Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z opóźnieniami w modemach na chipsetach Puma6.
Autor Wiadomość
pawelb 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-03-2018, 14:43   

KOCUREK1970 napisał/a:
Cytat:
Ja mam alternatywę w postaci światła od Orange

Wchodzisz w ten internet dla graczy co go tak Mariuszek tu zachwala :twisted:

Co do reszty - to tu GDA muszę z tym jego nieśmiertelnym "nie pasuje, portfelem decyduj i zmień operatora" przyznać Mu rację.


Gdybyscie mieli sugerowac sie tylko peeringiem IP to z najwiekszych operatorow routing najlepiej wyglada w Vectrze...ale trzeba u nich brac zwykły modem albo przestawiac modemo-router w tryb modemu bo Vectra praktycznie nie daje dostepu do strony konfiguracyjnej modemu (poza haslem do wifi), no i z tego co sie zorientowalem, Vectra nie daje modemow z chipsetem Puma tylko wszystko ma na Broadcomie
 
 
brtk 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-03-2018, 09:47   

Ja na razie mam problem dowiedzieć się co z moim monitoringiem łącza i z czego wynikają restarty po 5 rano, bo nikt nie odpisuje PW ani na posty.. Widzę, że "boom" z otwarcia społeczności minął i teraz coraz trudniej będzie się coś dowiedzieć.
_________________
 
 
Sebaa91 
Klikacz

Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 11
Wysłany: 23-03-2018, 15:14   

Pewnie spodziewali się pochwał albo banalnych pytań a pojawiło się dużo krytyki, okazało się, że ludzie czegoś chcą i mają wymagania.
 
 
sony77 
easy master

Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 27
Ostrzeżeń:
 6/4/6
Wysłany: 23-03-2018, 18:38   

I jak w końcu z tymi Compalami ? nowe oprogramowanie jest czy nie ? pare osób cos dostało od upc i zchowało się na zamkniętym forum ?
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 2665
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 23-03-2018, 19:33   

Nowe oprogramowanie do Compala już jest wgrywane. Kiedyś dostaniesz.
_________________
 
 
Sebaa91 
Klikacz

Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 11
Wysłany: 23-03-2018, 19:48   

MrPepka napisał/a:
Nowe oprogramowanie do Compala już jest wgrywane. Kiedyś dostaniesz.
Ciekawe jak to się ma do jednego z postów na forum UPC gdzie pewien użytkownik mówi, że zrobili mu downgrade softu.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 65 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5335
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 23-03-2018, 19:49   

sony77 napisał/a:
I jak w końcu z tymi Compalami ? nowe oprogramowanie jest czy nie ? pare osób cos dostało od upc i zchowało się na zamkniętym forum ?

Tu masz stanowisko UPC (ich pytaj):
https://forum.upc.eu/t5/connectbox/test-puma6-i-problemy/m-p/10413#M1031
"Wszyscy dostaną nowy soft. Nie ma żadnego określonego czasu, w którym to nastąpi. Jak odpowiednie osoby uznają to za stosowne, to następna partia (nie wiem jak duża) otrzyma nowe oprogramowanie. Finalnie (jak zawsze) najnowsza wersja softu, trafi do wszystkich klientów Connext Boxa.

Nie podam Wam żadnego terminu bo go nie znam."
_________________
 
 
brtk 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-03-2018, 22:19   

Też dostałem stare oprogramowanie..

23-03-2018 15:29:27 notice SW download Successful - Via NMS
23-03-2018 15:25:23 notice SW Download INIT - Via NMS
_________________
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 2665
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 24-03-2018, 02:03   

Nowe info:
Prawdopodobnie u wszystkich testujących przywrócili soft do wersji 23-4 (sprzed listopada 2017). U mnie już to zrobili.
_________________
 
 
sony77 
easy master

Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 27
Ostrzeżeń:
 6/4/6
Wysłany: 24-03-2018, 10:09   

Czyli co ? nowy soft nic nie poprawia ?? pytałem w czoraj na chacie czy maja jakieś modemy na podmianę bo chce oddać compala .... odpisali że nie mają .... zapytałem czy mam wysyłać rezygnacie i przejść do innego operatora ??? napisali że TAK ,,,, zobaczę w poniedziałek telefonicznie jaka będzie gatka ... ale widze że czas już zmienić to badziewie
 
 
Opiu 
classic master


Dołączył: 30 Cze 2015
Posty: 287
Wysłany: 24-03-2018, 11:03   

sony77 napisał/a:
Czyli co ? nowy soft nic nie poprawia ?? pytałem w czoraj na chacie czy maja jakieś modemy na podmianę bo chce oddać compala .... odpisali że nie mają .... zapytałem czy mam wysyłać rezygnacie i przejść do innego operatora ??? napisali że TAK ,,,, zobaczę w poniedziałek telefonicznie jaka będzie gatka ... ale widze że czas już zmienić to badziewie

Licz się z tym że jak złożysz rezygnacje a twoja umowa jeszcze trwa to dostaniesz kare umowną :D
_________________
 
 
pawelb 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-03-2018, 11:19   

Opiu napisał/a:
sony77 napisał/a:
Czyli co ? nowy soft nic nie poprawia ?? pytałem w czoraj na chacie czy maja jakieś modemy na podmianę bo chce oddać compala .... odpisali że nie mają .... zapytałem czy mam wysyłać rezygnacie i przejść do innego operatora ??? napisali że TAK ,,,, zobaczę w poniedziałek telefonicznie jaka będzie gatka ... ale widze że czas już zmienić to badziewie

Licz się z tym że jak złożysz rezygnacje a twoja umowa jeszcze trwa to dostaniesz kare umowną :D


No taka uroda podpisywania umow w promocjach..zazwyczaj terminowych...male kablowki sa pod tym wzgledem bardziej elastyczne..okres wypowiedzenia najczesciej miesiac :P
Swoja droga zastanawia fakt roolbacku firmware...bez zadnej informacji na oficjalnym forum UPC
prawdopodobnie ta wersja softu przynosi więcej problemów niż pożytku dlatego pewnie pojawi się kolejna wersja
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 65 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5335
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 24-03-2018, 16:48   

Opiu napisał/a:
Licz się z tym że jak złożysz rezygnacje a twoja umowa jeszcze trwa to dostaniesz kare umowną

Chyba, że ponad wszelką wątpliwość namacalnie udowodnisz operatorowi, że rezygnujesz z jego usług z jego winy.
Niestety, nie ma na to żadnego przepisu, nie chroni naszych interesów żadna ustawa czy rozporządzenie - operator może nas zniszczyć a my mamy prawo tylko płacić. Podpisujesz umowę i po upływie 14 dni nic praktycznie oprócz reklamacji nie możesz zrobić...

pawelb napisał/a:
prawdopodobnie ta wersja softu przynosi więcej problemów niż pożytku

To co na oficjalnym forum ludzie piszą, może być promilem tego co się dzieje w call center - ludzie pewnie mięsem rzucają, że hej.
Resety, niestabilność, pingi up/down - też coś czuję, że nowy soft już jest "zamówiony".
_________________
 
 
brtk 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-03-2018, 20:05   

Nowy soft mogą sobie zamawiać i 20 razy, nie rozwiąże to problemu puma6. Tylko i wyłącznie nowy sprzęt.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 65 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5335
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 25-03-2018, 07:52   

brtk,
Oczywista oczywistość - ale widać tylko dla nas :sad:
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: