Problem ze sprawdzeniem rachunku mediabox Pace 7411 |
Autor |
Wiadomość |
Dropsiur
Klikacz
Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 2
|
Wysłany: 09-12-2016, 18:41 Problem ze sprawdzeniem rachunku mediabox Pace 7411
|
|
|
Witajcie, czy możecie sprawdzić swój rachunek korzystając z dekodera? U nmnie nagle przestalo to działać i wyświetla się komunikat o błędzie. Reset do fabrycznych i wgrywanie firmware nic nie daje. Posiadam dekoder mediabox bez nagrywarki Pace7411. |
|
|
|
|
mati12
classic master
Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 221
|
Wysłany: 09-12-2016, 23:05
|
|
|
@up
U mnie też nie działa (Mediabox Cisco) czyli problem leży po stronie UPC. Być może prowadzą jakieś prace. Do jutra powinno być już ok. Przynajmniej najczęściej tak jest. |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2016, 00:03
|
|
|
U mnie to samo a dodatkowo nie działa interaktywna galeria UPC. Po włączeniu owej galerii tnie się dźwięk a obraz nie pokazuje się w ogóle (jest tylko czarny ekran). |
|
|
|
|
mati12
classic master
Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 221
|
Wysłany: 10-12-2016, 00:26
|
|
|
MrPepka napisał/a: | mnie to samo a dodatkowo nie działa interaktywna galeria UPC. Po włączeniu owej galerii tnie się dźwięk a obraz nie pokazuje się w ogóle (jest tylko czarny ekran). |
Mam dokładnie to samo.
EDIT:
Z Internetem też są problemy. Niektóre strony ładują się bardzo wolno, albo w ogóle. Przyczyną jest prawdopodobnie awaria serwerów DNS. Ma zostać usunięta w ciągu 48 godzin. Ja już widzę poprawę. link |
Ostatnio zmieniony przez mati12 10-12-2016, 02:12, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
januszmk
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Cze 2016 Posty: 538
|
Wysłany: 10-12-2016, 01:26
|
|
|
mati12, to nie serwery dns dziś nawaliły, a generalnie wyjście UPC na świat. |
|
|
|
|
mati12
classic master
Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 221
|
Wysłany: 10-12-2016, 01:30
|
|
|
januszmk, takie niepotwierdzone info dostałem od znajomego.
EDIT:
U mnie wszystko padło. Za szybko pochwaliłem UPC. |
|
|
|
|
Dropsiur
Klikacz
Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 2
|
Wysłany: 10-12-2016, 17:28
|
|
|
No jeśli chodzi o problem z wyświetlaniem rachunku, to już to trwa dobrych kilka dni, dzwoniłem na infolinię, ale oni nawet nie wiedzą, że taka funkcja jest dostępna. Masakra jakaś... |
|
|
|
|
mati12
classic master
Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 221
|
Wysłany: 10-12-2016, 18:47
|
|
|
Dropsiur, a nie możesz wejść na "Moje UPC" tam też masz rachunek. Nie wiedzą pewnie dlatego, że mało osób z tego korzysta. |
|
|
|
|
jedrek
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 786 Skąd: Ursynów
|
Wysłany: 12-12-2016, 11:06
|
|
|
Na swoim mediaboxie Cisco z nagrywarką mam to samo. Oni nie wiedzą co się dzieje bo się nie interesują. Przelewy elektroniczne też księgują z opóźnieniem. |
_________________
|
|
|
|
|
|