Problem z opóźnieniami w modemach na chipsetach Puma6. |
Autor |
Wiadomość |
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 02-11-2017, 10:42
|
|
|
Karol napisał/a: | Poza tym obecnie działa jeszcze telewizja analogowa, która również zajmuje sporą część pasma. |
Ale tą systematycznie "redukują" i myślę, że jeśli ED 3.0 (uruchomić w pełni możliwości tego standardu), lub tym bardziej ED 3.1 będą chcieli wprowadzić, to wyłączą ją w ogóle.
[ Dodano: 02-11-2017, 20:44 ]
Kamil się odezwał - jest światełko w tunelu
Mój dzisiejszy wpis w grupie testującej:
"Coraz więcej problemów z tym Compalem się nawarstwia - w moim przekonaniu to trwale dyskwalifikuje owy sprzęt z dalszej dystrybucji go wśród klientów (ale, jaki % klientów o tym wszystkim wie, może góra 1%).
Myślę, że tym, którzy o owym problemie wiedzą, mają jego świadomość UPC winno dostarczyć zupełnie inne urządzenie, które jest całkowicie tego problemu pozbawione i nie zapomnieć (czego sam ponownie jestem przykładem i nie jest to wina okablowania u mnie w domu, bo u sąsiada jest jeszcze gorzej), że i na Broadcomie również owy problem PUMA6 występuje (w moim przypadku) - czego totalnie nie rozumiem.
Ja swoje stanowisko tu udostępnione podtrzymuje i czekam na rozwiązanie trwałe tego problemu do końca grudnia 2017 r - potem reklamacje i żądam wymiany sprzętu na nowy i wolny od wad, naprawienie problemów z sygnałem (resety Compala i problem na modemie Cisco 3212 z PUMA6, czy tam kalibracja CMTSa) - a jeśli tego nie naprawią to idę do rzecznika konsumentów i za jego pomocą będę wnosił o rozwiązanie umowy z winy UPC (niewywiązanie się UPC z umowy).
Monterzy UPC o problemie z PUMA6 nic kompletnie nie wiedzą, o DDoSie na Compalu nigdy nie słyszeli, o problemie z atakiem przez wifi również - są wysyłani na serwisy (problemy tu już wymienione) o których nie mają pojęcia, że w ogóle takie usterki sprzętowe istnieją. Jedynie co zrobią to pomajstrują trochę przy sygnale i wymienią sprzęt na taki sam jaki miał uprzednio problem - więc jaki jest sens ich przyjazdu, skoro od nich nic w tej materii nie zależy i niczego nie poprawią, naprawią (wady Compala).
Potwierdziłem w moim przypadku, że wina z sygnałem nie jest u mnie w domu (resety Compala, problemy z PUMA6 nawet na modemie Cisco 3212 itd), ale pomimo tego serwisant jutro ma mi wymienić cały przewód idący od głównej skrzynki aż do modemu/dekodera - poświęcę się dla sprawy, zapłacę za serwis a potem Wam tego nie odpuszczę przy składaniu reklamacji (z moimi żądaniami jak wyżej), że jego działania nie przyniosły żadnego efektu (jeśli problemy nadal po wymianie okablowania będą miały u mnie miejsce).
Oto dzisiejszy wpis Kamila w grupie testującej:
"@KOCUREK1970 jeśli chodzi o to co przekazano dalej, to przede wszystkim kwestie związane z nadal występującymi opóźnieniami"
"Co do testu PUMA6 - sprawdzaliście to na VPN z serwerem w USA?
Zastanawiający jest fakt, że problem objawia się różnie i zależnie od przeglądarki (błąd w kodzie testu? inna interpretacja wyników przez przeglądarkę?)"
I to wszystko jeśli idzie o konkrety...
W związku z tym pozwoliłem sobie na małe "gorzkie żale" pod Jego adresem:
"@Kamil
Ale co jeszcze przekazano dalej - opóźnienia to jedno a są inne problemy z Compalem, to co z nimi?
A co z tym co wspominałem - modem Cisco 3212 i test PUMA6 też wygląda tragicznie?
Jeśli się tego u mnie nie usunie, naprawi, to żadne testy nie będą miarodajne to raz, a ja za chwilę zostanę z problemem - co z tym Kamil zamierzacie zrobić?
Chciałbym jasnej deklaracji (UPC potwierdziło właśnie u mnie jutro wizytę technika), co wtedy, kiedy to nie przyniesie żadnego efektu (pal licho moje koszty), ale co dalej z tak kulejącą u mnie usługą?
Z kim w ogóle w UPC o tym rozmawiać (na infolinii) w tej sprawie - pierwsza osoba która odbierze telefon nawet nie ma pojęcia o czym my mówimy, a skoro oni nic nie wiedzą, to dla nich problem nie istnieje, a nawet jak wymuszę przełączenie gdzieś wyżej, to nie mam pewności, że w TYM dziale technicznym o tym wiedzą i mi cokolwiek pomogą (ale co mogą pomóc z DDoSem lub resetami sprzętu) - dlaczego nikt u Was poważnie do tych problemów nie podchodzi?
Jest nas tu grupka zapaleńców i to wszystko, kontakt tylko przez Ciebie - ok, ale to za mało!
Złożę reklamacje i dostanę odpowiedz, że nad tym pracujecie (jeśli w ogóle osoba odpowiadająca będzie wiedziała na jakiej podstawie ja zgłaszam reklamacje - co to jest DDoS, resety Compala, problem nawet na modemie Cisco 3212 z PUMA6 itd) no i co dalej?
Wybacz moją szczerość (nie mam tu pretensji do Ciebie Kamilu, absolutnie - wiem, że czynisz tu ogrom dobrego i szanuję za to Ciebie bardzo) - ale jako klient dla mnie Wasze zachowanie jest niedopuszczalne, Wasze działanie a właściwie jego brak poraża.
Kamil, czy UPC Polska w ogóle bierze pod uwagę sytuację, że Wasze starania nic kompletnie nie dadzą i będziecie zmuszeni jednak zakupić zupełnie inny sprzęt?
Myślicie tam w ogóle już nad tym, bo to wszystko już trwa, trwa i końca szczęśliwego rozwiązania nie widać?"
Zobaczymy co odpowie. |
_________________
|
|
|
|
|
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1261 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-11-2017, 21:15
|
|
|
Wlasnie widze ze powstal nowy watek na forum UPC ale jest zamkniety, ciekawe czy mnie na niego wpuszcza |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 02-11-2017, 21:49
|
|
|
pawelb napisał/a: | Wlasnie widze ze powstal nowy watek na forum UPC ale jest zamkniety |
Wstaw linka. |
_________________
|
|
|
|
|
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1261 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 02-11-2017, 23:12
|
|
|
Widzę Kocurek, ze hojny jesteś , u mnie parę miesięcy temu wymienili gratis. Ale njlepsze było jak za 5 dni znowu miałem serwis i gość rozłożył łapki zadzwonił do swojego wsparcia i gość do niego wymień mu znowu przewód . Też za free oczywiście . |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 03-11-2017, 00:21
|
|
|
pawelb,
Dzięki za linka - jest wątek zamknięty i dostępny tylko dla testujących nowe oprogramowanie - ale i tak tam Kamila nie oszczędzamy i podsyłamy mu wszelkie zauważone problemy (włącznie z tym moim na modemie Cisco 3212).
Co dziwne, na Chromie wyniki pomiaru testu PUMA6 wydają się (w sumie to są) znacznie lepsze niż na IE.
ogromny napisał/a: | Widzę Kocurek, ze hojny jesteś |
Tu nie o hojność idzie - to na moje zlecenie, skoro nowe prędkości wprowadzają, to chcę mieć sygnał tip top, a nie za kilka mc usłyszeć "panie, na tym 10 letnim kablu w ścianie nic nie wiadomo".
Poza tym, mam za bardzo rozstrzelony sygnał (mam 2 kanały DS 0,2 dBmV i 6 kanałów -6 dBmV) a mają za kilka dni u mnie 500 Mb odpalić, to mus to jakoś wyrównać. |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-11-2017, 00:32
|
|
|
Tzn, na chrome jest zielony wynik tylko i wyłacznie dlatego, bo jest mniejszy rozrzut opóźnień, nie wiem skąd ta różnica, że na chrome opóźnienie zaczyna się od 60ms a na ie od 30ms.
PS, zbrzydło mi testowanie w grze csgo po wczorajszym patchu do dzwięku :/ |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2017, 12:55
|
|
|
brtk napisał/a: | zbrzydło mi testowanie w grze csgo po wczorajszym patchu do dzwięku |
A co takiego spieprzyli w tym patchu? Poza tym możesz przetestować bez dźwięku. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 03-11-2017, 17:05
|
|
|
Widzę ze UPC rozwiązało sprawę Puma 6 |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2017, 17:06
|
|
|
ogromny napisał/a: | Widzę ze UPC rozwiązało sprawę Puma 6 |
Nie, nie rozwiązali. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 03-11-2017, 17:35
|
|
|
Na forum Upc temat znikł, czyli rozwiazali po swojemu zamietli pod dywan |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 03-11-2017, 17:50
|
|
|
Cytat: | Na forum Upc temat znikł, czyli rozwiazali po swojemu zamietli pod dywan |
Wątek istnieje - ale jest dostępny tylko dla testujących nowe oprogramowanie. |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 03-11-2017, 18:07
|
|
|
Ale byl jeden ogolno dostępny i już go nie ma dla mnie to jest równoznaczne . A rtak z ciekawości Kocurek na dwa miesiące inwestujesz w wymianę przewodu? |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-11-2017, 18:18
|
|
|
Jak nie ma jak jest? W dziale ConnectBoxa, to nowe forum tam i porobili działy, porozdzielali tematy by nie było syfu.
https://forum.upc.eu/t5/connectbox/test-puma6-i-problemy/m-p/843#M37
@MrPepka to już wolę coś normalnie pograć testując niż bez dzwięku biegać bez sensu. A zmieni dzwięki, są takie przytłumione, że aż uszy bola, nawet gracze z pro sceny piszą że ten patch jest beznadziejny lekko mówiąc |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 03-11-2017, 18:21
|
|
|
ogromny napisał/a: | Ale byl jeden ogolno dostępny i już go nie ma dla mnie to jest równoznaczne . |
Ja myślałem o innym wątku - sorki.
ogromny napisał/a: | A rtak z ciekawości Kocurek na dwa miesiące inwestujesz w wymianę przewodu? |
Dlaczego na 2 mc?
Bo za 2 miechy znowu go wymienią? |
_________________
|
|
|
|
|
|