Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
infolinia i sens jej istnienia
Autor Wiadomość
flegi 
Klikacz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 12
Wysłany: 11-10-2005, 21:58   infolinia i sens jej istnienia

To że dużo się na temat infolini chello pisze i to zwykle źle jest oczywiste. A ja mam kilka uwag bo jak wielu tu użytkowników miałęm wątpliwą przyjemność dzwonić sobie przez długie tygodnie pod magiczny numer 9480. Po pierwsze - czy zauwazyliscie ze zwykle zagadką jest jak linia sie nam odezwie: zwykle pyta o numer użytkownika, potem o potwierdzenie, a potem włącza się IVR. Ale... raz zdazyło mi się ze od razu zgłaszał się konsultant, innego znów razu nie pytano mnie o numer użytkownika tylko od razu było menu. Do tego największe moje pytanie PO CO 2 RAZY musze wpisac numer uzytkownika jesli po połączeniu z działem technicznym pierwsze co robi konsultant to... pyta o numer użytkownika...
 
 
Jacek 
Administrator


Pomógł: 45 razy
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 1441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-10-2005, 22:14   

flegi napisał/a:
Do tego największe moje pytanie PO CO 2 RAZY musze wpisac numer uzytkownika

Jak to po co? Aby dłużej wisieć na linii i aby rozmowa dłużej trwała :evil:

Jak ja dzwonię, to
1. zawsze jest menu
2. tylko 1 raz nie pytał o numer klienta
 
 
dopesc 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2005
Posty: 247
Skąd: Warszawa-Bródno
Wysłany: 11-10-2005, 23:00   

Dluzej wisiec na lini?

PRzecierz i tak tam sie placi za 1 impuls wedlug stawki operatora.
_________________
 
 
Jacek 
Administrator


Pomógł: 45 razy
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 1441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-10-2005, 23:19   

dopesc, nie - płacisz tak jak za połączenie lokalne.
Czyli jeśli "wisisz" 20 minut, to nie płacisz za 1 impuls, lecz za 1 impuls razy ilość minut (dzielona przez 3 lub 6 - chyba, w zależności od pory dnia).
 
 
clarkkent 
Moderator



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 12 Cze 2005
Posty: 1664
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-10-2005, 18:13   

Placisz jak za jeden impuls - niewazne ile gadasz (1 minute czy godzine). Sprawdzilem kiedys osobiscie na ruchunku tepsy, bo przez caly miesiac wyszlo mi kikadziesiat minut polaczenia przez ta ulgowa infolinie. W efekcie zaplacilem ok. 1,5 zl netto, bo laczylem sie kilka razy. Na fakturze te polaczenia sa oznaczone jako ulgowa infolinia i calkowita oplata to 35 gr z VAT-em - tak jak za jeden impuls polaczenia lokalnego.

Jesli chodzi o podwojne wpisywanie numeru uzytkownika podczas polaczenia, to tez wydaje mi sie to bzdura, bo i tam potem konsultant pyta ponownie o ten numer. Moze chodzi o to, zeby dodzwaniali sie tylko uzytkownicy chello, bo system rozpoznaje numer abonenta, a juz konsultantowi ten numer sie nie wyswietla. Widocznie maja kiepski system.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: