Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z opóźnieniami w modemach na chipsetach Puma6.
Autor Wiadomość
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 18-02-2019, 18:08   

Karol napisał/a:

Sprzęt się starzeje i operatorowi bardzo trudno byłoby doprowadzić do sytuacji, w której 100 % klientów ma ten sam modem. Zauważ ile różnych modemorouterów było już w UPC: technicolor, ubee, compal a teraz zaczynają już wprowadzać Giga Connect Box.

Doradca na infolinii musiałby tylko zapytać klienta czy chce internet z Wi-Fi czy bez. Jakoś sprzedają usługę TV z dekoderem Mediabox, Horizon, wersję z nagrywarką lub bez, w opcji internet przez dekoder i nie ma z tym problemów.


Generalnie myślisz jak typowy klient, a nie jak typowy operator ;)

Jednym jest to, co Ty byś chciał i to co Ci się wydaje, a drugim to, jak to widzi operator

1) Oczywiście, że się starzeje, klienci sami domagają się przy przedłużaniu umowy nowszego i jasnym jest to, że nie zunifikujesz sprzętu. Ale nie zmienia to faktu, że możesz do tego dążyć
2) Nie pracowałem nigdy w UPC, ba, ich usługi mam dopiero drugi rok, ale to jest takie myślenie "kiedyś to było", no wiadomo, że sprzęt się starzeje i kilka modeli będzie w ciągu 10 lat. Przecież to jest szmat czasu i to jest przynajmniej dla mnie - jasne.
3) Nie miałeś nigdy styczności z reklamacjami/ich realizacją. Błędy sprzedażowe to lwia część reklamacji, Ty rozumiesz to "co to za problem zrobić ticzek albo walidację" w praktyce, to tak nie wygląda. Szkoda.

Nie zrozum mnie źle, mnie szlag trafia, że mam puma6 ale decyzje pod względem biznesowym są dla mnie zrozumiałe. Tak samo jak to, że nie załatają tego, bo w sumie po co. Wszystko działa, a jeszcze coś się zepsuje.

Co do dekoderów, nie śledzę opcji w UPC, ale są też decyzje marketingowe i podyktowane kosztami. Typu przy 50 zł miesięcznie, nie opłaca dać się dekodera którego końcowy koszt wyniesie 300 zł, ale taki za 200 zł już tak. A jak ktoś chce lepszy, to niech płaci więcej itd. Widocznie takiego uzasadnienia przy routerach... nie ma. A bridge jest w compalu, więc w bardzo dużym uproszczeniu, po co dawać co innego?
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2019, 18:15   

grzech1991 napisał/a:
A bridge jest w compalu, więc w bardzo dużym uproszczeniu, po co dawać co innego?

Mogliby teoretycznie pytać się klienta czy potrzebuje IPv6 czy nie bo przy włączonym IPv6 bridge w Compalu znika. Niby IPv6 prosto jest wyłączyć, ale patrząc na posty tu na forum czy na forum UPC ludzie sobie z tym chyba nie radzą
 
 
ayufanpl 
classic master

Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 155
Wysłany: 18-02-2019, 19:04   

MrPepka napisał/a:
grzech1991 napisał/a:
A bridge jest w compalu, więc w bardzo dużym uproszczeniu, po co dawać co innego?

Mogliby teoretycznie pytać się klienta czy potrzebuje IPv6 czy nie bo przy włączonym IPv6 bridge w Compalu znika. Niby IPv6 prosto jest wyłączyć, ale patrząc na posty tu na forum czy na forum UPC ludzie sobie z tym chyba nie radzą


Tylko po co. Większość nawet nie zauważy, że używa IPv6 :) Dla operatora to lepiej, nie ma problemów z adresami. A tych narzekających jest tak niewiele, że bez problemów ich przełączą na IPv4 ręcznie :)
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2019, 19:08   

Cytat:
Tylko po co

otoz to
dla wiekszosci abonentow ma dzialac poczta fejs i przegladanie stron www
do tego uzywaja internet w swoich domach
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2019, 19:16   

ayufanpl napisał/a:
Większość nawet nie zauważy, że używa IPv6

Z jednej strony się niby zgadza, a z drugiej dużo osób pyta się jak to wyłączyć, a to raczej nie przypadek ;)
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2019, 19:23   

Cytat:
dużo osób pyta się

duzo?
niech nawet to będzie setka osob na tym forum to w skali kilkuset tysiecy abonentow internetu jest to liczba nieistniejaca
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2019, 19:26   

Jeszcze trzeba brać pod uwagę zgłoszenia na FB, TT i na infolinii, a tutaj nie wiemy ile takich zgłoszeń jest ;)
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2019, 19:41   

dobra niech beda kolejne setki

to mamy 400 na 1 200 000
 
 
Karol 
plus master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 673
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18-02-2019, 20:20   

grzech1991 napisał/a:

Generalnie myślisz jak typowy klient, a nie jak typowy operator ;)

Jednym jest to, co Ty byś chciał i to co Ci się wydaje, a drugim to, jak to widzi operator

1) Oczywiście, że się starzeje, klienci sami domagają się przy przedłużaniu umowy nowszego (...)

To w jakim razie ja jestem dziwnym klientem, bo nie domagam się wymiany dobrze działającego sprzętu na inny tylko dlatego, że jest nowszy i ma dodatkowe funkcje, których nie potrzebuję. Ale takich klientów jest pewnie bardzo mało i znaczna większość mając nawet wybór zwykłego modemu i tak wzięłaby modemorouter, nawet taki z Puma6.
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2019, 20:43   

GDA napisał/a:
dobra niech beda kolejne setki

to mamy 400 na 1 200 000

No. I Ty sam należysz do tych 400 :P
https://forum.upc.eu/t5/moja-umowa-z-upc/awaria-upc/m-p/15985/highlight/true#M663
 
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 19-02-2019, 18:01   

Jeśli chodzi o odsetek klientów, którzy się znają, wymagają to jest... marginalny. Popatrzcie na bridge w orange, raz, że nikt o tym nigdzie nie mówi, dwa wątek na forum ma kilka stron, z czego 1/2 to wypowiedzi adminów.

Takie ilości to jest nic. Jak poprzednik napisał, 99,9% podłączam internet, fortnite działa, facebook działa, strona xxx działa. Czego więcej trzeba?

Wiecie ile razy poza tym forum mogłem przeczytać o puma6 w UPC? Raz na forum komputerowym gdzie siedzą same nerdy...
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2019, 18:21   

Większość ludzi nie rozumie, dlaczego tnie im w grach i nie jest w stanie zrobić żadnych testów oprócz speedtesta. To przyczyna ciszy w temacie, ale niezadowolonych może być sporo, bo gry online jednak są dość popularne. Sama lubię sobie pograć mam też kilka telefonów na VoIP, usługi wrażliwe na skoki pingu i utraty pakietów. Musiałam samodzielnie ogarnąć temat, bo UPC postawiło na złego konia, czyli Compala. To moja ostatnia umowa z UPC. Chyba, że coś zmieni się i będą w ofercie modemy bez wad ukrytych, ale to raczej mało prawdopodobne...

[ Dodano: 26-02-2019, 00:27 ]
Dla odświeżenia tematu wczorajsza wypowiedź moderatora z forum UPC: https://forum.upc.eu/t5/connectbox/opoznienia-polaczenia-i-utrata-pakietow/m-p/25772#M4082
Cytat:
Nikt tutaj nie twierdzi, że nie ma problemu z PUMA6 - tyle ode mnie.
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1248
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2019, 09:05   

Możecie wrzucić tracert z UPC do adresu 159.153.76.33, dziękuję
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2019, 10:04   

Test ok. 11 minut na ten serwer.
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1248
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2019, 10:10   

@Zuzia

dzięki :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: