pyta jak tu kabel idzie, ja mowie, no bylo po remoncie zanim sie wprowadzilem pod podloga i w sciane... kto to wie jak to tam idzie teraz.
Dotarlismy do szafki nad drzwiami wejsciowymi... wyciagam pudla ktore tam babcia trzyma i technik tam patrzy... ale numer. Jest KOLEJNY rozgaleznik! i kabel przylepiony do niego czarna tasma klejaca -_-'...
Wyciagnal ten balagan, polaczyl kabelek na tasmie, podal balagan mowiac nonszalancko "To moze juz pan wyrzucic, te rozgalezniki tez bo to stara instalacja..."
Wlaczyl speed test... 118.19 na 6 do 9ms bez ani sekundy spadku predkosci.
No nie jest 120... ale przynajmniej zostawili Thomsona wiec nie narzekam! (Juz mial jakis zastepczy router ze soba, cos w brazowym kartonie, ale nie bylo firmowe tylko ze wireless gateway napisane i jakies litery ale nie UPC w rogu kartonu, do srodka nie patrzylem wiec nawet nie wiem co mnie ominelo xD)
Najlepsze jak wlaczyl na kompie brata, a on nie uaktualnia nic, speed test i sie pyta "A nie wie pan od czego to zalezy, ze speed test tutaj wlacza sie stara strona? Bo ja tej starej wersji to juz daaaawno nie widzialem.". Mowie wiec, ze tu sie podrozuje w czasie i tak to jest xD
Tak czy inaczej, dobrze, ze nie probowalem tego "przeczekac" haha, bo bym walczyl z fizyka zrywanego kabla i nic by mi to nie pomoglo a teraz wreszcie mam internet jak bylo.
[ Dodano: 12-05-2017, 11:04 ]
Dla porowania, tak aktualnie wyglada polaczenie na Thomsonie po naprawie:
ssssaaawewe.png
|
|
Plik ściągnięto 74 raz(y) 39,7 KB |
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 12-05-2017, 11:27
|
|
|
No i Super.
Najważniejsze, że wszystko gra i jesteś zadowolony z Thomsona.
Dla nas wszystkich nauczka /informacja , że jednak trzeba sprawdzać kable po kolei, już były na forum opisywane takie przypadki, że kable krążyły nie wiadomo gdzie. |
_________________
|
|
|
|
|
Atlas334
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 250 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 12-05-2017, 13:23
|
|
|
Makaroni napisał/a: | No nie jest 120... ale przynajmniej zostawili Thomsona wiec nie narzekam! (Juz mial jakis zastepczy router ze soba, cos w brazowym kartonie, ale nie bylo firmowe tylko ze wireless gateway napisane i jakies litery ale nie UPC w rogu kartonu, do srodka nie patrzylem wiec nawet nie wiem co mnie ominelo xD) |
To pudełko, które opisujesz co do opakowanie Compala (Connect Boxa). Dobrze, że udało się rozwiązać problem w taki a nie inny sposób, bo na Compalu byś tych 10ms nie zobaczył. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,42 sekundy. Zapytań do SQL: 14 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|