Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UPC Horizon- problem z odbiorem kanałów
Autor Wiadomość
kapcianka 
Klikacz

Dołączył: 04 Lis 2017
Posty: 3
Wysłany: 04-11-2017, 12:13   UPC Horizon- problem z odbiorem kanałów

Wczoraj zmieniłem pakiet i jestem posiadaczem horizona z nagrywarką.
Wczoraj było wszystko ok. Wyłączyłem na noc dekoder i dziś rano mam problem z niektórymy kanałami ( głównie te które można odbierać za pomocą naziemnej tv cyfrowej). Kanały TVP 1, TVP2, TVN,TV PULS, ATM nie można oglądać, bo albo kanał nie załapie albo obraz ciagle się zacina. O dziwo takie kanały jak Polsat, TVN 7 czy PULS 2 można bez problemu odbierać. Inne kanały które nie można odbierać w TV naziemnej bez problemu można ogladac.
Wszystkie kable dociśnięte. Najbliższy punkt UPC mam bardzo daleko i może ktoś z Was miał podobny problem.
Przed chwilą wystapił bład CS2000

Pozdrawiam
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-11-2017, 16:40   Re: UPC Horizon- problem z odbiorem kanałów

Z programów, które podajesz ewidentnie widać, że problem dotyczy dolnych MUXów, czyli niskich częstotliwości sygnału UPC. Na nich właśnie są te programy z TV naziemnej. Zgłoś problem do UPC, bo trudno coś doradzić, oprócz resetu, szczególnie jeżeli kable sprawdziłeś.

Ze :arrow: strony UPC.
Komunikaty błędów na dekoderze Horizon
4. Błąd CS 2000, ....
 1. Sprawdź czy kabel antenowy jest prawidłowo podłączony do dekodera.
 2. Odłącz dekoder od zasilania na 30 sekund i uruchom go ponownie.
Jeśli powyższe czynności nie pomogą, skontaktuj się z nami przez :arrow: czat lub zadzwoń - 813 813 813 - i podaj kod błędu jaki pojawił się na telewizorze.
_________________
 
 
Konserwatysta 
easy master

Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 21
Wysłany: 04-11-2017, 22:24   pikseloza

Mam problem z kanałami Canal+, Canal+1 Canal+ film występuje "pikseloza". Był już raz technik ale nic się nie zmieniło. Niedawno przedłużyłem umowę, wziąłem horizona z nagrywarką i Compala. Poprzednio miałem horizona bez nagrywarki i takie problemy nie występowały. Jaka może być przyczyna?
 
 
kapcianka 
Klikacz

Dołączył: 04 Lis 2017
Posty: 3
Wysłany: 05-11-2017, 10:00   Re: UPC Horizon- problem z odbiorem kanałów

Sprawdziłem wszystko, przywróciłem ustawienia fabryczne, wyłaczyłem z pradu i nic.
Jutro przejde się do salonu UPC
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 05-11-2017, 15:17   Re: UPC Horizon- problem z odbiorem kanałów

kapcianka napisał/a:
Jutro przejde się do salonu UPC
W salonie nic nie poradzą, co najwyżej przyjmą zgłoszenie usterki. Lepiej zgłoś na czacie lub telefonicznie.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 05-11-2017, 15:59   

Konserwatysta napisał/a:
Jaka może być przyczyna?

Pisz reklamację - mają to naprawić.
A jaka przyczyna, Tobie nic po tym, bo ani sam naprawić nie możesz, ani innego sprzętu pod to nie podstawisz - wszystko musi/może zrobić tylko UPC.
_________________
 
 
Konserwatysta 
easy master

Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 21
Wysłany: 14-11-2017, 21:14   

Trzeci raz przyjechał serwisant, wymienił dekoder na nowy. Narazie od piątku jest w miare dobrze. Zauważyłem tylko sekundową pikselozę na tvp info w sobotę i teraz na polsat sport Irlandia-Dania. Może ważne jest jaka jest ustawiona rozdzielczość? Dzisiaj też zauważyłem, że nie działała usługa replay tv ale już naprawili.
 
 
enrico2000 
plus master

Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 353
Skąd: KRK
Wysłany: 15-11-2017, 14:26   

Jak miałem ten badziew przez miesiąc, to bawiłem się ustawieniami. Co zauważyłem, to to, że przy ustawieniach rozdzielczośći "z telewizora" jest kaszaknka, natomiast po zmianie na 1080p wszystko śmiga ładnie.
_________________
 
 
thepomarancza 
Klikacz

Dołączył: 13 Wrz 2017
Posty: 10
Wysłany: 15-11-2017, 14:52   

Myślałeś o zmianie dostawcy, aby sprawdzić różnicę?
 
 
Konserwatysta 
easy master

Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 21
Wysłany: 15-11-2017, 17:52   

Przez dwa lata miałem horizona bez nagrywarki i nigdy nie miałem zakłóceń obrazu. Trzy tygodnie temu przedłużyłem umowę. Dzień po instalacji dekodera z nagrywarką padł internet, dostałem nowy dekoder. Internet działał ale słabo, zainstalowali mi Compala i po trzech dniach zauważyłem właśnie zakłócenia. W bloku jest Vectra ale z tego to nie chce korzystać bo miałem od nich internet, tragedia. Jest jeszcze netia i JMDI. Łącznie było trzech serwisantów. Pierwszy wymienił końcówkę od jakiegoś przewodu, i zmierzył sygnał, okazał się dobry. Za drugim razem było ich dwóch sprawdzali wszystkie przewody końcówki, wszystko jest dobrze. Trzeci wymienił dekoder. Od wymiany dekodera w piątek. Pikselozę zauważyłem przez chwile na tvp info w sobotę i na polsat sport wczoraj. Więcej kanałów przez dłuższy czas nie oglądałem. wczoraj się jeszcze okazało, ze nie działa replay tv ale od razu naprawili. Jak przychodzili serwisanci to zakłócenia w danej chwili nie występowały Zobaczymy czy jeszcze zakłócenia się pojawią.
 
 
MariuszHL 
classic master

Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 216
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-11-2017, 11:47   Masz JMDI ...

i nie chcesz przetestować ich łącza razem z telewizją?
Miejscowi ISP jeszcze z doprowadzonym światłowodem to jest wyjątkowość w dobie takiej konkurencji.
Ja rozumiem ,że ludzie często przywiązują się do jednej firmy więc to ich prywatna sprawa ale patrząc na takich wybór już dawno pewnie miałbym przetestowane wszystkie łącza dostępne w moim mieszkaniu.
Ostatnimi czasy miałem za sobą trochę spotkań z rodziną i znajomymi więc wyobraź sobie każdy z nich ogląda telewizję z włączonymi funkcjami upłynniającymi obraz.
Gdy zadawałem pytanie jak oni mogą to oglądać bo wyglądało to jak "TEATR" zaś sami nie widzieli problemu.
Ludzie mając możliwość ustawień ale tego nie robią i często na takie problemy jak masz Ty też nie zwracają uwagi więc dla firm taki klient jak Ja na przykład to zmora bo nie dość ,że chcę płacić nawet 200złotych miesięcznie to mam wymagania:D
Nie to co klienci z pakietami i przepustowością łącza najniższą z możliwych (i chodzi mi o 10Mbits minimalnie) płacąc za wszystko 60złotych nie mają żadnych uwag:).
_________________
 
 
Konserwatysta 
easy master

Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 21
Wysłany: 05-12-2017, 21:53   

Dzisiaj piąty raz byli u mnie serwisanci. Wymienili przewód idący z mieszkania do puszki na klatce. Oglądam mecz na canal+ Bayern- PSG i już dwa razy pojawiły drobne pikselozy. Tracę cierpliwość. Powiedzieli, że z ich strony to wszystko i więcej nie są w stanie nic zrobić. Co teraz mogę zrobić?
 
 
lexer
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2017, 09:05   

Jaką najlepiej ustawić rozdzielczosc: z telewizora, 1080 i czy 1080 p?
W ustawieniach znalazłem parametry mocy jakość sygnału.
Jakość sygnału bardzo wysoka, moc w połowie wskaźnika dobra.
Czy to są poprawne parametry ?
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2017, 09:57   

Ustaw oczywiście 1080p aby mieć najlepszej jakości obraz
parametry sygnału masz bardzo dobre i w ogóle się nimi nie sugeruj - to tylko zgrubne wskaźniki do niczego nie przydatne
 
 
Konserwatysta 
easy master

Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 21
Wysłany: 28-12-2017, 18:01   

Ostatni serwisant stwierdził po obejrzeniu filmiku z zakłóceniami https://www.youtube.com/watch?v=ATA5k7uccKk, że to wina kabla hdmi. Od razu został wymieniony jeszcze przez technika. Niestety nic to nie dało. Najcześciej wystepuja takie zakłócenia https://www.youtube.com/watch?v=ufOLX8plhWg koło 4 i 10 sekundy. Na infolinii konsultanci mówią, że to wina tv, portu hdmi. Czy jak wejscie hdmi jest zepsute to w ogóle jest obraz w tv? Na drugim porcie hmdi po jakimś czasie też zauważyłem takie zakłócenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: