Dział utrzymania klienta |
Autor |
Wiadomość |
Dzasek87
Klikacz
Dołączył: 30 Lis 2022 Posty: 9
|
Wysłany: 30-11-2022, 11:23 Dział utrzymania klienta
|
|
|
Cześć,
czy ktoś posiada najnowsze oferty z DUK?
Jeśli tak, to proszę o wrzucenie ich |
|
|
|
|
swiezy
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Wrz 2006 Posty: 31 Skąd: Złotopolice
|
Wysłany: 30-11-2022, 12:06
|
|
|
Również jestem zainteresowany, bo zlozylem rezygnację. I umowilem instalacje Vectry na za miesiac na umowie black week na czas nieokreslony 600mb/s na 49.99zl poniewaz nic ciekawego mi nie zaproponowali na koniec umowy. Czekam na telefon z DUK |
|
|
|
|
Dzasek87
Klikacz
Dołączył: 30 Lis 2022 Posty: 9
|
Wysłany: 30-11-2022, 13:41
|
|
|
ja teraz złożyłem wypowiedzenie i czekam na telefon od nich ale żeby być ,,lepiej przygotowany" może ktoś z forumowiczów mógłby wrzucić co mogą mi zaproponować |
|
|
|
|
swiezy
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Wrz 2006 Posty: 31 Skąd: Złotopolice
|
|
|
|
|
pacuro
Klikacz
Dołączył: 29 Lis 2022 Posty: 2
|
Wysłany: 30-11-2022, 14:48
|
|
|
swiezy napisał/a: | Również jestem zainteresowany, bo zlozylem rezygnację. I umowilem instalacje Vectry na za miesiac na umowie black week na czas nieokreslony 600mb/s na 49.99zl poniewaz nic ciekawego mi nie zaproponowali na koniec umowy. Czekam na telefon z DUK |
Trzymam kciuki, jednak radzę nie napalać się. Dziś kończy mi się dwuletnia umowa. Cały listopad dzwonili do mnie i nic nie proponowali ponad aktualne 300 za 45. Ani taniej, ani szybciej. Po kilkunastu latach z nimi, to mogliby chociaż dać to co w bf promo dla nowych.
Ich strata. W poniedziałek zamówiłem to co Ty - 600 za 50 bezterminowo w Vectrze. Jeśli do tego dostanę CGA4236, to będzie pięknie. |
|
|
|
|
Dzasek87
Klikacz
Dołączył: 30 Lis 2022 Posty: 9
|
Wysłany: 30-11-2022, 16:20
|
|
|
No niekoniecznie. Kilka miesiecy temu tez ,,rezygnowalem" i DUK dawał mi to co dla nowego czyli: 750 mb/s viaplay,c+, eleven i polsat premium, dekoder 4k. Umowa na 12 miesiecy za 106 zł bodajże |
|
|
|
|
WojciechMT
light master
Dołączył: 10 Lut 2016 Posty: 138 Skąd: Bytom (Górny Śląsk)
|
Wysłany: 02-12-2022, 17:34
|
|
|
Dzasek87 napisał/a: | ja teraz złożyłem wypowiedzenie i czekam na telefon od nich ale żeby być ,,lepiej przygotowany" może ktoś z forumowiczów mógłby wrzucić co mogą mi zaproponować |
Pytanie czego ty sam od nich chcesz.
Ze swojego doświadczenia (a jakieś już posiadłem) wiem, że to jest taka trochę gra w teatr. Przy założeniu oczywiście, że nie chcesz się z UPC rozstawać. Ja wypowiedzenie składam zawsze i zawsze też rozmów jest wiele z konsultantami. Nigdy też niestety nie obywa się bez reklamacji i przepychanek. Finalnie jednak - a o to przecież chodzi, mam to co chcę. Po prostu raz na dwa lata trzeba trochę się pobawić. No i warto wiedzieć, że niektóre kwestie są uznaniowe. Mam tu na myśli np darmową instalację. Czasami po prostu z człowiekiem po drugiej stronie słuchawki nie ma chemii i nic się na to nie poradzi. Proponuję rozłączyć się i trafić na innego, bardziej chętnego do współpracy. Rzucanie nazwami regulaminów też raczej nie czyni cudów.
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
Dzasek87
Klikacz
Dołączył: 30 Lis 2022 Posty: 9
|
Wysłany: 09-12-2022, 12:06
|
|
|
WojciechMT napisał/a: |
Pytanie czego ty sam od nich chcesz.
Ze swojego doświadczenia (a jakieś już posiadłem) wiem, że to jest taka trochę gra w teatr. |
Chce lepszej oferty jak każdy Jestem ich klientem prawie 9 lat, więc mogliby coś dać od siebie. Tylko DUK jest w stanie to zrobić. Rozmawiałem z konsultantką raz i nic nie miała, umówiliśmy się na kolejną rozmowę na 7.12 i nie zadzwoniła, więc nie wiem co mam myśleć. Na wykopie ktoś kiedyś wrzucił tabelki co komu mogą zaoferować i podobno tutaj na tym forum można odnaleźć z DUK z UPC takie oferty, dlatego ten mój post |
|
|
|
|
bgalka
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Kwi 2008 Posty: 103 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-12-2022, 17:37
|
|
|
Na jaki numer mam dzwonić jeżeli chcę zapytać się czy wypowiedzenie już dotarło?
Albo żeby przełączyli do Działu Utrzymania Klienta? |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1653
|
Wysłany: 10-12-2022, 15:17
|
|
|
bgalka napisał/a: | Na jaki numer mam dzwonić jeżeli chcę zapytać się czy wypowiedzenie już dotarło?
Albo żeby przełączyli do Działu Utrzymania Klienta? |
Dzwoń nawet na 813813813 i poproś o przełączenie do DUK. |
_________________
|
|
|
|
|
|