Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem ze sprawdzeniem rachunku mediabox Pace 7411
Autor Wiadomość
Dropsiur 
Klikacz

Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 2
Wysłany: 09-12-2016, 18:41   Problem ze sprawdzeniem rachunku mediabox Pace 7411

Witajcie, czy możecie sprawdzić swój rachunek korzystając z dekodera? U nmnie nagle przestalo to działać i wyświetla się komunikat o błędzie. Reset do fabrycznych i wgrywanie firmware nic nie daje. Posiadam dekoder mediabox bez nagrywarki Pace7411.
 
 
mati12 
classic master

Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 221
Wysłany: 09-12-2016, 23:05   

@up

U mnie też nie działa (Mediabox Cisco) czyli problem leży po stronie UPC. Być może prowadzą jakieś prace. Do jutra powinno być już ok. Przynajmniej najczęściej tak jest. :-)
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2016, 00:03   

U mnie to samo a dodatkowo nie działa interaktywna galeria UPC. Po włączeniu owej galerii tnie się dźwięk a obraz nie pokazuje się w ogóle (jest tylko czarny ekran).
 
 
mati12 
classic master

Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 221
Wysłany: 10-12-2016, 00:26   

MrPepka napisał/a:
mnie to samo a dodatkowo nie działa interaktywna galeria UPC. Po włączeniu owej galerii tnie się dźwięk a obraz nie pokazuje się w ogóle (jest tylko czarny ekran).


Mam dokładnie to samo. :)

EDIT:
Z Internetem też są problemy. Niektóre strony ładują się bardzo wolno, albo w ogóle. Przyczyną jest prawdopodobnie awaria serwerów DNS. Ma zostać usunięta w ciągu 48 godzin. Ja już widzę poprawę. link
Ostatnio zmieniony przez mati12 10-12-2016, 02:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
januszmk 
plus master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Cze 2016
Posty: 538
Wysłany: 10-12-2016, 01:26   

mati12, to nie serwery dns dziś nawaliły, a generalnie wyjście UPC na świat.
 
 
mati12 
classic master

Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 221
Wysłany: 10-12-2016, 01:30   

januszmk, takie niepotwierdzone info dostałem od znajomego. ;)

EDIT:

U mnie wszystko padło. :sad: Za szybko pochwaliłem UPC.
 
 
Dropsiur 
Klikacz

Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 2
Wysłany: 10-12-2016, 17:28   

No jeśli chodzi o problem z wyświetlaniem rachunku, to już to trwa dobrych kilka dni, dzwoniłem na infolinię, ale oni nawet nie wiedzą, że taka funkcja jest dostępna. Masakra jakaś...
 
 
mati12 
classic master

Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 221
Wysłany: 10-12-2016, 18:47   

Dropsiur, a nie możesz wejść na "Moje UPC" tam też masz rachunek. Nie wiedzą pewnie dlatego, że mało osób z tego korzysta. :P
 
 
jedrek 
ultra master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 786
Skąd: Ursynów
Wysłany: 12-12-2016, 11:06   

Na swoim mediaboxie Cisco z nagrywarką mam to samo. Oni nie wiedzą co się dzieje bo się nie interesują. Przelewy elektroniczne też księgują z opóźnieniem.
_________________
  jedrek
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: