|
|
Problem z działaniem usługi Iinternetowej |
Autor |
Wiadomość |
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 11-12-2016, 22:51
|
|
|
mosiu,
Wiem, że nie u wszystkich jest w UPC różowo - ale nie nastawiałbym się na to, że u innych będzie lepiej - tak samo zrobi wielu jak Ty (przejdzie być może do konkurencji), tylko, że to spowoduje, że i u nowego będzie klops - wszyscy sprzedają dziś tylko usługi a mało kto w nie inwestuje (choć ostatnio UPC wyłożyło na to grubą kasę).
Co do mojej stopki - tu muszę Cię zmartwić, też nie zawsze jest różowo i z 250 Mb potrafi mi zejść do 60 Mb, ale przynajmniej ping stabilny i da się u mnie spokojnie pograć przez neta - zazwyczaj 90% czasu mam te 200-230 Mb.
Może się coś zmieni po 01.01.2017 - ma wejść prawo, że nie możemy mieć poniżej 40% deklarowanego łącza (w obydwie strony) - być może dlatego takie problemy - UPC się na to przygotowuje, by tyle choć minimalnie w końcu GWARANTOWAĆ przepustowości. |
_________________
|
|
|
|
|
mosiu
Klikacz
Dołączył: 30 Lis 2016 Posty: 17
|
Wysłany: 11-12-2016, 23:12
|
|
|
Tylko ciekawe czy to będzie miało przełożenie na pingi i stabilność łącza. Bo wiesz cyferki to i teraz sie wyświetlają ok, ale w grach wygląda to tragicznie. Mam jeszcze jedno pytanie, i z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Czy jest możliwość zmniejszenia pakietu łącza co za tym idzie zmniejszenia abonamentu 120mb/s w zupełności wystarczyłoby mi do ps4. A i mam modem technicolor niby działa dobrze aczkolwiek tak się zastanawiam czy connectbox nie jest lepszy. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 12-12-2016, 01:54
|
|
|
mosiu napisał/a: | Czy jest możliwość zmniejszenia pakietu łącza co za tym idzie zmniejszenia abonamentu 120mb/s w zupełności wystarczyłoby mi do ps4 |
Oczywiście, że możesz - tylko nie w trakcie trwania umowy/promocji (też możesz, tylko zabulisz karę), po jej zakończeniu jak najbardziej (tu już kary nie ma) - pamiętaj też, że zmniejszając prędkość pobierania, zmniejszasz też prędkość wysyłania:
- 250 Mb DL i 20 Mb UL,
- 120 Mb DL i 10 Mb UL.
mosiu napisał/a: | A i mam modem technicolor niby działa dobrze aczkolwiek tak się zastanawiam czy connectbox nie jest lepszy. |
Zdecydowanie lepszy - ma AC, nowszy sprzęt, może bondować (aktywować) więcej kanałów DS, ma możliwość przełączenia go w tryb mostu (bridga) i podłączenia własnego routera.
Tak mi teraz przyszło do głowy - a zresetuj sprzęt UPC przyciskiem na obudowie - gorzej nie będzie - potem sobie ustaw wszystko od nowa, albo zapisać do pliku konfiguracji i z niej go przywrócić. |
_________________
|
|
|
|
|
mosiu
Klikacz
Dołączył: 30 Lis 2016 Posty: 17
|
Wysłany: 12-12-2016, 12:13
|
|
|
Tak wygląda downstream i upstream z rana, aczkolwiek żadne ustawienia wewnętrzne z routera się nie skasowały. Dalej mam przypisaną konsole itp. No i wrzucam jak to wgląda właśnie w godzinach popołudniowych jeżeli chodzi o speed test, sprawdzę wieczorem po 21 jak będzie miała sie sytuacja bo to na te godziny przypada słabe działanie łącza.
Edit: Niestety pomimo "teoretycznie dobrych wartości "lagi i opóźnienia", jestem chyba skazany na czekanie aż się uporają z problemem, albo musze dalej walczyć o inny modem.
[ Dodano: 13-12-2016, 17:00 ]
O dostałem jeszcze odpowiedź od UPC, której we wcześniejszych jakiś 20 rozmowach nie było. "Michale,
przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Sprawdziłem pracę łącza i w tym momencie nie stwierdzam nieprawidłowości w jego działaniu. W celu zdiagnozowania usterki, proszę jeszcze o wykonanie testu trasy routowania do problematycznego serwera za pomocą programu WinMTR.
- Link do programu WinMTR: tu był link ale z przyczyn wiadomych nie mogłem go jeszcze wkleić
- Link do instrukcji:
- Licencja programu:
Proszę o wyniki testu w formie załącznika w formacie .txt lub w formie tekstowej w wiadomości. Proszę o podanie przedziału czasowego w jakim wykonywany był test.
Pozdrawiam
Atanazy,
Zespół UPC"
Tylko co ma przesilenie łącza do trasy routowania oni chyba dalej nie zdają sobie sprawy gdzie mają problem. I co najlepsze w 6 wiadomościach pisze im, że problem wystepuje w godzinach wieczornych a on test wykonał o 13.
[ Dodano: 14-12-2016, 21:24 ]
Dostałem informacje, że awarii teoretycznie w moim regionie już nie ma od 10 grudnia. Aczkolwiek ja mam dalej problem z tym internetem, strasznie skacze mi pobieranie waha się od 99 do 170 (do 15-16 poniżej 200 nie schodzi). Stawiam, że to ma główny wpływ na rozgrywkę online na konsoli chociaż na wszystkich speedtestach pokazuje, ze ping mam 27. Już sam nie wiem co jeszcze może być przyczyną moich problemów. Zostałem tez poinformowany, że jeżeli awaria będzie z mojej winy to 50zł do zapłaty co jest w ogóle dla mnie śmieszne..
speedtest.PNG
|
|
Plik ściągnięto 15 raz(y) 84,07 KB |
upstreamzrana.PNG
|
|
Plik ściągnięto 25 raz(y) 14,94 KB |
donwstream z rana.PNG
|
|
Plik ściągnięto 28 raz(y) 24,67 KB |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 16 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|