Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Multiroom, Canal+ i wizyta technika
Autor Wiadomość
razor1995 
Klikacz


Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 17
Skąd: Będzin
Wysłany: 24-11-2016, 12:18   Multiroom, Canal+ i wizyta technika

Witam, wczoraj w salonie UPC dokupiłem sobie pakiet Canal+ Select i MultiroomHD. Oczywiście wymagana jest wizyta instalatora, która będzie dopiero jutro. Jako, że gościu w salonie zwyczajnie chciał mnie zbyć, na pytanie kiedy aktywują mi C+ na dotychczasowym dekoderze odpowiedział - "po wizycie instalatora wszystko będzie działać", podobne informacje otrzymałem w potwierdzeniu zamówienia od UPC: "W celu realizacji zamówienia, wymagane jest podpisanie nowej umowy abonenckiej, która zostanie dostarczona przez instalatora.". Pytanie brzmi - czy nowa umowa nie dotyczy czasem Multiroom'a (bo dochodzi nowe urządzenie, dodatkowo wymagające aktywacji)? Gdy dokupowałem sobie Eleven przez internet, nie musiałem pisać nowej umowy, a aktywacja przeszła po kilku godzinach. Zakładam, że z Canal+ powinno być podobnie - kwestia przypisania i zaktualizowania uprawnień na karcie kodowej, nie?
_________________
 
  razor1995@jabster.pl
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 24-11-2016, 12:44   Re: Multiroom, Canal+ i wizyta technika

razor1995 napisał/a:
Witam, wczoraj w salonie UPC dokupiłem sobie pakiet Canal+ Select i MultiroomHD..z Canal+ powinno być podobnie - kwestia przypisania i zaktualizowania uprawnień na karcie kodowej, nie?

Mogło być, ale nie musiało.
Umowę/aneks można "podpisać" telefonicznie. W rozmowie z konsultantem potwierdzasz zamówione usługi i koniec. Rozmowy są nagrywane. Konsultant wprowadza to do systemu, aktywuje uprawnienia i wszystko działa. Podobnie jest z zamawianiem usług przez internet.
Teraz z Canal+ mogło być tak samo. Jak nie brałbyś multiroomu, to na pewno by tak było. Przecież nikt do Ciebie nie pofatygowałby się z umową. Niestety konsultant zadecydował inaczej. Wykorzystał fakt wizyty technika przy montażu multiroomu i włączą Ci Canal+ po wizycie technika.

Czy aby na pewno nie podpisałeś jakiejś nowej umowy. Jesteś na zobowiązaniu, bezterminówce? W "Moje UPC" w "Wiadomościach" może być to wyszczególnione.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Pitrek 24-11-2016, 13:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2016, 13:00   

I koniecznie teraz sprawdź czy umowy głównej nie będziesz miał na kolejny okres 24 m-c
 
 
razor1995 
Klikacz


Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 17
Skąd: Będzin
Wysłany: 25-11-2016, 23:40   

Nie, został podpisany aneks, umowa obowiązuje jak dotychczasowa.
Temat można zamknąć.
Jeszcze raz dzięki za pomoc, repki poszły ;)
_________________
 
  razor1995@jabster.pl
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: