Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z opóźnieniami w modemach na chipsetach Puma6.
Autor Wiadomość
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 02-11-2017, 10:42   

Karol napisał/a:
Poza tym obecnie działa jeszcze telewizja analogowa, która również zajmuje sporą część pasma.

Ale tą systematycznie "redukują" i myślę, że jeśli ED 3.0 (uruchomić w pełni możliwości tego standardu), lub tym bardziej ED 3.1 będą chcieli wprowadzić, to wyłączą ją w ogóle.

[ Dodano: 02-11-2017, 20:44 ]
Kamil się odezwał - jest światełko w tunelu :?
Mój dzisiejszy wpis w grupie testującej:

"Coraz więcej problemów z tym Compalem się nawarstwia - w moim przekonaniu to trwale dyskwalifikuje owy sprzęt z dalszej dystrybucji go wśród klientów (ale, jaki % klientów o tym wszystkim wie, może góra 1%).

Myślę, że tym, którzy o owym problemie wiedzą, mają jego świadomość UPC winno dostarczyć zupełnie inne urządzenie, które jest całkowicie tego problemu pozbawione i nie zapomnieć (czego sam ponownie jestem przykładem i nie jest to wina okablowania u mnie w domu, bo u sąsiada jest jeszcze gorzej), że i na Broadcomie również owy problem PUMA6 występuje (w moim przypadku) - czego totalnie nie rozumiem.

Ja swoje stanowisko tu udostępnione podtrzymuje i czekam na rozwiązanie trwałe tego problemu do końca grudnia 2017 r - potem reklamacje i żądam wymiany sprzętu na nowy i wolny od wad, naprawienie problemów z sygnałem (resety Compala i problem na modemie Cisco 3212 z PUMA6, czy tam kalibracja CMTSa) - a jeśli tego nie naprawią to idę do rzecznika konsumentów i za jego pomocą będę wnosił o rozwiązanie umowy z winy UPC (niewywiązanie się UPC z umowy).

Monterzy UPC o problemie z PUMA6 nic kompletnie nie wiedzą, o DDoSie na Compalu nigdy nie słyszeli, o problemie z atakiem przez wifi również - są wysyłani na serwisy (problemy tu już wymienione) o których nie mają pojęcia, że w ogóle takie usterki sprzętowe istnieją. Jedynie co zrobią to pomajstrują trochę przy sygnale i wymienią sprzęt na taki sam jaki miał uprzednio problem - więc jaki jest sens ich przyjazdu, skoro od nich nic w tej materii nie zależy i niczego nie poprawią, naprawią (wady Compala).

Potwierdziłem w moim przypadku, że wina z sygnałem nie jest u mnie w domu (resety Compala, problemy z PUMA6 nawet na modemie Cisco 3212 itd), ale pomimo tego serwisant jutro ma mi wymienić cały przewód idący od głównej skrzynki aż do modemu/dekodera - poświęcę się dla sprawy, zapłacę za serwis a potem Wam tego nie odpuszczę przy składaniu reklamacji (z moimi żądaniami jak wyżej), że jego działania nie przyniosły żadnego efektu (jeśli problemy nadal po wymianie okablowania będą miały u mnie miejsce).

Oto dzisiejszy wpis Kamila w grupie testującej:
"@KOCUREK1970 jeśli chodzi o to co przekazano dalej, to przede wszystkim kwestie związane z nadal występującymi opóźnieniami"

"Co do testu PUMA6 - sprawdzaliście to na VPN z serwerem w USA?
Zastanawiający jest fakt, że problem objawia się różnie i zależnie od przeglądarki (błąd w kodzie testu? inna interpretacja wyników przez przeglądarkę?)"


I to wszystko jeśli idzie o konkrety...


W związku z tym pozwoliłem sobie na małe "gorzkie żale" pod Jego adresem:
"@Kamil

Ale co jeszcze przekazano dalej - opóźnienia to jedno a są inne problemy z Compalem, to co z nimi?

A co z tym co wspominałem - modem Cisco 3212 i test PUMA6 też wygląda tragicznie?

Jeśli się tego u mnie nie usunie, naprawi, to żadne testy nie będą miarodajne to raz, a ja za chwilę zostanę z problemem - co z tym Kamil zamierzacie zrobić?

Chciałbym jasnej deklaracji (UPC potwierdziło właśnie u mnie jutro wizytę technika), co wtedy, kiedy to nie przyniesie żadnego efektu (pal licho moje koszty), ale co dalej z tak kulejącą u mnie usługą?

Z kim w ogóle w UPC o tym rozmawiać (na infolinii) w tej sprawie - pierwsza osoba która odbierze telefon nawet nie ma pojęcia o czym my mówimy, a skoro oni nic nie wiedzą, to dla nich problem nie istnieje, a nawet jak wymuszę przełączenie gdzieś wyżej, to nie mam pewności, że w TYM dziale technicznym o tym wiedzą i mi cokolwiek pomogą (ale co mogą pomóc z DDoSem lub resetami sprzętu) - dlaczego nikt u Was poważnie do tych problemów nie podchodzi?

Jest nas tu grupka zapaleńców i to wszystko, kontakt tylko przez Ciebie - ok, ale to za mało!

Złożę reklamacje i dostanę odpowiedz, że nad tym pracujecie (jeśli w ogóle osoba odpowiadająca będzie wiedziała na jakiej podstawie ja zgłaszam reklamacje - co to jest DDoS, resety Compala, problem nawet na modemie Cisco 3212 z PUMA6 itd) no i co dalej?

Wybacz moją szczerość (nie mam tu pretensji do Ciebie Kamilu, absolutnie - wiem, że czynisz tu ogrom dobrego i szanuję za to Ciebie bardzo) - ale jako klient dla mnie Wasze zachowanie jest niedopuszczalne, Wasze działanie a właściwie jego brak poraża.

Kamil, czy UPC Polska w ogóle bierze pod uwagę sytuację, że Wasze starania nic kompletnie nie dadzą i będziecie zmuszeni jednak zakupić zupełnie inny sprzęt?

Myślicie tam w ogóle już nad tym, bo to wszystko już trwa, trwa i końca szczęśliwego rozwiązania nie widać?"

Zobaczymy co odpowie.
_________________
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1261
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-11-2017, 21:15   

Wlasnie widze ze powstal nowy watek na forum UPC ale jest zamkniety, ciekawe czy mnie na niego wpuszcza ;)
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 02-11-2017, 21:49   

pawelb napisał/a:
Wlasnie widze ze powstal nowy watek na forum UPC ale jest zamkniety

Wstaw linka.
_________________
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1261
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-11-2017, 23:08   

KOCUREK1970 napisał/a:
pawelb napisał/a:
Wlasnie widze ze powstal nowy watek na forum UPC ale jest zamkniety

Wstaw linka.

https://forum.upc.eu/t5/test-puma6/gp-p/Test-PUMA6
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1656
Wysłany: 02-11-2017, 23:12   

Widzę Kocurek, ze hojny jesteś , u mnie parę miesięcy temu wymienili gratis. Ale njlepsze było jak za 5 dni znowu miałem serwis i gość rozłożył łapki zadzwonił do swojego wsparcia i gość do niego wymień mu znowu przewód . Też za free oczywiście .
_________________
  ogromny
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 03-11-2017, 00:21   

pawelb,
Dzięki za linka - jest wątek zamknięty i dostępny tylko dla testujących nowe oprogramowanie - ale i tak tam Kamila nie oszczędzamy i podsyłamy mu wszelkie zauważone problemy (włącznie z tym moim na modemie Cisco 3212).

Co dziwne, na Chromie wyniki pomiaru testu PUMA6 wydają się (w sumie to są) znacznie lepsze niż na IE.

ogromny napisał/a:
Widzę Kocurek, ze hojny jesteś

Tu nie o hojność idzie - to na moje zlecenie, skoro nowe prędkości wprowadzają, to chcę mieć sygnał tip top, a nie za kilka mc usłyszeć "panie, na tym 10 letnim kablu w ścianie nic nie wiadomo".
Poza tym, mam za bardzo rozstrzelony sygnał (mam 2 kanały DS 0,2 dBmV i 6 kanałów -6 dBmV) a mają za kilka dni u mnie 500 Mb odpalić, to mus to jakoś wyrównać.
_________________
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-11-2017, 00:32   

Tzn, na chrome jest zielony wynik tylko i wyłacznie dlatego, bo jest mniejszy rozrzut opóźnień, nie wiem skąd ta różnica, że na chrome opóźnienie zaczyna się od 60ms a na ie od 30ms.

PS, zbrzydło mi testowanie w grze csgo po wczorajszym patchu do dzwięku :/
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2017, 12:55   

brtk napisał/a:
zbrzydło mi testowanie w grze csgo po wczorajszym patchu do dzwięku

A co takiego spieprzyli w tym patchu? Poza tym możesz przetestować bez dźwięku.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1656
Wysłany: 03-11-2017, 17:05   

Widzę ze UPC rozwiązało sprawę Puma 6
_________________
  ogromny
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2017, 17:06   

ogromny napisał/a:
Widzę ze UPC rozwiązało sprawę Puma 6

Nie, nie rozwiązali.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1656
Wysłany: 03-11-2017, 17:35   

Na forum Upc temat znikł, czyli rozwiazali po swojemu zamietli pod dywan
_________________
  ogromny
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 03-11-2017, 17:50   

Cytat:
Na forum Upc temat znikł, czyli rozwiazali po swojemu zamietli pod dywan

Wątek istnieje - ale jest dostępny tylko dla testujących nowe oprogramowanie.
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1656
Wysłany: 03-11-2017, 18:07   

Ale byl jeden ogolno dostępny i już go nie ma dla mnie to jest równoznaczne . A rtak z ciekawości Kocurek na dwa miesiące inwestujesz w wymianę przewodu?
_________________
  ogromny
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-11-2017, 18:18   

Jak nie ma jak jest? W dziale ConnectBoxa, to nowe forum tam i porobili działy, porozdzielali tematy by nie było syfu.

https://forum.upc.eu/t5/connectbox/test-puma6-i-problemy/m-p/843#M37

@MrPepka to już wolę coś normalnie pograć testując niż bez dzwięku biegać bez sensu. A zmieni dzwięki, są takie przytłumione, że aż uszy bola, nawet gracze z pro sceny piszą że ten patch jest beznadziejny lekko mówiąc ;)
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 03-11-2017, 18:21   

ogromny napisał/a:
Ale byl jeden ogolno dostępny i już go nie ma dla mnie to jest równoznaczne .

Ja myślałem o innym wątku - sorki.
ogromny napisał/a:
A rtak z ciekawości Kocurek na dwa miesiące inwestujesz w wymianę przewodu?

Dlaczego na 2 mc?
Bo za 2 miechy znowu go wymienią? :mrgreen:
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: