Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z opóźnieniami w modemach na chipsetach Puma6.
Autor Wiadomość
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1654
Wysłany: 03-11-2017, 18:44   

Na dwa miesiące bo pisałeś, ze rozwiążesz z nimi umowę jak nie naprawia compala
_________________
  ogromny
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 03-11-2017, 20:07   

Jak nie wymienię przewodu, to się nie dowiem, czy to w tym przypadku pomogło.
Zresztą inna firma (którą bym zamiast UPC wziął) też korzysta z modemów kablowych, wiec nic by już nie musieli w mieszkaniu majstrować, tylko podłączyć mnie na korytarzu do sygnału.

Zresztą - był technik i nie wymienił przewodu - dla nowego przewodu musi być zgoda spółdzielni, by kabel przeciągnąć przez szachty techniczne między piętrami i wiercić się przez ściankę działową miedzy naszym mieszkaniem a takim tunelem, gdzie są ukryte na korytarzu rury od CO.
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1654
Wysłany: 03-11-2017, 20:09   

Ok
_________________
  ogromny
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 04-11-2017, 02:34   

Z szerokopasmowego internetu UPC Polska korzysta już 1,123 mln abonentów, co oznacza, że w ostatnim kwartale liczba abonentów zwiększyła się o 5,5 tys. abonentów.
Już 300 tys. użytkowników internetu korzysta z nowego modemu ConnectBox.
300 tys ludzi z babolem i codziennie dochodzą następni...
1% wie o tych babolach...
Czy dla 3 tys ludzi będą kupować nowy sprzęt :?
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1654
Wysłany: 04-11-2017, 10:02   

Napewno nie będą kupować nowego sprzętu, bo przecież ten działa i wszyscy są zadowoleni.
_________________
  ogromny
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1260
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-11-2017, 11:22   

ogromny napisał/a:
Napewno nie będą kupować nowego sprzętu, bo przecież ten działa i wszyscy są zadowoleni.

Byc moze wyszli z zalozenia ze nie jest to masowy problem i byc moze w calej skali maja promil zgloszen wiec nawet jesli ta grupka abonentow zrezygnuje to bedzie mniejsza strata finansowa niz kupno nowych urzadzen czy tez koszt rozwiazania problemu
Niezaleznie od tego ja testuje tez GPONa choc mam swiadomosc ze wiekszosc abonentow nie chce wiercenia i kladzenia kolejnych kabelkow wiec priorytetem jest dla mnie nadal Docsis
 
 
Karol 
plus master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 673
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-11-2017, 11:29   

pawelb napisał/a:
mam swiadomosc ze wiekszosc abonentow nie chce wiercenia i kladzenia kolejnych kabelkow

Zależy co by na tym zyskali. Jeżeli będzie lepszy internet (szybszy, stabilniejszy) lub niższa cena to sporo osób się zgodzi na dodatkowe instalacje.
_________________
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1260
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-11-2017, 11:47   

Karol napisał/a:
pawelb napisał/a:
mam swiadomosc ze wiekszosc abonentow nie chce wiercenia i kladzenia kolejnych kabelkow

Zależy co by na tym zyskali. Jeżeli będzie lepszy internet (szybszy, stabilniejszy) lub niższa cena to sporo osób się zgodzi na dodatkowe instalacje.


Dobry internet mozna tez uzyskac na Docsisie, GPON moze byc dobry w lokalizacjach gdzie operator nie ma jeszcze swojej infrastruktury, tam gdzie go ma bardziej ekonomiczne wydaje sie rozwiajanie Docsisu..wyobrazmy sobie 10 pietrowy blok kilkuklatkowy, to moze byc ponad setka mieszkan i przechodzenie na nowa technologie to sa konkretne koszty..w Docsisie naprawde mozna uzyskac dobry internet, kwestia odpowiedniej segmentacji sieci i konfiguracji cmts
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 04-11-2017, 14:42   

pawelb napisał/a:
Byc moze wyszli z zalozenia ze nie jest to masowy problem i byc moze w calej skali maja promil zgloszen wiec nawet jesli ta grupka abonentow zrezygnuje to bedzie mniejsza strata finansowa niz kupno nowych urzadzen czy tez koszt rozwiazania problemu

ogromny napisał/a:
Napewno nie będą kupować nowego sprzętu, bo przecież ten działa i wszyscy są zadowoleni.

Obyście się Panowie mylili - OBY :shock:
_________________
 
 
sequence 
light master

Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 53
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-11-2017, 21:15   

mi dziś podmienili Compala na Ubee ;)
można w końcu normalnie pograć
  sequence
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 09-11-2017, 23:28   

"Zresztą - był technik i nie wymienił przewodu - dla nowego przewodu musi być zgoda spółdzielni, by kabel przeciągnąć przez szachty techniczne między piętrami i wiercić się przez ściankę działową miedzy naszym mieszkaniem a takim tunelem, gdzie są ukryte na korytarzu rury od CO."

Mały update.
Kabel wymieniony prosto od ich skrzynki dystrybucyjnej do modemu - sygnał się polepszył, ustabilizował i na każdym kanale ma zbliżone wartości (być może też to tylko takie moje wrażenie, ale mam wrażenie, że net jest stabilniejszy).
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 10-11-2017, 00:02   

Jaki miałeś wcześniej sygnał przed wymianą kabla, a jaki masz teraz? Technicy wymieniający kabel byli u Ciebie i coś grzebali w Twoim mieszkaniu czy nie?
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 10-11-2017, 00:23   

MrPepka napisał/a:
Jaki miałeś wcześniej sygnał przed wymianą kabla

Tu przed wymianą przewodu:


Tu po wymianie przewodu:

MrPepka napisał/a:
Technicy wymieniający kabel byli u Ciebie i coś grzebali w Twoim mieszkaniu czy nie?

Stary przewód w ścianie, więc nowy musiał iść przez mieszkanie "na golasa" (udało się go gdzieniegdzie zamaskować), jeden przewiert na korytarz z mieszkania i przebijanie się szachtem technicznym prosto do ich skrzynki dystrybucyjnej piętro wyżej (w mieszkaniu sam sobie kabel mocowałem - wolałem to na spokojnie przemyśleć i samemu zrobić).
Stary kabel szedł przez gniazdko DATA/TV/R, był łączony z innym przewodem (czyli tzw "beczką") no i splitter rozdzielający sygnał na modem i dekoder no i jeszcze na tv analog i nagrywarkę analogową (ale to już prosto z tego gniazdka w ścianie).
Teraz przewód ze skrzynki jest w całości, na końcu splitter na dekoder i modem i nic więcej nie ma.
Analog na tv i nagrywarkę został na starym przewodzie tym w ścianie.
_________________
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-11-2017, 01:14   

A jak test puma? ;>
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1260
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-11-2017, 17:39   

Ćwierkają na dslreports, że oprogramowanie w wersji 9.1.103BE od Arrisa ma zawierać poprawki związane z Puma 6 i ochroną DDos...zobaczymy..na razie mam wersję 9.1.103BC ;)
istotnego problemu z Puma 6 nie mam ale niestety ta wersja jest podatna na wspomniany DDos..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,3 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: