Internet (Degradacja usług (tylko US)) |
Autor |
Wiadomość |
woniu
easy master
Dołączył: 02 Gru 2014 Posty: 33 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 19-12-2016, 20:45 Internet (Degradacja usług (tylko US))
|
|
|
Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem jakim jest Internet (Degradacja usług (tylko US)). Taki status pokazuje mi Compal po zalogowaniu się do ustawień routera. Jeśli chodzi o prędkości wysyłania są w najlepszym porządku i na poziomie oczekiwań.
Jedno co mnie zastanawia to dlaczego upstream pracuje tylko na 3 kanałach zamiast 4? Wcześniej chodził na 4. Co się mogło stać?
Pytanie moje brzmi: da się jakoś bez wizyty technika przywrócić ten kanał 4? Dodam, że reset fabryczny modemu poprzez guzik z tyłu obudowy 30 sek nie przyniósł efektów |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 19-12-2016, 21:03
|
|
|
Mam to samo juz dwa miesiące. 4 wizyty techników wymiana compala i mam ten sam komunikat tylko ja mam dwa kanały zwrotne. Po resecie przez chwilę są 4. Ostatnio jedyna konkretna odpowiedz to, ze widza problem ale nie wiedza gdzie. Ostatnio jeszcze pokazały się straty pakietów
[ Dodano: 28-12-2016, 13:53 ]
Ja juz mam rozwiązanie. |
_________________
|
|
|
|
|
woniu
easy master
Dołączył: 02 Gru 2014 Posty: 33 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 28-12-2016, 19:37
|
|
|
Mozesz powiedziec, jestem wlasnie swiezo po wizycie technika, ktory tez rozlozyl bezradnie rece i po rozmowie teefonicznej, ktora prowadzil gdzies z kims z UPC stwierdzili ze to problem w TS-ie w jakiejs centralce. |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 28-12-2016, 20:36
|
|
|
woniu,
Jak masz zrobioną instalację w mieszkaniu, gdzie i co jak jest połączone? |
_________________
|
|
|
|
|
woniu
easy master
Dołączył: 02 Gru 2014 Posty: 33 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 28-12-2016, 21:04
|
|
|
Był technik, sprawdzał różne sposoby polaczenia, rowniez na swoim kablu i dalej bez rezultatów. U niego na jego urzadzeniu pokazalo, ze sa 4 kanały upstream lecz Compal nadal widzi tylko 3 i zglasza degradacje uslug.
Technik wykonal telefon do kogos z UPC i tam mu powiedzieli ze po sprawdzeniu wystepuje jakis blad w cetralce TS o ile dobrze zrozumialem. |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 28-12-2016, 21:06
|
|
|
woniu,
Mnie nie chodziło o to - jeśli masz rozgałęźnik, to wywalić go i sprawdzić. Jeśli gniazdko TV to też wywalić i połączyć się przewodem bezpośrednio z routera UPC do kabla UPC - ominąć wszystko. |
_________________
|
|
|
|
|
woniu
easy master
Dołączył: 02 Gru 2014 Posty: 33 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 28-12-2016, 21:07
|
|
|
Robił to też sprawdzal rozne polaczenia tak jak pisalem, a nawet do sasiada sie podlaczal i to samo. Sprawdzal tez na drugim modemie inym Compalu i tez bez zmian.
Mam dziwne spadki SNR na 3 kanale dosylowym tylko, ale powiedzial, ze to normalne. Spadki mam na mysli z 38 na 33. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez woniu 28-12-2016, 21:11, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 28-12-2016, 21:09
|
|
|
woniu napisał/a: | nawet do sasiada sie podlaczal i to samo. |
A u tego sąsiada z jego sprzętem u Ciebie jest ok - zamienić na chwilę? |
_________________
|
|
|
|
|
woniu
easy master
Dołączył: 02 Gru 2014 Posty: 33 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 28-12-2016, 21:11
|
|
|
KOCUREK1970 napisał/a: |
A u tego sąsiada z jego sprzętem u Ciebie jest ok - zamienić na chwilę? |
A jednak testowalismy to tez i rowniez bylo bez zmian;) |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 28-12-2016, 21:17
|
|
|
woniu napisał/a: | A jednak testowalismy to tez i rowniez bylo bez zmian;) |
A u sąsiada jego usługa u niego działa ok? |
_________________
|
|
|
|
|
woniu
easy master
Dołączył: 02 Gru 2014 Posty: 33 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 28-12-2016, 21:26
|
|
|
Tak, Ubee pokazuje 4 kanały zapięte |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 28-12-2016, 21:31
|
|
|
woniu napisał/a: | Ubee pokazuje 4 kanały zapięte |
To może u Siebie też poproś u Ubee - może Compal czegoś tam "nie lubi" - ja wiem, że to głupio brzmi, ale czasami sprzęty są wybredne.
Sam kiedyś mało nie osiwiałem z kartą wifi Intela z moim routerem Netgeara WNDR 3700v2 - nie chciała działać. Po wymianie na inny model Intela ta następna zadziałała od razu. |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 31-12-2016, 13:39
|
|
|
U mnie stanęło na tym, ze jest gdzieś awaria na lini. Serwis liniowy niby działa ale u mnie jeszcze doszly straty pakietów. W każdym bądź razie niby próbują usunąć usterkę. Pan mi powiedział ze to raczej grubsza sprawa |
_________________
|
|
|
|
|
beny8989
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 901 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 31-12-2016, 19:13
|
|
|
to ci powiem tak ze stratami na sieci będziesz musiał się pogodzić. U mnie od 2 tyg usuwali problem z tv mimo że wiedzą że internet gubi pakiety. W Compalu są fajne statystyki błędów na sieci. U mnie leci w miliardach od 2 tyg. |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 31-12-2016, 20:46
|
|
|
Chodzi o "priorytet critical" ? Powiem tak straty mialem na 1 i 2 hopie ostatni raz poprawiali 27.12 wczoraj i dzisiaj puscilem test i 0% strat |
_________________
|
|
|
|
|
|