Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UPC Phone - komuś działa?
Autor Wiadomość
jolie 
Klikacz

Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 14
Wysłany: 30-10-2012, 22:23   UPC Phone - komuś działa?

Witam,

Przeglądając sobie appstore natrafiłem na aplikację "UPC Phone". Jak przeczytałem opis to niemal zapiałem z zachwytu - podgląd na listę nieodebranych połączeń, dzwonienie skądkolwiek z użyciem swojego numeru telefonu i planu telefonicznego... no bajka.

Aż założyłem sobie konto w "Moje UPC"...
I co? I nic :(

"Korzystanie z usługi UPC Phone wymaga posiadania Telefonu UPC."

Super, tylko że ja telefon UPC mam!
Dzwoniłem do BOK, po dłuższej rozmowie pan stwierdził że faktycznie wszędzie niby mam zaznaczone że jest telefon UPC, ale akurat w "moje upc" coś poszło źle i tam telefonu nie ma. Obiecał że zgłosi to do działu technicznego i... mam sobie co jakiś czas sprawdzać.

Oczywiście nadal nic...

Pytanie: czy komuś ten UPC Phone działa? W szczególności - komuś kto ma plan "minuty non stop"?
 
 
gregor 
easy master

Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 20
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-10-2012, 23:09   U też nie działa

U mnie na SG S II tylko w dniu zainstalowania tj.10 bm zadziałało a póżniej nic nie łączy rozmów ani po wifi ani 3G jak i nie odbiera pomimo że stacjonarny działa, usługa aktywna /zielona ikonka/. Resety, wylogowania, odinstalowanie i ponowne zainstalowanie, aktualizacja do nowszej wersji i kontakt z fachowcem z UPC nic nie pomogło. Idea dobra ale narazie to lipa.

[ Dodano: 30-10-2012, 23:11 ]
Mam 240 min do wszystkich
 
 
bulek 
ultra master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 865
Skąd: 3city
Wysłany: 31-10-2012, 10:25   

Zainstalowałem żonie na SG S. Działało pięknie pierwszego dnia kiedy była w zakresie domowego wifi. W następnych dniach głównie poza domem zaliczyła kilkanaście zwisów telefonu, upc phone application crash i komunikatów o braku połączenia w momentach, w których potrzebowała telefonu do zwykłych rozmów. Na razie więc kariera tej aplikacji na jej telefonie była wyjątkowo krótka :) .
 
 
jolie 
Klikacz

Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 14
Wysłany: 31-10-2012, 10:38   

bulek napisał/a:
Zainstalowałem żonie na SG S. Działało pięknie pierwszego dnia kiedy była w zakresie domowego wifi. W następnych dniach głównie poza domem zaliczyła kilkanaście zwisów telefonu, upc phone application crash i komunikatów o braku połączenia w momentach, w których potrzebowała telefonu do zwykłych rozmów. Na razie więc kariera tej aplikacji na jej telefonie była wyjątkowo krótka :) .


A jaką macie taryfę? Bo mam dziwne podejrzenie, że mi nie działa z racji posiadania planu "minuty bez limitu"...
 
 
gregor 
easy master

Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 20
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31-10-2012, 12:55   

A jaką macie taryfę? Bo mam dziwne podejrzenie, że mi nie działa z racji posiadania planu "minuty bez limitu"..



I tu dałeś do powód do zastanowienia czy czasem problem nie tkwi w taryfie jaką się posiada ja mam 240 min do wszystkich i tez nie działa. Może trochę to absurdalne ale firmy stosują rożne chwyty by zaoszczędzić.
 
 
terefere 
classic master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 185
Skąd: Katowice
Wysłany: 31-10-2012, 13:22   

Ja nie mam telefonu, ale mama ma, więc zainstalowałem sobie aplikację na Desire Z i działa bez problemu.
Mama ma Desire S i również śmiga. Oczywiście testowane "chwilowo" do zadzwonienia/odebrania połączenia.
 
 
kubawojcik 
light master

Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 108
Wysłany: 31-10-2012, 20:00   

Ja mam 240min do wszystkich i nie mam zadnych problemow z aplikacja.


No i teraz pewnie sie zdenerwuja wszyscy Androidowcy tak nienawidzacy iOS i Apple :)
działa na iOS6 na iPhone 4 i na Ipad3 z iOS 5 :p
 
 
jolie 
Klikacz

Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 14
Wysłany: 31-10-2012, 20:23   

kubawojcik napisał/a:
Ja mam 240min do wszystkich i nie mam zadnych problemow z aplikacja.


A jak się zalogujesz na WWW do "Moje UPC" i klikniesz w "UPC Phone", to pod ikonką programu masz coś poza zakładką "Moje urządzenia"? Możesz puścić screenshot?

URLa nie podam, bom świeżak i forum nie pozwala :(

U mnie jest tylko "Moje urządzenia" i podobno to jest przyczyna problemu z działaniem UPC phone

kubawojcik napisał/a:
No i teraz pewnie sie zdenerwuja wszyscy Androidowcy tak nienawidzacy iOS i Apple :)
działa na iOS6 na iPhone 4 i na Ipad3 z iOS 5 :p


Myślę że to nie ma nic wspólnego z systemem operacyjnym komórki...

Jeszcze jedno pytanie do tych którym działa: czy da się równocześnie rozmawiać przez stacjonarkę i UPC phone? :)
 
 
zabieg2 
light master

Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Chorzów
Wysłany: 31-10-2012, 22:32   

U mnie na s galaxy też nie działa. Po wklikaniu numeru w ogóle nie ma sygnału chociaż wszystkie ikonki wskazują zalogowanie ( po wi fi ). Gratuluje szczęściarzom którym aplikacja działa. Dla mnie na razie to lipa
_________________
 
 
terefere 
classic master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 185
Skąd: Katowice
Wysłany: 01-11-2012, 00:05   

jolie napisał/a:
kubawojcik napisał/a:
Ja mam 240min do wszystkich i nie mam zadnych problemow z aplikacja.


A jak się zalogujesz na WWW do "Moje UPC" i klikniesz w "UPC Phone", to pod ikonką programu masz coś poza zakładką "Moje urządzenia"? Możesz puścić screenshot?

URLa nie podam, bom świeżak i forum nie pozwala :(

U mnie jest tylko "Moje urządzenia" i podobno to jest przyczyna problemu z działaniem UPC
U mnie tak to wygląda (też 240min):


Aha, da się rozmawiać przez tel i aplikację ;)
 
 
jolie 
Klikacz

Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 14
Wysłany: 01-11-2012, 01:01   

terefere napisał/a:
U mnie tak to wygląda (też 240min):

(ciach obrazek)

Aha, da się rozmawiać przez tel i aplikację ;)


Ano właśnie, u mnie tego "Zarządzanie usługami" brak.
Ciekaw jestem czy cokolwiek z tym zrobią czy też po prostu oleją...
 
 
terefere 
classic master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 185
Skąd: Katowice
Wysłany: 07-11-2012, 16:13   

Po ostatniej aktualizacji dalej nie działa?
 
 
jolie 
Klikacz

Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 14
Wysłany: 07-11-2012, 16:17   

terefere napisał/a:
Po ostatniej aktualizacji dalej nie działa?


A kiedy była ta aktualizacja?
Wszedłem teraz na "Moje UPC" i nadal nie ma zarządzania urządzeniami.
Po odpaleniu aplikacji "UPC Phone" też nadal to samo - informacja że muszę mieć usługę "Telefon UPC". :(
 
 
alma 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 85
Wysłany: 07-11-2012, 18:04   

jolie, Ja ściągałem wczoraj ;) U mnie nawet to działa tylko niestety nie widać mojego SG S2 w Moim UPC w dziale UPC Phone. Pisałem do BOK i czekam na reakcje. Instalowałem z Play na SG jak i przez stronę i kabelek :) bez różnicy - nie ma mojego fona na liście w Moje UPC...
_________________
 
 
terefere 
classic master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 185
Skąd: Katowice
Wysłany: 07-11-2012, 21:25   

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.upc.phone
Po prawej: 5 listopad.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: