Mediabox z PVR - problem z nagrywaniem |
Autor |
Wiadomość |
A.L.F.
Klikacz
Dołączył: 03 Lut 2017 Posty: 8 Skąd: Melmac (Planet)
|
Wysłany: 03-02-2017, 01:17
|
|
|
Witam wszystkich !
Niestety kolega nordof się troszkę myli co do kwestii nowego Mediaboxa.
Od przynajmniej dwóch lat UPC nie ma nowych Mediaboxów ponieważ zainwestowali w Horizony i wszystkie Mediaboxy są tylko naprawiane (regenerowane)
Te w białych kartonach kiedyś były nowe , a teraz to są takie same jak w brązowych (regenerowane) tylko że dodane mają cały zestaw dlatego że są to egzemplarze na pierwszy montaż dla nowych klientów zafoliowane są tak samo te z brązowego kartonu jak i z białego i nie całe tylko przedni panel.
Co do pilota hmm nie ma pilota do tego mediaboxa z małymi paluszkami , stary pilot jak i nowy pilot mają duże paluszki.
PZDR. |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 03-02-2017, 02:10
|
|
|
A.L.F. napisał/a: | stary pilot jak i nowy pilot mają duże paluszki. |
Mam stary pilot i nowy - stary ma małe paluszki a nowy duże. |
_________________
|
|
|
|
|
A.L.F.
Klikacz
Dołączył: 03 Lut 2017 Posty: 8 Skąd: Melmac (Planet)
|
Wysłany: 03-02-2017, 15:35
|
|
|
KOCUREK1970 napisał/a: | A.L.F. napisał/a: | stary pilot jak i nowy pilot mają duże paluszki. |
Mam stary pilot i nowy - stary ma małe paluszki a nowy duże. |
Faktycznie właśnie spojrzałem , ale to i tak niczego nie zmienia bo @nordof pisał że nowy pilot ma małe paluszki a nie stary.
PZDR.
[ Dodano: 03-02-2017, 15:47 ]
Odnośnie problemu z nagrywaniem w kawałkach to zauważyłem że obojętnie jaki pobór mocy ustawimy czy standard czy niski to i tak nagrywa w kawałkach , oczywiście tylko wtedy gdy wyłączymy dekoder.
Morał z tego taki że żeby dekoder poprawnie nagrał w jednej części to musiałby być cały czas uruchomiony nie możemy go wyłączyć.
Soft z końcówką E43 skopany na maxa i żadna wymiana na inny egzemplarz nic tu nie zmieni. |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 03-02-2017, 17:46
|
|
|
A rozwiązanie problemu jest proste (w moim odczuciu) - biorą na warsztat ostatnią dobrą wersję oprogramowania i kasują w diabły opcję sprawdzanie nowej wersji softu, po 10 minutach od wyłączenia dekodera do czuwania.
Tylko kto by miał im to zrobić, jak już z 3 lata nic nie robią z tym softem.
U mnie działa jeszcze ta metoda:
- zaznaczam jedną audycję do nagrania i nie wyłączam dekodera w czuwanie,
- zaznaczam 2 audycje - ALE pierwszą jak to wyżej, a drugą 5 minut przed rozpoczęciem nagrywania i dopiero wyłączam dekoder na 5 minut przed rozpoczęciem nagrywania - dekoder nagrywa mi obydwie audycja jak trzeba, bo nie sprawdza już softa, bo jest w czuwaniu "włączony".
Nie wiem, czy mnie zrozumieliście?
W każdym bądź razie, to u mnie działa. |
_________________
|
|
|
|
|
A.L.F.
Klikacz
Dołączył: 03 Lut 2017 Posty: 8 Skąd: Melmac (Planet)
|
Wysłany: 03-02-2017, 19:09
|
|
|
Niby tak , ale jeśli chodzi o mnie to taka kombinacja mnie nie urządza , ja chcę włączyć nagrywanie i tyle , a nie kombinować bo szanowne UPC skopało soft , po za tym zaplanowane nagrywania wtedy kiedy nie ma mnie w domu dalej będą źle się nagrywały bo twój sposób tego nie obejmuje.
Trzeba by było chyba masowo zgłosić do UPC o zmniejszenie abonamentu o 10zł. które płacimy za nagrywarkę ponieważ jest ona nie sprawna , wtedy pewnie w mig pojawił by się nowy sprawny sofcik |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 04-02-2017, 01:14
|
|
|
A.L.F.,
Rozumiem Cię - ale jak ma mnie ..... strzelić, to wolę półśrodki ale działające, niż się z NIMI użerać, że mi to nie działa. |
_________________
|
|
|
|
|
Novy
light master
Dołączył: 18 Maj 2014 Posty: 124 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-02-2017, 16:31
|
|
|
Ktoś coś nowego w sprawie?
Dzwoniłem znowu jak co miesiąc ( taka moja miesięcznica ) Pani poinformowała mnie że problem jest znany ( w sofcie ) i pracują nad jego rozwiązaniem. Na moje pytanie czy jest możliwość wgrania poprzedniej wersji wolnej od wad odpowiedziała OCZYWIŚCIE !!! i na pewno ktoś wkrótce się ze mną skontaktuje w tej sprawie. Jak myślicie... zadzwonili ?
|
_________________
|
|
|
|
|
A.L.F.
Klikacz
Dołączył: 03 Lut 2017 Posty: 8 Skąd: Melmac (Planet)
|
Wysłany: 13-02-2017, 13:53
|
|
|
@Novy
Nikt nie zadzwoni bo nie ma takiej możliwości , po za tym soft sam się aktualizuje i nie ma możliwości jego zablokowania żeby się nie aktualizował.
Osobiście uważam że nic już z tym softem nie zrobią bo teraz każdemu wciskają Horizona a Cisco idzie w odstawkę tzn. na śmietnik , oni teraz walczą z softem do Horizona i nikt nie będzie się bawił w poprawki do starego wysłużonego Cisco. |
_________________
|
|
|
|
|
Novy
light master
Dołączył: 18 Maj 2014 Posty: 124 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-02-2017, 17:28
|
|
|
A.L.F. napisał/a: | @Novy
Nikt nie zadzwoni bo nie ma takiej możliwości , po za tym soft sam się aktualizuje i nie ma możliwości jego zablokowania żeby się nie aktualizował.
Osobiście uważam że nic już z tym softem nie zrobią bo teraz każdemu wciskają Horizona a Cisco idzie w odstawkę tzn. na śmietnik , oni teraz walczą z softem do Horizona i nikt nie będzie się bawił w poprawki do starego wysłużonego Cisco. |
Jestem się z Tobą zgodzić pod warunkiem że do multiroom też będą dawać Horizona a tak to przy ewentualnej zmianie i tak mi zostaje jeden mediabox... |
_________________
|
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-02-2017, 17:47
|
|
|
O nowym mediaboxie mogę dalej marzyć.
Warto dzwonić.
Za luty mam upust w abonamencie 50zl z racji problemów z nagrywaniem.
My Prime do końca umowy czyli do stycznia 2019 - gratis. |
_________________
|
|
|
|
|
A.L.F.
Klikacz
Dołączył: 03 Lut 2017 Posty: 8 Skąd: Melmac (Planet)
|
Wysłany: 14-02-2017, 18:41
|
|
|
@up
O nowym mediaboxie ? chyba żartujesz nowych mediaboxów nie ma już od dwóch lat pisałem o tym wyżej jak to wygląda. |
_________________
|
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-02-2017, 21:06
|
|
|
Nie będę z Tobą dyskutował na temat nowych mediaboxów. Ja mam swoje informacje Ty swoje.
Jedynie ponownie zaznaczę,że warto dzwonić i marudzić. 50zl upustu z rachunku za kilka telefonów ze słuchawki UPC. |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 14-02-2017, 22:41
|
|
|
nordof napisał/a: | 50zl upustu z rachunku za kilka telefonów ze słuchawki UPC. |
A to połączenia z telefonu UPC na ich własną infolinię nie są płatne? |
_________________
|
|
|
|
|
A.L.F.
Klikacz
Dołączył: 03 Lut 2017 Posty: 8 Skąd: Melmac (Planet)
|
Wysłany: 15-02-2017, 21:02
|
|
|
@up
100 minut w abonamencie darmowe do Jupisi.
@nordof
Dostajesz upust 50zł za źle działający mediabox bo Jupisi dobrze wie że nigdy nie dostaniesz nowego bo go już dawno nie ma , a ty dalej się upierasz, po za tym nawet gdyby jakimś cudem trafił by się tobie nowy egzemplarz (co nie jest realne) to i tak nic ci to nie da bo skopany jest soft a nie sam mediabox i póki softu nie naprawią nic ci nie da nawet ten twój nowy mediabox. PZDR.
ps. a te w białym kartonie z zestawem mają właśnie tak wyglądać że niby nowe żeby właśnie tacy jak ty myśleli że są to nowe , a uwierz mi że nie są.
|
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 15-02-2017, 21:09
|
|
|
A.L.F. napisał/a: | 100 minut w abonamencie darmowe do Jupisi. |
Ale to jest do sieci UPC - nie ma tam słowa, że dotyczy to ich infolinii, która ma swój własny cennik.
Połączenie do Ogólnopolskiego Biura UPC (813 813 813)
całą dobę
opłata jak za połączenie lokalne i międzystrefowe
zgodnie z posiadanym pakietem taryfowym
(za każdą rozpoczętą minutę połączenia)
Nie każdy ma full maxa na telefonie. |
_________________
|
|
|
|
|
|