Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z opóźnieniami w modemach na chipsetach Puma6.
Autor Wiadomość
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1260
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-12-2017, 17:53   

W teście Puma 6 to nie są pingi!
to są połączenia TCP
przydałaby się lista serwerów z numerami i który gdzie się znajduje
btw. i tak test jest ok...zawsze można sprawdzić albo na 26 albo na 76
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-12-2017, 19:05   

Zgadza się, to są połączenia TCP, ale pokazuje z jakim czasem one odpowiadają. A ilość prób masz wyrażona na górze pod samples.
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1260
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-12-2017, 21:00   

brtk napisał/a:
Zgadza się, to są połączenia TCP, ale pokazuje z jakim czasem one odpowiadają. A ilość prób masz wyrażona na górze pod samples.


ten test bardziej odzwierciedla rzeczywiste połączenia w internecie, które wykonywane są za pomocą protokołów TCP/UDP a nie ICMP
dlatego nie należy lekceważyć wyników tego testu
zresztą widzę że najlepiej test wypada na klasycznych modemach z chipsetem Broadcoma, następnie na modemorouterze z chipsetem Broadcom, dalej na klasycznym modemie z chipsetem Puma i na końcu na modemorouterze z chipsetem Puma ;)
różnice u mnie są niewielkie ale widoczne bo modem z Broadcomem jest całkowicie zielony a jak się pojawia Puma to zielony z elementami zółtego..zresztą bardzo charakterystyczne jest to że jak się loguję na jakiś modemorouter z Puma 6 to jest zawsze pewne spowolnienie którego nie ma przy logowaniu na modemorouter z Broadcom...można domyślać się że chipset Puma jest po prostu słabszy niż Broadcom i nic się na to już nie poradzi
Ostatnio zmieniony przez pawelb 22-12-2017, 21:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 22-12-2017, 21:24   

pawelb napisał/a:
zresztą bardzo charakterystyczne jest to że jak się loguję na jakiś modemorouter z Puma 6 to jest zawsze pewne spowolnienie którego nie ma przy logowaniu na modemorouter z Puma 6

Eee?
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1260
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-12-2017, 21:33   

MrPepka napisał/a:
pawelb napisał/a:
zresztą bardzo charakterystyczne jest to że jak się loguję na jakiś modemorouter z Puma 6 to jest zawsze pewne spowolnienie którego nie ma przy logowaniu na modemorouter z Puma 6

Eee?


oczywiście miało być na końcu zdania z Broadcom :P
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 22-12-2017, 22:15   

brtk napisał/a:
Ale widac nawet na wyniku speedtestu na dslreports moj a kocurka, on ma na cisco mniejszy rozstrzal pingu jak ja, mimo, ze test nawet na cisco u niego nie jest zielony.

To znaczy tak - zieleń nie jest idealnie wszędzie zielona, są miejsca gdzie się pojawia odrobinka żółtego pola i czasami się JEDNO pole czerwone trafi (ale to nie zawsze).

I takie delikatne info.
Testy najnowszego oprogramowania dla Compala odbędą się PO SWIĘTACH.
Zasugerowałem, by zrobili to jednak po NOWYM ROKU 2018 (co by ludziom w tym i tak niełatwym okresie oszczędzić dodatkowych nerwów) - nie było sprzeciwu od UPC, więc chyba ruszymy z testami w styczniu 2018.
_________________
Ostatnio zmieniony przez KOCUREK1970 22-12-2017, 22:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-12-2017, 22:26   

Mi tam obojętnie, nawet i teraz by mogli mi dać ten nowy soft.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 22-12-2017, 22:30   

To zapytaj Kamila?
Może na Twoje własne ryzyko Ci wgrają.

Przyznam szczerze, że liczba 100 poprawek dla Compala mnie zdruzgotała :shock: :?
Taka liczba powoduje, że na 100% uwalili coś innego - tylko pytanie co i czy uda się to wyłapać.
_________________
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-12-2017, 22:36   

Czuję, że już za późno, jutro sobota, a po niej święta, więc i tak dostanę ten soft po świętach. :)

Właśnie ciekawe co tam poprawili.. 100 poprawek to bardzo dużo. Trzeba by poprosić, bym nam udostępnili listę tych poprawek.
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1260
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-12-2017, 23:04   

100 poprawek? Wierzyc sie nie chce...do Arrisa w ostanim Release Notes do wersji 9.1.103BE jest jakies 10 czy 15 poprawek + kilka nowych funkcji mniej znaczących...100 poprawek to brzmi malo prawdopodobnie chyba ze pozmieniali wszystko co mozna na Compalu ;)
Byc moze w tej wersji jest tak wiele zmian...ale taka ilosc zmian to tez nie jest dobra informacja bo pytanie jak bedzie ze stabilnoscią...
Ostatnio zmieniony przez pawelb 22-12-2017, 23:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 22-12-2017, 23:16   

UPC coś wspomniało o poprawieniu wifi w Compalu więc może większość poprawek dotyczy wifi?
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1260
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-12-2017, 23:23   

W kazdym razie na VirginMedia albo na DSLReports pisali cos ze rozwiazanie problemu z opoznieniami jest przesuniete na I kwartal 2018...znaczy ze testowanie poprawek musi potrwać
 
 
kelt 
classic master

Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 293
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-12-2017, 14:28   

Dobrze ze wogole cos z tym robia a nie zamiataja problem pod dywan.
_________________
  kelt
 
Skreedi 
light master

Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 59
Wysłany: 23-12-2017, 19:57   

Tylko czemu trzeba tyle czekać (skoro pierwszy kwartał 2018 to pewnie aż do marca) i co jeśli nie naprawią tego programowo...
_________________
  Skreedi
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 24-12-2017, 04:11   

brtk napisał/a:
Właśnie ciekawe co tam poprawili.. 100 poprawek to bardzo dużo. Trzeba by poprosić, bym nam udostępnili listę tych poprawek.

MrPepka napisał/a:
UPC coś wspomniało o poprawieniu wifi w Compalu więc może większość poprawek dotyczy wifi?

Niby nie tylko wifi, ale ogólnie stabilność urządzenia.
100 poprawek - to raczej napisano softa od nowa.
To ile tam tego musi jeszcze być, skoro 100 rzeczy poprawili... :shock:
No i pytanie, co zrypali.

Jest stanowisko UPC w sprawie testowania najnowszego oprogramowania dla Compala:
https://forum.upc.eu/t5/connectbox/test-puma6-i-problemy/m-p/3940#M428
"Test rusza 2 stycznia, wcześniej dostaniecie zaproszenie do grupy, gdzie wszystko zostanie Wam opisane.
Jeśli jeszcze ktoś jest chętny poza osobami, które wcześniej się zgłosiły to proszę pisać."


EDYCJA
Testy ruszyły dziś tj 03.01.2018r
Jest grupa około 10 testerów w specjalnej zamkniętej grupie na Oficjalnym Forum UPC.
W tym temacie szczegóły (to jest wątek ogólnie dostępny):
https://forum.upc.eu/t5/connectbox/test-puma6-i-problemy/td-p/843/page/37

EDYCJA 2
Istne jaja, istne jaja...
Nadal uważacie, że da się problem PUMA6 naprawić softwarowo?
https://www.purepc.pl/pro...ga_je_spowolnic



https://newsroom.intel.com/news/intel-responds-to-security-research-findings/
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: