Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Mediabox z PVR - problem z nagrywaniem
Autor Wiadomość
pioter111 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 72
Wysłany: 03-01-2017, 19:22   

Novy napisał/a:
Robin napisał/a:
Novy napisał/a:
byłem u sąsiada na piętrze i na jego mediaboxie nie ma takich problemów :shock: . Zrobiłem testy, nagrywa jak trzeba.... a ja myślałem że to ogólnopolski problem. Jak to teraz wytłumaczyć logicznie???

A jaki model Mediaboxa ma sąsiad? Może ma ten starszy - 8485. Jeśli jednak ma 8685, to sprawdziłbym jaki ma numer softu. Możliwe, że ma wgrany soft, na którym nagrywanie jeszcze działało OK. ;)


O widzisz... Dałeś mi nowa nadzieję

Ja mam 2 szt 8685 z wersją oprogramowania 4.01.8E43.

Poszedłem do sąsiada i nadzieje prysła bo ma dokładnie taki sam model dekodera z taką samą wersją oprogramowania.

:shock:


Mam dwa takie same dekodery z ta sama wersją oprogramowania oba nagrywają dobrze bez dzielenia.
 
 
kipo88 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lip 2016
Posty: 163
Wysłany: 03-01-2017, 19:28   

Cisco 8685
wersja sprzetu - 5.1
wersja oprogramowania - 4.0.1.8E43
wersja bootloader-a - 1.01

Takie cos jest u mnie i problem z nagrywaniem..
_________________
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 03-01-2017, 19:48   

Dzisiaj wróciłem do mediaboxa
Wersja sprzętu i oprogramowania jak post wyżej.
Z nowości - technik skorygował poziom tłumienia w puszce.
Pytany o te nagrywanie w kawałkach odpowiedział ,że jestem drugi który mu to zgłasza.
Tam po wymianie dekodera problem pozostał,ale sprzęt jest obecnie pod ciągłym "monitoringiem".
Odnośnie mojego powrotu do mediaboxa , warto było. szybka reakcja na pilota,czytelne menu.
_________________
  nordof
 
kipo88 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lip 2016
Posty: 163
Wysłany: 03-01-2017, 19:54   

nordof napisał/a:
szybka reakcja na pilota

a nie masz tak ze po np nocy jak wlaczysz tv i wybierzesz jakikolwiek kanal i potem np wcisniej guzik + głośnosci lub przeskakiwanie kanałow Ch + to kanaly leca caly czas i sie nie zatrzymuja ? lub glosnosc idzie sama na max ?? Bo ja tak mam.
_________________
 
 
Andrew150 
light master

Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 65
Wysłany: 04-01-2017, 11:28   

Miałem też problemy z nagrywaniem na Mediabox-ie - czerwona lampka na panelu czołowym nie paliła się stale tylko czasem mrugała - wtedy program się nie nagrywał. Jeżeli kontrolka świeciła ciągle - program się nagrywał. Receptą było zresetowanie prądowe dekodera - na "świeżym" zawsze nagrywało dobrze, więc jak miałem coś ważnego do nagrania to profilaktycznie resetowałem dekoder.
Teraz mam od paru dni Horizona i inne nowe problemy... ;)
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 04-01-2017, 12:25   

Pierwsza doba i na dzisiaj umówiona wizyta na wymianę mediaboxa na drugi.
Objawy - nagrywanie w kawałkach, samoczynne przechodzenie w stand-by w czasie oglądania i nagrywania.

Jestem po wizycie technika. Podłączył nową używkę.
Pierwsza próba nagrywarki. I samoczynne wyłączenie nagrywania.
Technik przynosi kolejny dekoder. Obecnie testuję.
Z rozmowy wywnioskowałem,że mają same złomy na magazynie.
Czasem tylko kilka sztuk nówek. I o taki będę wnioskował wrazie problemów z obecnym egzemplarzem.
_________________
  nordof
 
Novy 
light master

Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 124
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-01-2017, 05:36   

nordof napisał/a:

Z rozmowy wywnioskowałem,że mają same złomy na magazynie.
Czasem tylko kilka sztuk nówek. I o taki będę wnioskował wrazie problemów z obecnym egzemplarzem.


Mój jeden też nie jest pierwszej młodości, widać to po mega rysach w okolicach złącza HDMI.
Ciekawy jestem czy wymiana u Ciebie w końcu poskutkuje. U mnie dalej kawałkuje :neutral:
_________________
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 05-01-2017, 11:48   

Na jutro umówiona wizyta technika. Zastrzegłem wymianę wyłącznie na nowy. Z odnawianym nie wpuszcze nawet do mieszkania.
Ciekawe wczoraj w bydgoskim magazynie na wymianę były tylko stare.
Poczekam to się okaże.
_________________
  nordof
 
kipo88 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lip 2016
Posty: 163
Wysłany: 05-01-2017, 18:10   

nordof napisał/a:
Na jutro umówiona wizyta technika. Zastrzegłem wymianę wyłącznie na nowy. Z odnawianym nie wpuszcze nawet do mieszkania.
Ciekawe wczoraj w bydgoskim magazynie na wymianę były tylko stare.
Poczekam to się okaże.



hahaha nie poznasz czy nowy czy nie ;p
_________________
 
 
erwinsans 
ultra master

Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 750
Wysłany: 05-01-2017, 19:34   

nordof napisał/a:
Na jutro


Jesteś pewnie że na jutro :)
_________________
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 06-01-2017, 00:59   

Też byłem zaskoczony, że pracują w Święta,ale mam potwierdzenie na dziś . W magazynie w Bydgoszczy brak nowych mediaboxów,więc na prawie 100 % przwiozą używany.
Teraz co do różnic.
Używane - brązowy karton, bez osprzętu, instrukcji.
W papierach technika przy numerze dekodera adnotacja UŻYWANY. Pilot na duże paluszki.
Nowy - biały karton. Kompletny zafoliowany osprzęt, kable hdmi, oraz AV, instrukcja. Pilot na małe paluszki . Zapach nowości 😀😀😀😀😀😀😀😀




Przyjechała używka. Czekam dalej na nowy egzemplarz.
_________________
  nordof
 
kipo88 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lip 2016
Posty: 163
Wysłany: 06-01-2017, 12:57   

nordof napisał/a:
Przyjechała używka. Czekam dalej na nowy egzemplarz.


Poważnie odesłałeś go z kwitkiem ?
_________________
 
 
erwinsans 
ultra master

Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 750
Wysłany: 06-01-2017, 13:12   

kipo88 napisał/a:
nordof napisał/a:
Przyjechała używka. Czekam dalej na nowy egzemplarz.


Poważnie odesłałeś go z kwitkiem ?


Nie odpuszczaj, kiedyś też mi wymieniali kilka razy na używki uparlem się i dostałem nowke dokładnie w takim pudelku jak piszesz zapakowany oryginal pudeleczko z logiem piknym upc. Technik jak to zobaczył mówi że dawno nie widział takiej sztuki.
_________________
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 06-01-2017, 16:03   

Nawet do domu nie wchodził. Dla UPC to wisi. Natomiast technikom nie. Kto chce co dzień dwa robić kursy do klienta.
Ja nie odpuszczę.
_________________
  nordof
 
Marsallah 
classic master

Dołączył: 21 Kwi 2015
Posty: 150
Skąd: W-wa
Wysłany: 19-01-2017, 08:03   

Ojezu... poczytałem sobie ten wątek profilaktycznie, jako że umowa mi się kończy w lutym i mam 3 opcje:

1. rozwiązać umowę i przejść na talerz
2. wytargować zniżkę i pozostać przy horizonie (wrrrr...)
3. wytargować zniżkę i wziąć mediabox

Tak czytam i czytam i widzę, że chyba faktycznie jest coś gorszego od horizona, który ma wolne menu, problemy z odtwarzaniem nagrań (zwł. przy pauzowaniu/przewijaniu) i zwiechy - mediabox, który w ogóle nie nagrywa :roll:

Sam mediaboxa miałem bardzo krótko, zimą 2014/2015 (po rezygnacji z n-tego kaona, który nie nagrywał wszystkiego jak Pan mu kazał) i zapomniałem, że w lutym 2015 zdecydowałem się na ówczesną nowość - horizona - ponieważ mediabox też kulał z nagrywaniem. Co jest akurat jedną rzeczą, której o horizonie powiedzieć nie można :!:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: