infolinia i sens jej istnienia |
Autor |
Wiadomość |
flegi
Klikacz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Wrz 2005 Posty: 12
|
Wysłany: 11-10-2005, 21:58 infolinia i sens jej istnienia
|
|
|
To że dużo się na temat infolini chello pisze i to zwykle źle jest oczywiste. A ja mam kilka uwag bo jak wielu tu użytkowników miałęm wątpliwą przyjemność dzwonić sobie przez długie tygodnie pod magiczny numer 9480. Po pierwsze - czy zauwazyliscie ze zwykle zagadką jest jak linia sie nam odezwie: zwykle pyta o numer użytkownika, potem o potwierdzenie, a potem włącza się IVR. Ale... raz zdazyło mi się ze od razu zgłaszał się konsultant, innego znów razu nie pytano mnie o numer użytkownika tylko od razu było menu. Do tego największe moje pytanie PO CO 2 RAZY musze wpisac numer uzytkownika jesli po połączeniu z działem technicznym pierwsze co robi konsultant to... pyta o numer użytkownika... |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-10-2005, 22:14
|
|
|
flegi napisał/a: | Do tego największe moje pytanie PO CO 2 RAZY musze wpisac numer uzytkownika |
Jak to po co? Aby dłużej wisieć na linii i aby rozmowa dłużej trwała
Jak ja dzwonię, to
1. zawsze jest menu
2. tylko 1 raz nie pytał o numer klienta |
|
|
|
|
dopesc
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2005 Posty: 247 Skąd: Warszawa-Bródno
|
Wysłany: 11-10-2005, 23:00
|
|
|
Dluzej wisiec na lini?
PRzecierz i tak tam sie placi za 1 impuls wedlug stawki operatora. |
_________________
|
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-10-2005, 23:19
|
|
|
dopesc, nie - płacisz tak jak za połączenie lokalne.
Czyli jeśli "wisisz" 20 minut, to nie płacisz za 1 impuls, lecz za 1 impuls razy ilość minut (dzielona przez 3 lub 6 - chyba, w zależności od pory dnia). |
|
|
|
|
clarkkent
Moderator
Pomógł: 34 razy Dołączył: 12 Cze 2005 Posty: 1664 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-10-2005, 18:13
|
|
|
Placisz jak za jeden impuls - niewazne ile gadasz (1 minute czy godzine). Sprawdzilem kiedys osobiscie na ruchunku tepsy, bo przez caly miesiac wyszlo mi kikadziesiat minut polaczenia przez ta ulgowa infolinie. W efekcie zaplacilem ok. 1,5 zl netto, bo laczylem sie kilka razy. Na fakturze te polaczenia sa oznaczone jako ulgowa infolinia i calkowita oplata to 35 gr z VAT-em - tak jak za jeden impuls polaczenia lokalnego.
Jesli chodzi o podwojne wpisywanie numeru uzytkownika podczas polaczenia, to tez wydaje mi sie to bzdura, bo i tam potem konsultant pyta ponownie o ten numer. Moze chodzi o to, zeby dodzwaniali sie tylko uzytkownicy chello, bo system rozpoznaje numer abonenta, a juz konsultantowi ten numer sie nie wyswietla. Widocznie maja kiepski system. |
|
|
|
|
|