Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z działaniem usługi Iinternetowej
Autor Wiadomość
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 11-12-2016, 22:51   

mosiu,
Wiem, że nie u wszystkich jest w UPC różowo - ale nie nastawiałbym się na to, że u innych będzie lepiej - tak samo zrobi wielu jak Ty (przejdzie być może do konkurencji), tylko, że to spowoduje, że i u nowego będzie klops - wszyscy sprzedają dziś tylko usługi a mało kto w nie inwestuje (choć ostatnio UPC wyłożyło na to grubą kasę).
Co do mojej stopki - tu muszę Cię zmartwić, też nie zawsze jest różowo i z 250 Mb potrafi mi zejść do 60 Mb, ale przynajmniej ping stabilny i da się u mnie spokojnie pograć przez neta - zazwyczaj 90% czasu mam te 200-230 Mb.

Może się coś zmieni po 01.01.2017 - ma wejść prawo, że nie możemy mieć poniżej 40% deklarowanego łącza (w obydwie strony) - być może dlatego takie problemy - UPC się na to przygotowuje, by tyle choć minimalnie w końcu GWARANTOWAĆ przepustowości.
_________________
 
 
mosiu 
Klikacz

Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 17
Wysłany: 11-12-2016, 23:12   

Tylko ciekawe czy to będzie miało przełożenie na pingi i stabilność łącza. Bo wiesz cyferki to i teraz sie wyświetlają ok, ale w grach wygląda to tragicznie. Mam jeszcze jedno pytanie, i z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Czy jest możliwość zmniejszenia pakietu łącza co za tym idzie zmniejszenia abonamentu 120mb/s w zupełności wystarczyłoby mi do ps4. A i mam modem technicolor niby działa dobrze aczkolwiek tak się zastanawiam czy connectbox nie jest lepszy.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 12-12-2016, 01:54   

mosiu napisał/a:
Czy jest możliwość zmniejszenia pakietu łącza co za tym idzie zmniejszenia abonamentu 120mb/s w zupełności wystarczyłoby mi do ps4

Oczywiście, że możesz - tylko nie w trakcie trwania umowy/promocji (też możesz, tylko zabulisz karę), po jej zakończeniu jak najbardziej (tu już kary nie ma) - pamiętaj też, że zmniejszając prędkość pobierania, zmniejszasz też prędkość wysyłania:
- 250 Mb DL i 20 Mb UL,
- 120 Mb DL i 10 Mb UL.
mosiu napisał/a:
A i mam modem technicolor niby działa dobrze aczkolwiek tak się zastanawiam czy connectbox nie jest lepszy.

Zdecydowanie lepszy - ma AC, nowszy sprzęt, może bondować (aktywować) więcej kanałów DS, ma możliwość przełączenia go w tryb mostu (bridga) i podłączenia własnego routera.

Tak mi teraz przyszło do głowy - a zresetuj sprzęt UPC przyciskiem na obudowie - gorzej nie będzie - potem sobie ustaw wszystko od nowa, albo zapisać do pliku konfiguracji i z niej go przywrócić.
_________________
 
 
mosiu 
Klikacz

Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 17
Wysłany: 12-12-2016, 12:13   

Tak wygląda downstream i upstream z rana, aczkolwiek żadne ustawienia wewnętrzne z routera się nie skasowały. Dalej mam przypisaną konsole itp. No i wrzucam jak to wgląda właśnie w godzinach popołudniowych jeżeli chodzi o speed test, sprawdzę wieczorem po 21 jak będzie miała sie sytuacja bo to na te godziny przypada słabe działanie łącza.

Edit: Niestety pomimo "teoretycznie dobrych wartości "lagi i opóźnienia", jestem chyba skazany na czekanie aż się uporają z problemem, albo musze dalej walczyć o inny modem.

[ Dodano: 13-12-2016, 17:00 ]
O dostałem jeszcze odpowiedź od UPC, której we wcześniejszych jakiś 20 rozmowach nie było. "Michale,
przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

Sprawdziłem pracę łącza i w tym momencie nie stwierdzam nieprawidłowości w jego działaniu. W celu zdiagnozowania usterki, proszę jeszcze o wykonanie testu trasy routowania do problematycznego serwera za pomocą programu WinMTR.
- Link do programu WinMTR: tu był link ale z przyczyn wiadomych nie mogłem go jeszcze wkleić
- Link do instrukcji:
- Licencja programu:

Proszę o wyniki testu w formie załącznika w formacie .txt lub w formie tekstowej w wiadomości. Proszę o podanie przedziału czasowego w jakim wykonywany był test.

Pozdrawiam
Atanazy,
Zespół UPC"

Tylko co ma przesilenie łącza do trasy routowania oni chyba dalej nie zdają sobie sprawy gdzie mają problem. I co najlepsze w 6 wiadomościach pisze im, że problem wystepuje w godzinach wieczornych a on test wykonał o 13.

[ Dodano: 14-12-2016, 21:24 ]
Dostałem informacje, że awarii teoretycznie w moim regionie już nie ma od 10 grudnia. Aczkolwiek ja mam dalej problem z tym internetem, strasznie skacze mi pobieranie waha się od 99 do 170 (do 15-16 poniżej 200 nie schodzi). Stawiam, że to ma główny wpływ na rozgrywkę online na konsoli chociaż na wszystkich speedtestach pokazuje, ze ping mam 27. Już sam nie wiem co jeszcze może być przyczyną moich problemów. Zostałem tez poinformowany, że jeżeli awaria będzie z mojej winy to 50zł do zapłaty co jest w ogóle dla mnie śmieszne..

speedtest.PNG
Plik ściągnięto 15 raz(y) 84,07 KB

upstreamzrana.PNG
Plik ściągnięto 25 raz(y) 14,94 KB

donwstream z rana.PNG
Plik ściągnięto 28 raz(y) 24,67 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 16
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: