Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Xbox One GTA online
Autor Wiadomość
CBP 
Klikacz

Dołączył: 12 Gru 2016
Posty: 12
Wysłany: 12-12-2016, 12:34   Xbox One GTA online

Witam.
Na wstępie zaznaczam, że na czytaniu internetów spędziłem 2 weekendy.

Mam podłączoną konsolę Xbox one bezpośrednio kablem do pudła od upc, które zwie się "Technicolor TC7200". Kiedy podłączam się do gry GTA Online, to po chwili wyrzuca mnie z gry z błędem o utraceniu połączenia z siecią, lub wcale mnie nie łączy z tym samym komunikatem.

Zgodnie z instrukcjami na internetach przekierowałem porty
53-53, 80-80, 88-88, 500-500, 3074-3074, 3544-3544, 4500-4500 - wszystkie na "both", pod przypisane wcześniej stałe ip mojej konsoli. Ip konsoli ustawiałem w menu ekranowym konsoli.

portforward. com/technicolor/tc7200/ - robiłem wg tej instrukcji.

Dodam, że po w/w operacji z portami NAT w konsoli jest otwarty, ale mimo wszystko wywala z GTA online.

Czy jest jeszcze jakaś inna możliwość, która rozwiąże wyżej opisany problem?
Ostatnio zmieniony przez CBP 12-12-2016, 12:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 12-12-2016, 12:42   Re: Xbox One GTA online

Dla sprawdzenia, czy to jest problem prawidłowego przekierowania portów, wsadź na jakiś czas IP konsoli do DMZtu.
_________________
 
 
CBP 
Klikacz

Dołączył: 12 Gru 2016
Posty: 12
Wysłany: 12-12-2016, 12:45   Re: Xbox One GTA online

Pitrek napisał/a:
Dla sprawdzenia, czy to jest problem prawidłowego przekierowania portów, wsadź na jakiś czas IP konsoli do DMZtu.


z DMZ się już bawiłem, ale po różnych kombinacjach nie wiem jak konkretnie użyć tej opcji.

1. Czy przy przypisaniu w DMZ ip konsoli będą na konsolę kierowane wszystkie porty?
2. Czy przy wpisaniu w DMZ ip konsoli mam usunąć wpisy z przekierowywania konkretnych portów?
3. Czy UPnP ma być włączony czy wyłączony.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 12-12-2016, 12:52   

1. Czy przy przypisaniu w DMZ ip konsoli będą na konsolę kierowane wszystkie porty?
Tak
2. Czy przy wpisaniu w DMZ ip konsoli mam usunąć wpisy z przekierowywania konkretnych portów?
Mogą zostać, DMZ ma pierszeństwo.
3. Czy UPnP ma być włączony czy wyłączony.
Lepiej niech będzie włączony

Na X Boxach się nie znam, może to być pomocne:
:arrow: http://forum.mediaswiat.p...w_results=posts
_________________
 
 
CBP 
Klikacz

Dołączył: 12 Gru 2016
Posty: 12
Wysłany: 12-12-2016, 13:01   

Z tymi DMZami już kombinowałem, ale nie jestem pewien czy na wszystkie możliwości, sprawdzę jeszcze raz dziś.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 12-12-2016, 13:06   

Z DMZetem jest sprawa prosta. Działa, albo nie. Twoje problemy mogą być całkiem inne, ale będziesz wiedział, że to nie sprawa przekierowań portów.
_________________
 
 
CBP 
Klikacz

Dołączył: 12 Gru 2016
Posty: 12
Wysłany: 12-12-2016, 13:12   

Pitrek napisał/a:
Z DMZetem jest sprawa prosta. Działa, albo nie. Twoje problemy mogą być całkiem inne, ale będziesz wiedział, że to nie sprawa przekierowań portów.


A jak jeszcze sprawdzić ewentualnie czy porty są kierowane na urządzenie? jakim poleceniem? w xboxie tego nie zrobię, ale czy na pc jakimś poleceniem da się to zweryfikować?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 12-12-2016, 13:23   

CBP napisał/a:
...czy na pc jakimś poleceniem da się to zweryfikować?

Jest kilka możliwości sprawdzenia, czy działa przekierowanie portów lub DMZ.

Zrobisz test na swoim komputerze np. o IP: 192.168.1.100. Na routerze przekieruj np. port 8888 na IP: 192.168.1.100 też port: 8888 (oczywiście wpisz Twoje prawdziwe lokalne (po LANie) IP Twojego komputera)
Uruchamiasz test ze strony:
:arrow: https://www.grc.com/x/portprobe=8888
Ta strona wykona próbę otwarcia portu 8888 na Twoim publicznym adresie, który zostanie przekierowany na Twój lokalny IP.
Wyniki mogą być trzy:
1. Stealth
- To znaczy, że nie działają w ogóle przekierowania i Twój router zablokował to połączenie.
- Przekierowanie zadziałało, ale Twój osobisty Firewall na Twoim komputerze zablokował przychodzące połączenie, więc na czas tego testu wyłącz go na chwilę.
2. Closed
- To znaczy, że Przekierowanie zadziałało, strona z testem próbowała otworzyć już port na Twoim lokalnym komputerze, tyle, że "nic" nie nasłuchuje na tym porcie.
3. OPEN!
- To znaczy, że Przekierowanie zadziałało, strona z testem próbowała otworzyć już port na Twoim lokalnym komputerze i coś odpowiedziało. Oczywiście OPEN! nie będzie bo "nic" nie nasłuchuje na porcie: 8888 Twojego komputera.

No i teraz musimy znaleźć to "nic". Trzeba uruchomić jakiś program, który będzie nasłuchiwał na porcie: 8888. Można wykorzystać, do tego Skype'a i w Opcjach->Połączenie->Użyj portu dla połączeń przychodzących wpisać 8888.

Przy włączonym Skype'ie test ze strony:
https://www.grc.com/x/portprobe=8888
jeżeli przekierowanie działa prawidłowo da wynik: OPEN!.

Podobnie zamiast przekierowań, można wypróbować DMZ.
Takie testy dadzą Ci odpowiedź, czy Twój router w ogóle obsługuje przekierowania i DMZ.

Jak nie masz Skype'a to można :arrow: użyć programu TTCP. Świetny programik do rozwiązywania problemów z łącznością i testowania firewalli.

:arrow: Pobranie TTCP.zip
_________________
 
 
CBP 
Klikacz

Dołączył: 12 Gru 2016
Posty: 12
Wysłany: 12-12-2016, 13:36   

ok dzięki sprawdzę to wszystko i dam znać.

[ Dodano: 13-12-2016, 08:45 ]
Witam ponownie,

A więc przeprowadziłem na swoim laptopie testy na wszystkie porty, najpierw 8888 i pozostałe, które są mi potrzebne do gry na xbox live.
- Jeżeli chodzi o porty, które były oznaczone w modemie na "TCP" i "Oba" to były "OPEN!" (sprawdzałem skype).
- Jeżeli chodzi o porty, które były oznaczone w modemie na "UPD" to były "Stealth" (też sprawdzałem na skype)

Czy tak ma być że "UPD" zawsze mają "Stealth"?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 14-12-2016, 12:25   

Jeżeli działają przekierowania po TCP, to raczej nie ma powodu żeby nie działały przekierowania w UDP. Jeżeli już sprawdzałeś z IP konsoli w DMZ, to raczej problem jest gdzie indziej i nie jestem w stanie Ci pomóc.

Test ze strony sprawdza tylko porty TCP. Nie znam strony, która by testowała UDP.
Program TTCP ma możliwość testowania po UDP: "TTCP -u" (use UDP instead of TCP), ale z nim jest więcej zabawy. Musiałbyś mieć komputer/notebook nadawcę w obcej sieci, a odbiorcę w swoim LANie.
_________________
 
 
CBP 
Klikacz

Dołączył: 12 Gru 2016
Posty: 12
Wysłany: 21-12-2016, 14:26   

Witam ponownie,
Rozmawiałem dzisiaj jeszcze z pomocą techniczną (telefonicznie). Uzyskałem informację, żeby przypisać konsoli ip ręcznie ale nie z puli od 10 do 255 tylko od 3 do 9, czyli przykładowo 192.168.0.3 i to samo ip dać na DMZ i powinno działać. Sprawdzę dopiero jutro, ale czy wie ktoś dlaczego przypisywać z puli adresów ip niższych niż 10?. Przecież nie mam w domu tylu urządzeń, żeby trolowały tak wysokie ip jak 45 (takie przypisałem konsoli). Mam w domu około 6 urządzeń korzystających z sieci a nie 45.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 21-12-2016, 15:40   

Jeżeli miałeś wcześniej na konsoli statyczny IP: 192.168.0.45 i też taki miałeś wpisany w DMZ, to teraz zmiana na adres 192.168.0.3 i wpis do DMZ nic nie zmieni.
_________________
 
 
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 21-12-2016, 19:22   Re: Xbox One GTA online

CBP napisał/a:
Zgodnie z instrukcjami na internetach przekierowałem porty
53-53, 80-80, 88-88, 500-500, 3074-3074, 3544-3544, 4500-4500 - wszystkie na "both", pod przypisane wcześniej stałe ip mojej konsoli. Ip konsoli ustawiałem w menu ekranowym konsoli.
portforward. com/technicolor/tc7200/ - robiłem wg tej instrukcji.
Dodam, że po w/w operacji z portami NAT w konsoli jest otwarty, ale mimo wszystko wywala z GTA online. Czy jest jeszcze jakaś inna możliwość, która rozwiąże wyżej opisany problem?
@CBP,
Z tego co widzę to "otwarłeś/przekierowałeś" podstawowe porty wymagane przez XBOX'a, tak jak to zaleca Microsoft na swojej stronie.
A próbowałeś "otwierać/przekierowywać" porty wymagane dodatkowo przez GTA?
Tutaj na portforward podane są wszystkie wymagane porty przez różne gry, w tym m.in. GTA.
Dodatkowo zapoznaj się z informacjami umieszczonymi tutaj na rockstar support Może to pomoże rozwiązać Twój problem.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 21-12-2016, 20:42   Re: Xbox One GTA online

Jeżeli @CBP próbował z DMZ, to wszystko miał otwarte i kierowane do IP Konsoli, więc chyba w czym innym problem.
_________________
 
 
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 22-12-2016, 11:00   Re: Xbox One GTA online

Pitrek napisał/a:
Jeżeli @CBP próbował z DMZ, to wszystko miał otwarte i kierowane do IP Konsoli, więc chyba w czym innym problem.

@Pitrek,
Racja. Zafiksowałem się na ustawieniach z wyłączoną DMZ... :oops:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: