Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Internet (Degradacja usług (tylko US))
Autor Wiadomość
woniu 
easy master

Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 33
Skąd: Leszno
Wysłany: 19-12-2016, 20:45   Internet (Degradacja usług (tylko US))

Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem jakim jest Internet (Degradacja usług (tylko US)). Taki status pokazuje mi Compal po zalogowaniu się do ustawień routera. Jeśli chodzi o prędkości wysyłania są w najlepszym porządku i na poziomie oczekiwań.
Jedno co mnie zastanawia to dlaczego upstream pracuje tylko na 3 kanałach zamiast 4? Wcześniej chodził na 4. Co się mogło stać?

Pytanie moje brzmi: da się jakoś bez wizyty technika przywrócić ten kanał 4? Dodam, że reset fabryczny modemu poprzez guzik z tyłu obudowy 30 sek nie przyniósł efektów
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 19-12-2016, 21:03   

Mam to samo juz dwa miesiące. 4 wizyty techników wymiana compala i mam ten sam komunikat tylko ja mam dwa kanały zwrotne. Po resecie przez chwilę są 4. Ostatnio jedyna konkretna odpowiedz to, ze widza problem ale nie wiedza gdzie. Ostatnio jeszcze pokazały się straty pakietów

[ Dodano: 28-12-2016, 13:53 ]
Ja juz mam rozwiązanie.
_________________
  ogromny
 
woniu 
easy master

Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 33
Skąd: Leszno
Wysłany: 28-12-2016, 19:37   

Mozesz powiedziec, jestem wlasnie swiezo po wizycie technika, ktory tez rozlozyl bezradnie rece i po rozmowie teefonicznej, ktora prowadzil gdzies z kims z UPC stwierdzili ze to problem w TS-ie w jakiejs centralce.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 28-12-2016, 20:36   

woniu,
Jak masz zrobioną instalację w mieszkaniu, gdzie i co jak jest połączone?
_________________
 
 
woniu 
easy master

Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 33
Skąd: Leszno
Wysłany: 28-12-2016, 21:04   

Był technik, sprawdzał różne sposoby polaczenia, rowniez na swoim kablu i dalej bez rezultatów. U niego na jego urzadzeniu pokazalo, ze sa 4 kanały upstream lecz Compal nadal widzi tylko 3 i zglasza degradacje uslug.

Technik wykonal telefon do kogos z UPC i tam mu powiedzieli ze po sprawdzeniu wystepuje jakis blad w cetralce TS o ile dobrze zrozumialem.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 28-12-2016, 21:06   

woniu,
Mnie nie chodziło o to - jeśli masz rozgałęźnik, to wywalić go i sprawdzić. Jeśli gniazdko TV to też wywalić i połączyć się przewodem bezpośrednio z routera UPC do kabla UPC - ominąć wszystko.
_________________
 
 
woniu 
easy master

Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 33
Skąd: Leszno
Wysłany: 28-12-2016, 21:07   

Robił to też sprawdzal rozne polaczenia tak jak pisalem, a nawet do sasiada sie podlaczal i to samo. Sprawdzal tez na drugim modemie inym Compalu i tez bez zmian.

Mam dziwne spadki SNR na 3 kanale dosylowym tylko, ale powiedzial, ze to normalne. Spadki mam na mysli z 38 na 33.
_________________
Ostatnio zmieniony przez woniu 28-12-2016, 21:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 28-12-2016, 21:09   

woniu napisał/a:
nawet do sasiada sie podlaczal i to samo.


A u tego sąsiada z jego sprzętem u Ciebie jest ok - zamienić na chwilę?
_________________
 
 
woniu 
easy master

Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 33
Skąd: Leszno
Wysłany: 28-12-2016, 21:11   

KOCUREK1970 napisał/a:


A u tego sąsiada z jego sprzętem u Ciebie jest ok - zamienić na chwilę?


A jednak testowalismy to tez i rowniez bylo bez zmian;)
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 28-12-2016, 21:17   

woniu napisał/a:
A jednak testowalismy to tez i rowniez bylo bez zmian;)

A u sąsiada jego usługa u niego działa ok?
_________________
 
 
woniu 
easy master

Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 33
Skąd: Leszno
Wysłany: 28-12-2016, 21:26   

Tak, Ubee pokazuje 4 kanały zapięte
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 28-12-2016, 21:31   

woniu napisał/a:
Ubee pokazuje 4 kanały zapięte

To może u Siebie też poproś u Ubee - może Compal czegoś tam "nie lubi" - ja wiem, że to głupio brzmi, ale czasami sprzęty są wybredne.

Sam kiedyś mało nie osiwiałem z kartą wifi Intela z moim routerem Netgeara WNDR 3700v2 - nie chciała działać. Po wymianie na inny model Intela ta następna zadziałała od razu.
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 31-12-2016, 13:39   

U mnie stanęło na tym, ze jest gdzieś awaria na lini. Serwis liniowy niby działa ale u mnie jeszcze doszly straty pakietów. W każdym bądź razie niby próbują usunąć usterkę. Pan mi powiedział ze to raczej grubsza sprawa
_________________
  ogromny
 
beny8989 
ultra master

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 901
Skąd: Szczecin
Wysłany: 31-12-2016, 19:13   

to ci powiem tak ze stratami na sieci będziesz musiał się pogodzić. U mnie od 2 tyg usuwali problem z tv mimo że wiedzą że internet gubi pakiety. W Compalu są fajne statystyki błędów na sieci. U mnie leci w miliardach od 2 tyg.
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 31-12-2016, 20:46   

Chodzi o "priorytet critical" ? Powiem tak straty mialem na 1 i 2 hopie ostatni raz poprawiali 27.12 wczoraj i dzisiaj puscilem test i 0% strat
_________________
  ogromny
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,63 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: