Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy warto i można wymienić Mediabox na Horizon?
Autor Wiadomość
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2017, 17:36   

Czyli potwierdziło się na infolinii to co pisałem
Do skutku zgłaszaj awarię - nie ma prawa nie działać moduł żadne głupie teksty że to wina TV nie usprawiedliwiaja źle działającej uslugi

Mając moduł nie będziesz mieć VOD czyli MyPrime także nic nie domowisz
 
 
mateuszp 
Klikacz

Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 12
Wysłany: 23-01-2017, 18:12   

O myPrime piszę w kontekście aplikacji którą mam na smartfonie /tablecie.

Czy UPC w trakcie montażu lub potem wezwania serwisowego może powołać się, że TV nie ma na ich liście, więc oni umywają rączki i mogą zaproponować tylko dekoder?
Zastanawiam się czy jest możliwe takie ryzyko, że minie mi 14 dni na odstąpienie od umowy, nagle jakieś kanały np. nowo dodane będą źle działać i upc powie, że nie może naprawić modułu bo TV nie jest z ich listy i w efekcie wrobią mnie znów w mediabox (bo horizozna pewnie chętnie i za darmo już nie dadzą)?
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2017, 18:18   

Nie - zapomnij o tej liście to jest fikcja

Jeżeli Ci raz ustawia sygnał i będzie działać to każdy kolejny kanały będzie działał
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2017, 18:18   

mateuszp, Nie z tym, że UPC generalnie niechętnie montuje moduły (mojej mamie wcisnęli kit, że na module nie można nagrywać). Próbuj może Ci się uda.
 
 
mateuszp 
Klikacz

Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 12
Wysłany: 23-01-2017, 18:25   

Zapytam przewrotnie: jak wyglądają sytuację z telewizorami w których ten moduł nie działa?
Czy zawsze to jest tak, że wkładają moduł i nic nie rusza, wyświetla błąd (bodaj "103", takie przykłady podawał konsultant), ewentualnie wszystko działa a ludzie reklamują złe wyświetlanie polskich znaków, a nie ma takich sytuacji, że na stałe niby kanały się pojawiają, a zawiesza się część/pikselizuje/znika/moduł raz działa a innym razem nie?
Wydawało mi się, że skoro to kwestia karty odkodowującej to taki moduł powinien działać albo w ogóle nie puszczać kanałów. Dlatego byłem zdziwiony, że technik bez żadnych prób uznał, że skoro parę kanałów nie działa to znaczy, że za wolno je przemula telewizor i albo bierz pan jak jest albo dajemy dekoder bo mi się spieszy...
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 23-01-2017, 18:28   

"FILMY I SERIALE – MY PRIME" to nie to samo co "Horizon GO".

Stanowisko UPC:
Mój telewizor nie znajduje się na liście certyfikowanych modeli. Czy pomimo tego UPC MediaModuł CI+ będzie działać?
W takim przypadku UPC nie gwarantuje prawidłowego działania usługi. Kolejność i numeracja kanałów może nie odpowiadać wykazowi kanałów UPC. Konieczne może być zabezpieczenie niektórych kanałów (np. nieprzeznaczonych dla dzieci) przez użytkownika z wykorzystaniem ustawień telewizora.

Co to oznacza, że telewizor jest certyfikowany?
Jeśli telewizor znajduje się na liście certyfikowanej, oznacza to, że producent potwierdził, że UPC Mediamoduł CI+ poprawnie dekoduje kanały, nie oznacza to, że gwarantujemy poprawne działanie usług dodatkowych obsługiwanych przez oprogramowanie telewizora np. EPG, Kontrola Rodzicielska, Blokada PIN, Nagrywanie. Za poprawne działanie funkcji telewizora jest odpowiedzialny producenta telewizora, gdyż to jego oprogramowanie i sprzęt jest odpowiedzialny za poprawne działanie tych funkcji.

Jeżeli TV jest zgodny z CI+ w wersji 1.3 to obsługuje MediaModuł CI+ z UPC, problemem może być automatyczna aktualizacja programów, niepoprawne działanie EPG; brak polskich znaków, dziury w EPG. Takie problemy może UPC olać. Programy, jeżeli już je TV ma, to moduł musi je dekodować, na problemy z tym UPC się nie wypnie.
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2017, 18:30   

Ostatnie zdanie z naciskiem na spieszy jest prawdziwe

Monterzy to zewnętrzne firmy które tylko montuja sprzęt jego nie interesują twoje rozterki on ma zlecenie wykonuje i leci do następnego bo ma napięty grafik

Dlatego tak jak pisałem- monter to jedno a technik to drugie- na infolinii ci to wytłumaczył

Jeżeli telewizor zaprogramuje kanały wg UPC to znaczy że będzie działał- czy jest wpisany na listę czy nie to rzecz drugorzędna
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 23-01-2017, 18:55   

mateuszp
W kontekście tego: :arrow: http://forum.mediaswiat.p...ghlight=#136852 , czy po wyszukaniu programów numeracja była :arrow: wg UPC, czy alfabetycznie. Ale chyba według UPC: :arrow: http://forum.mediaswiat.p...ghlight=#138205 więc nie powinno być problemu z aktualizacją programów. Dla bounty była to wada, dla Ciebie może to być zaleta.

Tak w ogóle to podłącz jeszcze raz przewód antenowy do TV, zobacz jak wygląda wyszukiwanie i inne wszystkie rzeczy. TV powinien wyszukać ok 198 programów, obraz będzie na ok. 30 odkodowanych. EPG będzie dla wszystkich. Zmień coś na liście programów i zobacz co się dzieje. Usuń jakiś program, odśwież MUX i zobacz czy program wrócił z numeracją UPC.
GDA napisał/a:
Jeżeli telewizor zaprogramuje kanały wg UPC to znaczy że będzie działał
Samo zaprogramowanie kanałów to nie wszystko. Jeżeli TV nie będzie automatycznie aktualizował programów; dodawał nowe, usuwał automatycznie stare, a nie wyświetlał w ich miejscu "brak sygnału", przestawiał programy na MUXach jeżeli UPC coś zmienia, itp., to może być wielki problem. Zaczną Ci znikać programy, nowe same się nie pojawią, lista programów się nie odświeży, zmienione programy nadal będą na liście, ale nie będą działać. To nie jest banalne, można poczytać jak męczą się posiadacze starych samsungów. Lepiej rozgryźć to wcześniej, znać zachowanie swojego TV na wszelkie zmiany na MUXach.

Skontaktuj się z :arrow: bounty pewno ma już jakieś ciekawe spostrzeżenia o tym TV i zna jego zachowanie.
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2017, 19:12   

Daj spokój to żadne problemy
Ile kanałów upc dodaje? Ile zmian na muxach robi?
Poza tym wystarczy zaprogramować wg UPC i ustawić automatyczne aktualizacje i po sprawie
Nie wszyscy chcą i lubią się bawić w układanie kanałów po swojemu
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 23-01-2017, 19:36   

GDA napisał/a:
Poza tym wystarczy zaprogramować wg UPC i ustawić automatyczne aktualizacje i po sprawie
Nie wszyscy chcą i lubią się bawić w układanie kanałów po swojemu

Nie chodzi o układanie programów wg własnego "widzi misię" i zabawę z tym związaną. Pisałem o braku automatycznej aktualizacji programów tak jak to jest w starszych samsungach, tam wyszukiwanie wg zaleceń UPC, czyli podanie parametrów danej lokalizacji nie znajduje żadnych programów, ludzie Ci są skazani na wyszukiwanie "PEŁNE" i ręczne dodawanie/aktualizację MUXów. Nie wszyscy chcą się w to bawić. Chcą mieć zawsze aktualne wszystkie programy i móc je oglądać. Stąd tyle pytań o częstotliwości MUXów z nowymi/zmienionymi programami:
http://forum.mediaswiat.p...r=asc&start=262

Oczywiście nie przesądzam, że ten UPPLEVA nie aktualizuje sam programów, chciałem jedynie uczulić na te sprawy.
_________________
 
 
mateuszp 
Klikacz

Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 12
Wysłany: 25-01-2017, 11:45   

A zatem był u mnie serwis UPC. Rezultatów to dużo nie dało.
Prace sprowadziły się do zbadania sprawy miernikiem sygnału - był nieco "za duży", specjalista coś tam ciągle dokręcał do kabla przez wejściem do TV. Potem jeszcze sprawdził/dokręcał miejsca złączenia kabla idącego na korytarz i dalej do skrzynki UPC.
W skrzynce jeszcze "o 3 db" coś zmniejszył.
Stwierdził, że wina leży prawdopodobnie (wg. niego na 99%) po stronie telewizora który nie radzi sobie "z pasmami". Ponieważ zacina zarówno Puls jak i TVN24 które u mnie (Warszawa) leżą na różnych pasmach, technik stwierdził, że jak czegoś doda w jednym paśmie to za mało będzie w drugim (mówię mniej więcej co pamiętam co mówił).
Zaproponował abym ściągnął inny TV i sprawdził kanały niekodowane (Puls) choć wg. niego to tylko dla mojej pewności bo "na pewno okaże się" że to kwestia telewizora.
Na pytania o filtr pasma internetowego/kanału zwrotnego (powiedziałem, że wiem, że takie bywają przypadki :D ) powiedział, że tutaj czegoś takiego nie ma/nie robi się/że mam nową instalację (rozgałęźnik od routera/tv) i że mam bardzo dobry sygnał.
Ponieważ nie bardzo mam skąd ściągać inny TV (UPC też może to zrobić ale za taki test bierze 50 zł) spróbuję złożyć reklamację na telewizor.

Odnośnie waszych pytań o listę kanałów to kanałów jak sam "ściągam" raz ściągnęło 15X (bodaj 153) kanały następnym razem 18X. Te kanały co mam są ułożone w tej kolejności która była na mediaboxie (ściągnął je instalator gdy pierwszy raz zamówiłem ci+, po czym zainstalował mediabox ((lista na tv została)) i jak wróciła ci+ to dalej mam tę listę. W wolnej chwili jeszcze wszystko skasuję i ściągnę ponownie.
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2017, 12:06   

mateuszp napisał/a:
że tutaj czegoś takiego nie ma/nie robi się/że mam nową instalację (rozgałęźnik od routera/tv) i że mam bardzo dobry sygnał.

no własnie
masz nowy rozgałęźnik, i bardzo dobry sygnał "wraz z danymi" które zakłócają sygnał telewizyjny

btw: dziekuje opatrzności że u mnie pojawił się serwisant który miał blade pojęcie o tej zależności
 
 
mateuszp 
Klikacz

Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 12
Wysłany: 25-01-2017, 13:21   

Czy dobrze rozumiem, że przed wejściem kabla do telewizora powinienem mieć coś takiego:
dmtrade.pl/p2694,filtr-bloker-kanalu-zwrotnego-dse-hpf85a.html
(link do przykładowego sklepu, trzeba link skopiować, bo nie mogę wkleić aktywnego linku).
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2017, 14:13   

tak dokładnie
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 25-01-2017, 18:11   

mateuszp napisał/a:
Na pytania o filtr pasma internetowego/kanału zwrotnego (powiedziałem, że wiem, że takie bywają przypadki ) powiedział, że tutaj czegoś takiego nie ma/nie robi się/że mam nową instalację (rozgałęźnik od routera/tv) i że mam bardzo dobry sygnał.

Zamiast rozgałęźnika i filtra KZ - możesz zakupić odpowiednią zwrotnicę Telmora GMDF 354.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: