Wysokie pingi i bardzo niskie transfery - UPC 120Mbit/s |
Autor |
Wiadomość |
elkomendante
Klikacz
Dołączył: 04 Gru 2016 Posty: 8
|
Wysłany: 04-12-2016, 22:33 Wysokie pingi i bardzo niskie transfery - UPC 120Mbit/s
|
|
|
Dobry wieczór wszystkim.
Od dwóch miesięcy, może troszkę dłużej mam spore problemy z UPC, a będąc bardziej dokładny to z łączem internetowym.
Internet - szybkość z oferty 120 Mbit/s
Router - Ubee.
W czym problem? W godzinach wieczornych w tygodniu (od 19 do 23), szybkość łącza drastycznie spada do około 20 Mbit/s.
Pingi w grach , to samo, pomiędzy 500 a 999 ms. Ogólnie tragedia.
W weekendy problem występuje już od godziny 16/17.
Komputery podłączone po kablu, w komputerach karty gigabitowe.
Jeżeli chodzi i wifi, to ten sam problem i w laptopie oraz w telefonach komórkowych.
Panowie z działu technicznego nic nie potrafią zrobić, totalna porażka, obiecują tylko że zajmą się problemem, a płacę pełną kwotę za internet, a nie 30 % tak jak mam szybkie łącze obecnie.
Kupiłem nawet router TP LINK Archer C1200, bo myślałem, że może coś nie tak z tym ich UBEE, ale dalej jest ten sam problem.
Mieszkam na Śląsku, czy ktoś ma podobne problemy z UPC?
Umowę z UPC mam na czas nieokreślony. Czy wypowiedzenie obejmuje miesiąc do przodu czy zrywam ją od razu?
Dzięki za odpowiedź |
|
|
|
|
januszmk
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Cze 2016 Posty: 537
|
Wysłany: 05-12-2016, 04:32
|
|
|
elkomendante, miesiąc do przodu. znany problem z upc, przez nasycenie łącza. jak możesz to uciekaj gdzie indziej. |
|
|
|
|
elkomendante
Klikacz
Dołączył: 04 Gru 2016 Posty: 8
|
Wysłany: 05-12-2016, 07:27
|
|
|
No to kiepsko. U mnie tylko internetia, netia i orange. Jest jeszcze jeden dostawca ale na razie tylko droga radiowa. Netia i orange max 16 Mbit/s bo takie łącza mają.
Dziwi mnie to, dlaczego UPC dalej sie reklamuje że ma najszybszy internet. A fakt, ma o 3 nad ranem jak nikt nie siedzi.
Ale skoro tak jest to faktycznie trzeba uciekac. |
|
|
|
|
f0ku5
classic master
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 173
|
Wysłany: 05-12-2016, 22:28
|
|
|
U mnie działo się dokładnie to samo i to od bardzo dawna. Po nieskończonych wizytach techników i telefonach do BOK'u złożyłem pisemną skargę w punkcie UPC. Po miesiącu od złożenia skargi problem znikł jak ręką odjął. |
|
|
|
|
elkomendante
Klikacz
Dołączył: 04 Gru 2016 Posty: 8
|
Wysłany: 06-12-2016, 11:49
|
|
|
f0ku5, czy masz moze wzor takiego pisma? Z miłą chęcią też to zrobię. Router to mi juz chyba z 5 razy wymieniali do tego nowe okablowanie i nic to nie dało. Wczoraj znowu wysłałem dane z ping plotter 5.0. U mnie kiepsko wyglada strata pakietów oraz pingi. |
|
|
|
|
f0ku5
classic master
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 173
|
Wysłany: 06-12-2016, 22:26
|
|
|
Niestety nie mam, skarga była "klepana" na bieżąco w salonie |
|
|
|
|
Tygrysek
plus master
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 367 Skąd: Chorzów ,Gdańsk
|
Wysłany: 06-12-2016, 23:51
|
|
|
januszmk napisał/a: | elkomendante, miesiąc do przodu. znany problem z upc, przez nasycenie łącza. jak możesz to uciekaj gdzie indziej. |
Liczysz ,że u konkurencji będzie lepiej, każdy operator ostatnio ma te same problemy , na szczęście u mnie taki problem nie występuje . |
_________________
|
|
|
|
|
mky
easy master
Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 23
|
Wysłany: 07-12-2016, 18:35
|
|
|
Wypowiedz umowę a jak zadzwonią do Ciebie z DUK to im powiedz że mają miesiąc na usunięcie awarii, czyli tyle ile wynosi okres wypowiedzenia. Jak zdążą, wycofaj wypowiedzenie bo jest szansa że przez dłuższy czas będzie Ci dobrze działać. Jak się nie wyrobią to ich żegnasz i tyle. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 07-12-2016, 19:49
|
|
|
mky napisał/a: | jak zadzwonią do Ciebie z DUK to im powiedz że mają miesiąc na usunięcie awarii, |
Na usunięcie awarii jest bodajże 3 lub 5 dni - dajcie im od razu 36 miesięcy - a potem narzekajcie dalej, że was w chuchu robią. |
_________________
|
|
|
|
|
Piospi
light master
Dołączył: 08 Paź 2012 Posty: 100
|
Wysłany: 09-12-2016, 22:51
|
|
|
I niby jak mam to wyegzekwować od nich?
Ja od września borykam się z ****** internetem. Zrywa mi często, a prędkość mam czasami 100 kb/s mimo że na umowie jest 250 mb/s. Od groma telefonów do nich i techników od nich, którzy rozkładają ręce za każdym razem. Ostatnio złożyłem wypowiedzenie...i wiecie co? Do ostatniego dnia nic sobie z tym nie zrobili, a na rozwiązanie problemu ze słabym sygnałem w moim budynku dają sobie czas do końca lutego. Oczywiście dwa razy obiecywali, że będą naprawy w terenie, które mają trwać ok 3 dni i nic to nie dało...
Więc proszę nie mydlić mi oczu jakimiś kilkoma dniami na usunięcie awarii czy groźbami pod postacią wypowiedzenia, bo jak widać mają głęboko klientów. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 09-12-2016, 22:57
|
|
|
Piospi napisał/a: | I niby jak mam to wyegzekwować od nich? |
Zgodnie z ich własnym regulaminem - złożyć pismo z żądaniem, zażądać odszkodowania, zagrozić im PRK i UOKiK i wskazać, że jeśli tego nie naprawią, masz prawo żądać ulgi w abonamencie, lub nawet zerwać umowę z ich winy - ale to wymaga czasu i determinacji.
Piospi napisał/a: | Więc proszę nie mydlić mi tu z jakimiś kilkoma dniami na usunięcie awarii czy groźbami pod postacią wypowiedzenia, bo jak widać mają głęboko klientów. |
Piospi napisał/a: | Od groma telefonów do nich i techników, |
Bez urazy - telefonicznie to sobie panienki możesz zamówić, tu ma być na wszystko papier i masz mieć odpowiedz czarno na białym - bo dalej będziesz w czarnej ....
Wszystko się da załatwić, tylko jak pisałem wyżej - Twoja determinacja, czas i trochę zachodu - dlatego Cię olewają, bo nie masz przeciwko nim żadnego dowodu na olewanie sprawy, lub brak jej naprawy.
Skutecznym się jest, nie kiedy grozisz, tylko kiedy spełnisz swoją groźbę - grozisz im odejściem, nie naprawili odchodzisz, tyle - potem kontrolnie możesz znowu zamówić usługę. |
_________________
|
|
|
|
|
Piospi
light master
Dołączył: 08 Paź 2012 Posty: 100
|
Wysłany: 09-12-2016, 23:10
|
|
|
Wcześniej przyznali mi ulgę na internet, oczywiście w postaci 50% (WTF). Potem w czasie rozmowy z kimś (do mnie zadzwonili) dowiedziałem się, że będą musieli zerwać ze mną umowę, bo nie są w stanie dostarczyć usług na odpowiednim poziomie. Zaryzykowałem - przeczekałem trochę, bo liczyłem, że coś naprawią. Potem wkurzyłem się i sam złożyłem wypowiedzenie, ale niestety do ostatniego dnia nic sobie z tym nie zrobili...
Jeśli sami proponują zerwanie umowy to jest sens grozić im UOKiKiem? |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 09-12-2016, 23:14
|
|
|
W opisie masz modem Cisco 3212? - tego Ci nie wymienili? (ostatnio padają te modemy...).
Możesz jeszcze ten ich sprzęt zresetować przyciskiem na obudowie - gorzej już nie będzie... |
_________________
|
|
|
|
|
Piospi
light master
Dołączył: 08 Paź 2012 Posty: 100
|
Wysłany: 10-12-2016, 09:23
|
|
|
Nie...mój dobrze działa....jeśli to byłaby wina modemu to dawno byśmy wymienili ten sprzęt. Problem jest na klatce..... |
|
|
|
|
Tygrysek
plus master
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 367 Skąd: Chorzów ,Gdańsk
|
Wysłany: 10-12-2016, 11:30
|
|
|
Piospi napisał/a: | Nie...mój dobrze działa....jeśli to byłaby wina modemu to dawno byśmy wymienili ten sprzęt. Problem jest na klatce..... |
Nie mój dobrze działa , to jest dobre .... Też miałem tego hebla (średnia prędkość to max 10) ,potem zmienili mi na technicolora i od razu po lanie było 118 |
_________________
|
|
|
|
|
|