Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Rezygnacja z usług (tv+internet)
Autor Wiadomość
sociu 
Klikacz

Dołączył: 13 Gru 2016
Posty: 5
Wysłany: 13-12-2016, 18:38   Rezygnacja z usług (tv+internet)

Witajcie,

chciałbym opisać mój przypadek z UPC.
W Styczniu kończy mi się 24 miesięczna umowa. Wysłałem rezygnacje, bo chciałem negocjować jak ostatnio. Jednak dzisiaj dostałem maila zwrotnego ze żałują itp i info o zwrocie sprzętu.

Rezygnacje wysłałem chyba 3 razy, nim otrzymałem numer zgłoszenia.
Teraz tak myślę, bo w mailu w którym wysłałem odręcznie napisana rezygnacje, napisałem ''wysyłam ponownie, proszę o potwierdzenie.

Jakies rady co teraz zrobić? Myślę ze już nie zadzwonią....

P.S. Mam nadzieje ze nie powielam winnego wątku, szukałem podobny temat ale bez skutecznie.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13-12-2016, 19:22   Re: Rezygnacja z usług (tv+internet)

Maila dostałeś ze standardową treścią. Zadzwonią, nie musisz się martwić. Masz czas do końca stycznia. Jeżeli negocjacje się nie powiodą to zawsze możesz wycofać wypowiedzenie.
_________________
 
 
sociu 
Klikacz

Dołączył: 13 Gru 2016
Posty: 5
Wysłany: 13-12-2016, 20:17   Re: Rezygnacja z usług (tv+internet)

Pitrek napisał/a:
Maila dostałeś ze standardową treścią. Zadzwonią, nie musisz się martwić. Masz czas do końca stycznia. Jeżeli negocjacje się nie powiodą to zawsze możesz wycofać wypowiedzenie.


Dziekuje za odpowiedz.
Nie wiem czy dobrze opisałem temat.

Otrzymałem dla maila. Pierwszy z potwierdzeniem dostarczenia wiadomosci, z numerem sprawy i drugi o treści:

Temat: Odpowiedź na korespondencję w sprawie rezygnacji z usług UPC Polska.

''Szanowna Pani,

z przykrością przyjęliśmy Pani rezygnację z usług UPC Polska.

Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Umowy Abonenckiej rozwiązanie Umowy następuje z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego, następującego po okresie rozliczeniowym, w którym druga strona otrzymała oświadczenie o wypowiedzeniu (paragraf 6, punkt 4).

Pismo z rezygnacją otrzymaliśmy w dniu ........... Cykl rozliczeniowy przypisany do konta abonenckiego obejmuje okres od 1 do ostatniego dnia miesiąca. W związku z powyższym, odłączenie sygnału UPC zostało zaplanowane na dzień .............., a ostatni dzień okresu rozliczeniowego objęty opłatą abonamentową przypada na ............

Sprzęt proszę zwrócić w terminie 14 dni od dnia rozwiązania Umowy Abonenckiej, wybierając jedną z poniższych możliwości:

1. BEZPŁATNIE - paczkomaty InPost. Na stronie ..... należy wypełnić formularz, następnie wysłany zostanie przez e-mail lub SMS kod nadania. Zapakowany w jedną paczkę sprzęt należy wraz z kodem nadać w dowolnym paczkomacie.
Uprzejmie prosimy o właściwe zabezpieczenie sprzętu, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu.

2. PŁATNY odbiór sprzętu przez technika UPC (50 zł) – umówienie wizyty pod nr: 801 94 94 80 lub 324 94 94 80

3. Wysyłka sprzętu na własny koszt na adres:
Arvato Services Polska
Centrum Logistyczno-Serwisowe
Kopytów 44d
05-870 Błonie
Proszę pamiętać, że brak dopisku "Zwrot UPC" spowoduje odmowę przyjęcia przesyłki w magazynie. Natomiast niezwrócenie sprzętu w ww. terminie będzie skutkowało naliczeniem opłaty karnej w wysokości 50 zł.

Dziękuję za dotychczasową współpracę i mam nadzieję, że powróci Pani do grona naszych Abonentów.

Jeśli pojawią się dodatkowe pytania lub wątpliwości, proszę o skorzystanie z rozwiązania na stronie upc.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13-12-2016, 21:17   Re: Rezygnacja z usług (tv+internet)

Też w pierwszym mailu dostałem: Potwierdzenie dostarczenia wiadomości do UPC.
Dziękujemy za kontakt z UPC. Państwa wiadomość została zarejestrowana pod numerem ...


Ale ten drugi Twój mail wygląda trochę inaczej niż mój:
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo!

Z przykrością przyjęliśmy wiadomość o rezygnacji z usługi/usług UPC.
Jako stali Klienci są Państwo dla nas szczególnie ważni, dlatego chcielibyśmy mieć szansę znalezienia rozwiązania, które sprawi, że pozostaną Państwo z nami.
Przygotowaliśmy dla Państwa kilka możliwości, w tym ofertę specjalną, idealnie dopasowaną do Państwa potrzeb. W najbliższym czasie będziemy starali się skontaktować z Państwem, aby przekonać do zmiany decyzji. Jednocześnie zapraszamy do rozmowy z naszymi konsultantami, którzy są do dyspozycji pod numerami: 801 94 99 37* (z telefonów stacjonarnych) lub 32 4 94 99 37* (z telefonów komórkowych).

Czekając na rozmowę z Państwem mamy nadzieję, że nasze nowe propozycje spotkają się z Państwa zainteresowaniem.

Z wyrazami szacunku,
Dyrektor ds. Lojalności i Relacji z Klientami

Jeżeli nie uda nam się przekonać Państwa do zmiany decyzji, a korzystają Państwo ze sprzętu UPC (m.in. dekodera, modemu), uprzejmie prosimy o jego zwrot wraz z akcesoriami (pilot, zasilacz, kabel HDMI/SCART, karta SC) w terminie 14 dni od daty rozwiązania umowy. poniżej znajdą Państwo instrukcję, jak bezpłatnie zwrócić sprzęt UPC.

BEZPŁATNY ZWROT SPRZĘTU
Paczkomaty InPost ...

PŁATNY ZWROT SPRZĘTU
Istnieje również możliwość płatnego odbioru sprzętu przez technika UPC (50 zł)
Umówienie wizyty pod numerem: 801 94 94 80* lub 32 4 94 94 80*
W przypadku niezwrócenia lub nieterminowego zwrócenia sprzętu naliczona zostanie opłata wskazana w Cenniku.

WAŻNE :
Poniżej znajduje się lista sprzętu, którego nie muszą Państwo zwracać.
Zwrot sprzętu nie dotyczy rezygnacji z pakietów dodatkowych, m.in.: Pakietu FilmBox, Pakietu Canal +, Pakietu HBO, Pakietu FILMKLUB, Pakietu Cinemax.

Lista sprzętu, którego zwrot nie jest wymagany

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Myślę że pomimo tego, że te maile odbiegają od siebie, to i tak UPC będzie chciało z Tobą negocjować. Jeżeli nie, to wycofasz wypowiedzenie i przejdziesz na bezterminówkę, co nie zmienia faktu, że później nadal będziesz mógł złożyć wypowiedzenie.
_________________
 
 
mar4363 
Klikacz

Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 9
Wysłany: 14-12-2016, 15:26   Re: Rezygnacja z usług (tv+internet)

Witam, i moze sie podlacze pod ten watek.

Napisalem rezygnacje 12 grudnia br przez formularz, i jednoczesnie tego samego dnia wyslalem listem poleconym tak na wszelki wypadek. Rezygnuje z TV+ internet +telefon. Na umowie mam napisane, na czas nieokreslony, ale okres zobowiazania kazdej z uslug 24miesiace. Umowa podpisana 20 stycznia 2015.

Dzisiaj, tj. 14 grudnia otrzymalem mejla:

"Szanowny Kliencie,

z przykrością przyjęliśmy rezygnację z usług/i UPC. Chcielibyśmy znaleźć dla Ciebie rozwiązanie, które sprawi, że pozostaniesz z nami.

W najbliższych dniach skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, a jeśli już dziś chcesz z nami porozmawiać zadzwoń pod numer 813 813 813.

Jeżeli mimo naszej propozycji zdecydujesz się podtrzymać decyzję o rezygnacji:
1) rozwiązanie umowy nastąpi w ostatnim dniu kolejnego miesiąca od otrzymania przez nas rezygnacji;
2) w przypadku rozwiązania umowy w trakcie zobowiązania promocyjnego, UPC wystąpi o zapłatę roszczenia w wysokości przyznanej ulgi w całym okresie zobowiązania, pomniejszonej o wartość za okres korzystania z usług (zgodnie z §2 ust. 3 Ogólnych Warunków Umowy Abonenckiej), więcej informacji naszej stronie
3) prosimy o spłatę wszelkich należności zgodnie z otrzymanymi rachunkami;
4) prosimy o zwrot sprzętu UPC (szczegółowe informacje na stronie)
------------------------------------------------------

Dobra, zaniepokoil mnie ten punkt 2) wiec sprawdzilem, i tak. Uslugi zamowilem 19 stycznia 2015, juz dzien pozniej wpadl technik z umowa do podpisania, i podlanczyl wszystkie 3 uslugi. Wszystko smigalo jak ta lala od poczatku, ale teraz sprawdzilem i jakims dziwnym trafem: koniec okresu zobowiazania na Tel, i Internet to 19 stycznia 2017 (zgadza sie), ale jakims cudem na TV 8 LUTY 2017. Skad taka rozbieznosc, skoro technik uruchomil wszystko tego samego dnia.....bez sensu. No wiec wczesniej wyslalem wypowiedzenie nastepujacej stresci:

"W związku z kończącym się okresem zobowiązania i niesatysfakcjonującą ofertą cenową w porównaniu do oferty konkurencji, niniejszym składam rezygnacje z wszystkich aktywnych usług: Telewizja, Internet, Telefon na koncie o nr. identyfikacyjnym abonenta xxxxx i proszę o odłączenie wszystkich usług z dniem końca zobowiązania i zachowując okres miesięcznego wypowiedzenia."

Wyglada mi na to, ze TV skasuja mi 8 dni przed koncem zobowiazania, wiec nalicza mi roszczenie. Na ich stronie, podaja przyklad naliczania kwoty do zwrotu za zerwanei umowy przed koncem okresu zobowiazania na przykladzie: Umowa 12 miesiecy, przyznana calosciowa ulga na ten okres 1000 PLN, i zerwanie umowy 65 dni przed uplywem okresu zobowiazania.

65 dni:365 dni (12 miesiecy umowy) x 1000 PLN = 178 zl.

Moja ulga za 24 miesiace (730dni) to 1656 PLN, zrywam 8 dni przed koncem zobowiazania:

8 dni : 730 dni X 1656 PLN ulgi = 18,14 PLN.

a)Okej, 18 PLN dodatkowej kary moge zaplacic, nie ma problemu. Ale chcialbym sie upewnic, ze nei dochodza tu jakies dodatkowe kary, albo moze cos zle wyliczylem. Jaka jest wasza wiedza na ten temat?
b) rozumiem, ze mimo podpisania umowy tego samego dnia i aktywacji wszystkich uslug tez tego samego dnia, oni jednak naliczyli koniec zobowiazanai na 2 rozne miesiace - int + tel na 19 stycznia i TV na 8 lutego co chyba troche komplikuje proces wypowiedzenia, bo zmuszony jestem wyslac dwa oddzielne wypowiedzenia na tel/int i na TV chcac zachowac miesieczny okres wypowiedzenia, i ich sposob jego naliczania, zgadza sie? Wysylajac wypowiedzenie 12 grudnia wylaczenei uslug nastapi 31 stycznia, wiec zaplace w przypadku tel/internet za caly styczen mimo konca zobowiazania 19 stycznia. Jednoczesnie umowa na TV zostala zerwana 8 dni przed czasem, za co naliczona zostanie kara.
3) czy mozna wycofoac sie/zmienic?poprawic wypowiedzenei umowy?

Z gory dziekuje za pomoc.
 
 
matifcb 
ultra master

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 731
Wysłany: 14-12-2016, 17:43   

bede sledzic to co piszesz bo sam mam podobnie. koniec stycznia koniec i wyslalem umowe i cisza, mysle zeby zadzwonic i zapytac czy dostali
 
  Select HD
 
sociu 
Klikacz

Dołączył: 13 Gru 2016
Posty: 5
Wysłany: 14-12-2016, 23:59   

Widze ze otrzymaliście podobne odpowiedzi, ale inne od mojej- u mnie nie chcą się kontaktować:)
Poczekam do końca roku, jak nie będzie kontaktu, sam zadzwonię i poproszę o przedłożenie umowy na czas nieokreślony, do czasu montażu w bloku instalacji Orange (ma być, miałem w reku umowę z nimi, jako członek zarządu wspólnoty:) ).
 
 
Tygrysek 
plus master

Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 367
Skąd: Chorzów ,Gdańsk
Wysłany: 15-12-2016, 10:36   

@ mar4363

Twoja umowa kończy się koniec lutego 2017 r, w upc nie ma czegoś takiego ,że umowa się kończy 19 styczeń czy 8 luty ,zadzwoń na bok i się dopytaj skąd taka rozbieżność, do tego umowę masz już prawie 2 lata i nagle zdziwiłeś się ,że masz 2 różne daty ???!!!!!

Co to jest "rezygnuje" ???? Powinno być składam wypowiedzenie ,wymieniasz usługi ,podajesz kiedy koniec zobowiązania , z zachowaniem miesiąca ..... i tak dalej.

@ matifcb

Ale masz problem, wystarczy zadzwonić i zapytać czy mają w systemie Twoje wypowiedzenie....
_________________
 
 
mar4363 
Klikacz

Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 9
Wysłany: 15-12-2016, 13:40   

Dzieki Tygrysek,

zeby zobaczyc koniec okresu zobowiazania to trzeba wejsc w moje upc w moje uslugi, gdzie sa wszystkie wyliczone, i nastepnei w szczegoly. pamietam, ze kiedys kliknalem w te szczegoly, i zobaczylem date 19 styczen 2017 jako koniec zobowiazania, co sie zgadzalo, a w TV Select nawet nei zagladalem, lub przeoczylem.

Dzisiaj dostalem telefon z DUK odnosnie wypowiedzenia. Normalnie je przyjeto mimo niefortunnego "rezygnuje" zamiast "wypowiadam". Plus dla UPC ze nie robi tu problemow. W tej chwili za pakiet TV Select Extra HD - FP 60mb/s - 240 minuty telefon placilem 129 PLN. Gostek zaproponowal za ten sam pakiet 79 PLN na kolejne 2 lata + aktywacja 29 PLN. Jest to dokladnie cena z ich oferty na stronie dla nowych klientow. Ale "na razie rozmawiam jeszcze z konkurencja" i gram na czas - koles zapowiedzial, ze zadzwoni jeszcze pozniej. Zobacze, moze da sie jeszcze cos ugrac. Zreszta faktycznie rozmawiam z konkurencja.

Na zapytanie kiedy mi sie konczy umowa, to odpowiedzial, ze umowa na telefon/internet konczy sie 19 stycznia, zas na TV 8 lutego. Na pytanie czemu taka rozbieznosc, to pierwszy miesiac byl w jakiejs promocji z dodatkowymi kanalami, i dopiero jak wplynela rezygnacja z tych dodatkowych, to ruszylo normalne naliczanie, choc wyraznie kolo jakby stracil pewnosc, i zaczal sie troche gmatwac. ALe zapewnial, ze wszystkie uslugi zostana wylaczone 1 lutego, i nie naliczone zostana zadne dodatkowe koszta, obojetnie czy zdecyduje sie na nowa oferte czy tez nie. Pozniej zadzownilem w tej sprawie jeszcze raz do BOK-u , zeby sie upewnic, babka potwierdzila daty, i chcialem konkretnie wiedziec, czy nie zrywam tym samym umowy w przypadku TV za wczesnie, bo w koncu koneic okresu zobowiazania przypada na 8 luty, ale babka nei potrafila odpowiedziec, a raczej powtarzala jak mantre, ze wszystko jest okej, i nic nie zostanie doliczone, etc. Mam nadzieje, ze tak bedzie.
 
 
Tygrysek 
plus master

Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 367
Skąd: Chorzów ,Gdańsk
Wysłany: 15-12-2016, 16:21   

Oni zawsze opowiadają ,że wszystko ok a drugi miesiąc użeram się bo przedłużyłem bez tv a oni mi wystawili zaległość na 31 zł za tv, nawet z działu windykacji do mnie dzwonili ....:)

Za co ta aktywacja, jak masz ten sam pakiet, powołaj się na bezkosztowną instalację za 0 zł
_________________
 
 
sociu 
Klikacz

Dołączył: 13 Gru 2016
Posty: 5
Wysłany: 17-12-2016, 15:31   

Jednak zadzwonili.

Dostałem propozycje:

tv pakiet max extra hd (bez zmian)
60Mb/s (aktualnie 30Mb/s)
multiroom - Karta- dodatkowo
Horizon go - dodatkowo
nagrywarka- dodatkowo
abonament 89zł (aktualnie 74,99)

nawet by mi pasowało, ale w tym samym abonamencie co miałem.
Jak oceniacie ofertę?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 17-12-2016, 16:19   

Bardzo dobra, "RUMix VIII". W nowych ofertach nie ma 30 Mb/s.
Max Extra HD PVR (78 zł) + Fiber Power 60 Mb/s (11,02 zł) - 2 Ulgi (-10,02 zł) +Multiroom (10 zł) = 89 zł.

Bez nagrywarki byłoby 10 zł taniej, jeżeli jej nie chcesz to negocjuj taką cenę.
_________________
 
 
sociu 
Klikacz

Dołączył: 13 Gru 2016
Posty: 5
Wysłany: 18-12-2016, 13:46   

Pitrek napisał/a:
Bardzo dobra, "RUMix VIII". W nowych ofertach nie ma 30 Mb/s.
Max Extra HD PVR (78 zł) + Fiber Power 60 Mb/s (11,02 zł) - 2 Ulgi (-10,02 zł) +Multiroom (10 zł) = 89 zł.

Bez nagrywarki byłoby 10 zł taniej, jeżeli jej nie chcesz to negocjuj taką cenę.


A jak myślisz, czy przeszło by w tym zestawie ale 120Mb/s w tym abonamencie? czy sztywno się trzymają oferty?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18-12-2016, 15:00   

Oczywiście, że tak. Promocja ta sama tylko będzie drożej.
W :arrow: "RUMix VIII" jest Fiber Power 120 Mb/s i 250 Mb/s. Odpowiednio o 10 i 20 zł drożej. Dadzą Ci Compala.
Zapoznaj się z :arrow: Arkuszem Morthen'a. W nim masz zestawienie ofert.

Pamiętaj o rezygnacji z "Pakietu Bezpieczeństwa UPC".
_________________
 
 
mar4363 
Klikacz

Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 9
Wysłany: 20-12-2016, 19:09   

Rowniez zamknalem swoje negocjacje. Ogolem TV select Extra + 60FB + tel 240 minut za 69PLN. Pomyslec, ze przez dwa lata placilem za te 3 uslugi 129 PLN, to teraz mam wrazenie, ze nowa oferta jest po prostu fenomenalna.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: