Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dział utrzymania klienta
Autor Wiadomość
Dzasek87 
Klikacz

Dołączył: 30 Lis 2022
Posty: 9
Wysłany: 30-11-2022, 11:23   Dział utrzymania klienta

Cześć,
czy ktoś posiada najnowsze oferty z DUK?
Jeśli tak, to proszę o wrzucenie ich
 
 
swiezy 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 31
Skąd: Złotopolice
Wysłany: 30-11-2022, 12:06   

Również jestem zainteresowany, bo zlozylem rezygnację. I umowilem instalacje Vectry na za miesiac na umowie black week na czas nieokreslony 600mb/s na 49.99zl poniewaz nic ciekawego mi nie zaproponowali na koniec umowy. Czekam na telefon z DUK
 
 
Dzasek87 
Klikacz

Dołączył: 30 Lis 2022
Posty: 9
Wysłany: 30-11-2022, 13:41   

ja teraz złożyłem wypowiedzenie i czekam na telefon od nich ale żeby być ,,lepiej przygotowany" może ktoś z forumowiczów mógłby wrzucić co mogą mi zaproponować :)
 
 
swiezy 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 31
Skąd: Złotopolice
Wysłany: 30-11-2022, 14:09   

Nie wiem czy aktualne, ale najnowsze jakie znalazłem : https://docs.google.com/spreadsheets/u/0/d/1xcxzdCVJURFdIJkvQR0mX705ph-qWFyd7MbUOnn8pf4/htmlview
 
 
pacuro 
Klikacz

Dołączył: 29 Lis 2022
Posty: 2
Wysłany: 30-11-2022, 14:48   

swiezy napisał/a:
Również jestem zainteresowany, bo zlozylem rezygnację. I umowilem instalacje Vectry na za miesiac na umowie black week na czas nieokreslony 600mb/s na 49.99zl poniewaz nic ciekawego mi nie zaproponowali na koniec umowy. Czekam na telefon z DUK


Trzymam kciuki, jednak radzę nie napalać się. Dziś kończy mi się dwuletnia umowa. Cały listopad dzwonili do mnie i nic nie proponowali ponad aktualne 300 za 45. Ani taniej, ani szybciej. Po kilkunastu latach z nimi, to mogliby chociaż dać to co w bf promo dla nowych.
Ich strata. W poniedziałek zamówiłem to co Ty - 600 za 50 bezterminowo w Vectrze. Jeśli do tego dostanę CGA4236, to będzie pięknie.
 
 
Dzasek87 
Klikacz

Dołączył: 30 Lis 2022
Posty: 9
Wysłany: 30-11-2022, 16:20   

No niekoniecznie. Kilka miesiecy temu tez ,,rezygnowalem" i DUK dawał mi to co dla nowego czyli: 750 mb/s viaplay,c+, eleven i polsat premium, dekoder 4k. Umowa na 12 miesiecy za 106 zł bodajże
 
 
WojciechMT 
light master

Dołączył: 10 Lut 2016
Posty: 138
Skąd: Bytom (Górny Śląsk)
Wysłany: 02-12-2022, 17:34   

Dzasek87 napisał/a:
ja teraz złożyłem wypowiedzenie i czekam na telefon od nich ale żeby być ,,lepiej przygotowany" może ktoś z forumowiczów mógłby wrzucić co mogą mi zaproponować :)


Pytanie czego ty sam od nich chcesz. :)
Ze swojego doświadczenia (a jakieś już posiadłem) wiem, że to jest taka trochę gra w teatr. :) Przy założeniu oczywiście, że nie chcesz się z UPC rozstawać. Ja wypowiedzenie składam zawsze i zawsze też rozmów jest wiele z konsultantami. Nigdy też niestety nie obywa się bez reklamacji i przepychanek. Finalnie jednak - a o to przecież chodzi, mam to co chcę. Po prostu raz na dwa lata trzeba trochę się pobawić. No i warto wiedzieć, że niektóre kwestie są uznaniowe. Mam tu na myśli np darmową instalację. Czasami po prostu z człowiekiem po drugiej stronie słuchawki nie ma chemii i nic się na to nie poradzi. Proponuję rozłączyć się i trafić na innego, bardziej chętnego do współpracy. Rzucanie nazwami regulaminów też raczej nie czyni cudów.
Pozdrawiam :)
_________________
 
 
Dzasek87 
Klikacz

Dołączył: 30 Lis 2022
Posty: 9
Wysłany: 09-12-2022, 12:06   

WojciechMT napisał/a:


Pytanie czego ty sam od nich chcesz. :)
Ze swojego doświadczenia (a jakieś już posiadłem) wiem, że to jest taka trochę gra w teatr. :)


Chce lepszej oferty jak każdy :) Jestem ich klientem prawie 9 lat, więc mogliby coś dać od siebie. Tylko DUK jest w stanie to zrobić. Rozmawiałem z konsultantką raz i nic nie miała, umówiliśmy się na kolejną rozmowę na 7.12 i nie zadzwoniła, więc nie wiem co mam myśleć. Na wykopie ktoś kiedyś wrzucił tabelki co komu mogą zaoferować i podobno tutaj na tym forum można odnaleźć z DUK z UPC takie oferty, dlatego ten mój post :)
 
 
bgalka 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 103
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-12-2022, 17:37   

Na jaki numer mam dzwonić jeżeli chcę zapytać się czy wypowiedzenie już dotarło?
Albo żeby przełączyli do Działu Utrzymania Klienta?
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 10-12-2022, 15:17   

bgalka napisał/a:
Na jaki numer mam dzwonić jeżeli chcę zapytać się czy wypowiedzenie już dotarło?
Albo żeby przełączyli do Działu Utrzymania Klienta?

Dzwoń nawet na 813813813 i poproś o przełączenie do DUK.
_________________
  ogromny
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,41 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: