Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie pingi i bardzo niskie transfery - UPC 120Mbit/s
Autor Wiadomość
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 10-12-2016, 17:17   

Piospi,
Tygrysek napisał/a:
Też miałem tego hebla (średnia prędkość to max 10) ,potem zmienili mi na technicolora i od razu po lanie było 118

Może nie hebel, bo to naprawdę dobry kawałek sprzętu - tylko, że ma on już z 10 lat, UPC nigdy więcej już nie kupiło sprzętów (czystych modemów) od Cisco, kupili modemoroutery Cisco dla biznesu i na tym się skończyło - czyste modemy były zabierane jednym i dawane drugim, mój egzemplarz wytrzymał 8 lat, a gdy go dostałem, już był używany.
Gdyby problem był na klatce, to by go mieli WSZYSCY w tym pionie, gdyby to była wina sygnału tylko do Ciebie, to by położyli na chwilę kabel z klatki schodowej i sprawdzili, przekładając podłączony kabel w inny port w splitterze, a w ostateczności podmienili Cisco na coś innego.
_________________
 
 
Piospi 
light master

Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 100
Wysłany: 11-12-2016, 09:35   

Tygrysek napisał/a:
Piospi napisał/a:
Nie...mój dobrze działa....jeśli to byłaby wina modemu to dawno byśmy wymienili ten sprzęt. Problem jest na klatce.....


Nie mój dobrze działa , to jest dobre .... Też miałem tego hebla (średnia prędkość to max 10) ,potem zmienili mi na technicolora i od razu po lanie było 118


Jeśli wiesz lepiej niż 4-5 techników, którzy sprawdzali wszystkie możliwości to gratuluję :)


BTW. Sąsiedzi też się skarżą na słaby sygnał....
 
 
pezetwu 
Klikacz

Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 2
Wysłany: 11-12-2016, 11:22   

Witajcie. Mam Internet 250 Mbit/s, w lutym kończy się umowa.
Przez te 2 lata nie narzekałem na prędkości, jednak w okolicy września 2016 roku zaczęły się problemy z pingiem oraz transferami. Wieczorem nie dało się rozmawiać na Skypie. Wydzwaniałem do UPC z problemem, było z 4 techników. Wymieniono modem dwukrotnie. Informowano mnie o dużej utylizacji łącza w moim rejonie, na co odpowiadałem, że mnie to nie interesuje, to nie Internet mobilny sory. Sygnał z kabla koncentrycznego był zgodny z wytycznymi (chodzi mi o decybele).
Po którymś telefonie dowiedziałem się, że w grudniu zostanie przeprowadzona modernizacja łącza.
I wreszcie gdzieś od początku grudnia znowu mam po kablu 245 Mbit/s z pingiem 9 ms.
Po sprawdzeniu w ustawieniach zaawansowanych routera zwróciłem uwagę, że zwiększono liczbę kanałów downstream z 8 na 12.
Tak więc drodzy forumowicze, wydzwaniać do UPC, męczyć, męczyć i jeszcze raz męczyć aż zwiększą liczbę kanałów downstream.
Pozdrawiam.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 11-12-2016, 17:08   

pezetwu napisał/a:
Tak więc drodzy forumowicze, wydzwaniać do UPC, męczyć, męczyć i jeszcze raz męczyć aż zwiększą liczbę kanałów downstream.
pezetwu napisał/a:
Po sprawdzeniu w ustawieniach zaawansowanych routera zwróciłem uwagę, że zwiększono liczbę kanałów downstream z 8 na 12.

Pod warunkiem, że klient ma Compala, bo tylko on na chwilę obecną obsługuje 12 kanałów DS.
_________________
 
 
f0ku5 
classic master

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 173
Wysłany: 11-12-2016, 19:20   

pezetwu napisał/a:
Witajcie. Mam Internet 250 Mbit/s, w lutym kończy się umowa.
Przez te 2 lata nie narzekałem na prędkości, jednak w okolicy września 2016 roku zaczęły się problemy z pingiem oraz transferami. Wieczorem nie dało się rozmawiać na Skypie. Wydzwaniałem do UPC z problemem, było z 4 techników. Wymieniono modem dwukrotnie. Informowano mnie o dużej utylizacji łącza w moim rejonie, na co odpowiadałem, że mnie to nie interesuje, to nie Internet mobilny sory. Sygnał z kabla koncentrycznego był zgodny z wytycznymi (chodzi mi o decybele).
Po którymś telefonie dowiedziałem się, że w grudniu zostanie przeprowadzona modernizacja łącza.
I wreszcie gdzieś od początku grudnia znowu mam po kablu 245 Mbit/s z pingiem 9 ms.
Po sprawdzeniu w ustawieniach zaawansowanych routera zwróciłem uwagę, że zwiększono liczbę kanałów downstream z 8 na 12.
Tak więc drodzy forumowicze, wydzwaniać do UPC, męczyć, męczyć i jeszcze raz męczyć aż zwiększą liczbę kanałów downstream.
Pozdrawiam.
U mnie również poprawa dokładnie od 1 grudnia, ale ilość kanałów nie została zmieniona. Nie mam zielonego pojęcia co zrobili.
 
 
Tygrysek 
plus master

Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 367
Skąd: Chorzów ,Gdańsk
Wysłany: 11-12-2016, 20:10   

Piospi napisał/a:
Tygrysek napisał/a:
Piospi napisał/a:
Nie...mój dobrze działa....jeśli to byłaby wina modemu to dawno byśmy wymienili ten sprzęt. Problem jest na klatce.....


Nie mój dobrze działa , to jest dobre .... Też miałem tego hebla (średnia prędkość to max 10) ,potem zmienili mi na technicolora i od razu po lanie było 118


Jeśli wiesz lepiej niż 4-5 techników, którzy sprawdzali wszystkie możliwości to gratuluję :)


BTW. Sąsiedzi też się skarżą na słaby sygnał....


Jak ja mogę wiedzieć lepiej ,jak Ty napisałeś ,że "nie mój działa dobrze" to jak działa to w czym masz problem ,sprzęt tak jak napisałaś kolega wyżej dobry lata temu .

"Sąsiedzi też się skarżą " to jest dobry tekst , pokaż mi sąsiada który się na coś nie skarży, u mnie sąsiad ma 120 , a jak wiem dzwonił do upc bo ma 118 ,

Co Ci te 4-5 techników powiedziało, bo jak widzę z postów modemu innego Ci nie dali ,to co robili ,jak sprawdzili ,czy modem inny niż cisco jest sprawny i czy co ważne jeszcze się do czegoś to nadaje .
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 11-12-2016, 22:26   

Poprawka z mojej strony do mojego postu:
"Pod warunkiem, że klient ma Compala, bo tylko on na chwilę obecną obsługuje 12 kanałów DS."
Dokładnie to obsługuje aż 24 kanały DS - tylko w tym miejscu było 12 więc tyle obsłużył.

Prawidłowo winno być:
"Pod warunkiem, że klient ma Compala, bo tylko on na chwilę obecną obsługuje te 12 kanałów DS."
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,34 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: