Ankieta UPC |
Autor |
Wiadomość |
Pawop
ultra master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 956 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-11-2016, 21:44 Ankieta UPC
|
|
|
Dziś dzwoniła do mnie babka z UPC w związku z internetową ankietą, którą wypełniałem. Pytała co mnie denerwuje w TV cyfrowej UPC. Od razu podpowiedziała, że innych denerwują ciągłe powtórki filmów na takich kanałach jak Polsat czy TVN, np filmy o Kevinie itp. oraz reklamy. Powiedziałem, że w sumie to nie wina operatora, tylko nadawców i mi to nie przeszkadza.
Trochę się przeraziłem głupotą ludzką. Jak na podstawie ankiet od tych "mózgów" mają kształtować ofertę, to nie wróżę niczego dobrego. |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2016, 22:48
|
|
|
Czemu nie wspomniałeś o brakujących kanałach w ich ofercie? Bo o ile to nie ich wina, że kanały nadają to co nadają, tak o tyle to w ich interesie jest rozwijanie oferty. |
|
|
|
|
Pawop
ultra master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 956 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-11-2016, 00:27
|
|
|
Wspomniałem o pikselozie na długich nagraniach na Horizonie. O brakujących kanałach jakoś nie pomyślałem. |
|
|
|
|
swordfish
classic master
Dołączył: 28 Gru 2014 Posty: 209
|
Wysłany: 29-11-2016, 10:27
|
|
|
Czy na pewno była to tylko ankieta? Czasem tak dzwonią, aby wypytać niby o opinię, a tak na prawdę chcą coś sprzedać. Dziwne, że respondentowi podpowiada się co myślą inni. Może chciała wcisnąć pakiet HBO lub C+, dlatego sugerowała, że denerwujące są reklamy i powtórki Kevina na Polsacie? |
|
|
|
|
dylax
light master
Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 112
|
Wysłany: 30-11-2016, 18:35
|
|
|
swordfish ma racje, miesiąc temu do mnie dzwonił facetem z tą samą ankietą, potem zaczał tak ładnie mówić omijająco o hbo, i jeszcze za "lata w UPC" dostaję 10% zniżki do Cinema City itp normalnie śmiech na sali xD Dziwne, że Tobie nic takiego nie zaproponowali... |
_________________
|
|
|
|
|
intrygant
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2013 Posty: 197 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-11-2016, 19:12
|
|
|
Jakoś w pierwszej połowie bieżącego roku wypełniałem podobną ankietę i pomstowałem w niej na mediaboxa cisco pvr. O ankiecie zapomniałem, a jakoś tak we wrześniu dzwonił człowiek z działu IT, powołał się na tę ankietę i pytał czy opisane przeze mnie problemy nadal występują.
Szczerze się zdziwiłem, że ktoś w ogóle te ankiety czyta. To oczywiście na plus, na minus - większość problemów z mediaboxem jak była tak jest. Nawet mnie pan na horajzona nie namawiał, więc choćby o namiastce sprzedaży w moim przypadku nie było mowy. |
|
|
|
|
|