Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana Horizon (internet) na Compal
Autor Wiadomość
biorek 
light master

Dołączył: 08 Wrz 2014
Posty: 99
Wysłany: 19-12-2016, 10:54   Wymiana Horizon (internet) na Compal

Na początku grudnia zmieniałem rodzicom umowę z UPC. W zamówieniu jasno określiłem, że chcę osobno Horizon + modem Compal. Technik przyniósł Horizona. Rodzice machnęli ręką bo fajnie że jeden box do wszystkiego itd. Niestety zaczęły się schody ponieważ Horizon ma słaby zasięg i nie dociera na krańce mieszkania.
Jak załatwić teraz tego Compala? Na czacie Pan chciał mi wcisnąć 50 zł za kolejną wizytę technika! Nie dość, że pierwszy technik to zawalił to mam jeszcze teraz płacić jeszcze raz?
Przejdzie temat na infolinii jak powiem, że potrzebuje trybu bridge itd?
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 1748
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 19-12-2016, 11:39   

Możesz powiedzieć im, że potrzebujesz publiczne IP na swoim routerze. Horizon tego nie umożliwia więc powinni się zgodzić.
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 162 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 3512
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 19-12-2016, 11:55   Re: Wymiana Horizon (internet) na Compal

biorek napisał/a:
W zamówieniu jasno określiłem, że chcę osobno Horizon + modem Compal.
Zapoznaj się :arrow: z tym wątkiem . Tam jest opisane jakich argumentów użyć.

Pozostaje sprawa opłaty, bo tu jest większy problem. Wymiana na Twoje życzenie to niestety "słuszne" 50 zł. Podczas rozmowy z konsultantem, przez telefon lub na czacie, musisz powołać się na rozmowę, która była nagrywana. Musisz im twardo powiedzieć, że w zamówieniu był Compal. Tylko w ten sposób unikniesz opłaty.
_________________
 
 
biorek 
light master

Dołączył: 08 Wrz 2014
Posty: 99
Wysłany: 19-12-2016, 13:48   

Doczytałem regulamin mojej promocji (RUM IX) i sprawa chyba nie jest stracona ponieważ:

W przypadku wyboru Usługi Telewizji Cyfrowej Pakietu Horizon Uczestnik Promocji otrzymuje możliwość odstąpienia od Promocji w ciągu 30 dni od przystąpienia do Promocji.


Byłem przekonany, że jest 14 dni dlatego założyłem temat. W takim razie powinno pójść gładko. Czy odstąpienie od umowy można załatwić na słuchawce i wtedy wywalczyć Compala?
Czy też trzeba pisemnie złożyć odstąpienie i wtedy walczyć?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 162 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 3512
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 19-12-2016, 14:36   

Pytanie, czy warto. Może najpierw uderzyć do nich po dobroci, tzn. przypomnieć, że miał być Compal i czy go zainstalują za 0 zł.

3. ... Oświadczenie o odstąpieniu należy złożyć osobiście w formie pisemnej w Biurze Obsługi Klienta lub wysłać listem na adres Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem strony www.upc.pl/kontakt.
_________________
 
 
biorek 
light master

Dołączył: 08 Wrz 2014
Posty: 99
Wysłany: 20-12-2016, 09:27   

Dla potomnych:
Zadzwoniłem na dział techniczny wyjaśniłem, że są problemy z zasięgiem oraz, że od początku prosiłem o Compala. Po paru chwilach sprawa załatwiona. Dzisiaj bezpłatna wizyta technika i instalacja modemu.

Temat do zamknięcia :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: