|
|
Multiroom, Canal+ i wizyta technika |
Autor |
Wiadomość |
razor1995
Klikacz
Dołączył: 24 Lis 2016 Posty: 17 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 24-11-2016, 12:18 Multiroom, Canal+ i wizyta technika
|
|
|
Witam, wczoraj w salonie UPC dokupiłem sobie pakiet Canal+ Select i MultiroomHD. Oczywiście wymagana jest wizyta instalatora, która będzie dopiero jutro. Jako, że gościu w salonie zwyczajnie chciał mnie zbyć, na pytanie kiedy aktywują mi C+ na dotychczasowym dekoderze odpowiedział - "po wizycie instalatora wszystko będzie działać", podobne informacje otrzymałem w potwierdzeniu zamówienia od UPC: "W celu realizacji zamówienia, wymagane jest podpisanie nowej umowy abonenckiej, która zostanie dostarczona przez instalatora.". Pytanie brzmi - czy nowa umowa nie dotyczy czasem Multiroom'a (bo dochodzi nowe urządzenie, dodatkowo wymagające aktywacji)? Gdy dokupowałem sobie Eleven przez internet, nie musiałem pisać nowej umowy, a aktywacja przeszła po kilku godzinach. Zakładam, że z Canal+ powinno być podobnie - kwestia przypisania i zaktualizowania uprawnień na karcie kodowej, nie? |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 24-11-2016, 12:44 Re: Multiroom, Canal+ i wizyta technika
|
|
|
razor1995 napisał/a: | Witam, wczoraj w salonie UPC dokupiłem sobie pakiet Canal+ Select i MultiroomHD..z Canal+ powinno być podobnie - kwestia przypisania i zaktualizowania uprawnień na karcie kodowej, nie? |
Mogło być, ale nie musiało.
Umowę/aneks można "podpisać" telefonicznie. W rozmowie z konsultantem potwierdzasz zamówione usługi i koniec. Rozmowy są nagrywane. Konsultant wprowadza to do systemu, aktywuje uprawnienia i wszystko działa. Podobnie jest z zamawianiem usług przez internet.
Teraz z Canal+ mogło być tak samo. Jak nie brałbyś multiroomu, to na pewno by tak było. Przecież nikt do Ciebie nie pofatygowałby się z umową. Niestety konsultant zadecydował inaczej. Wykorzystał fakt wizyty technika przy montażu multiroomu i włączą Ci Canal+ po wizycie technika.
Czy aby na pewno nie podpisałeś jakiejś nowej umowy. Jesteś na zobowiązaniu, bezterminówce? W "Moje UPC" w "Wiadomościach" może być to wyszczególnione. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Pitrek 24-11-2016, 13:03, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 24-11-2016, 13:00
|
|
|
I koniecznie teraz sprawdź czy umowy głównej nie będziesz miał na kolejny okres 24 m-c |
|
|
|
|
razor1995
Klikacz
Dołączył: 24 Lis 2016 Posty: 17 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 25-11-2016, 23:40
|
|
|
Nie, został podpisany aneks, umowa obowiązuje jak dotychczasowa.
Temat można zamknąć.
Jeszcze raz dzięki za pomoc, repki poszły |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,32 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|