Mediabox z PVR - problem z nagrywaniem |
Autor |
Wiadomość |
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 15-02-2017, 22:47
|
|
|
Informacje o nowych mediaboxach ,które czasem się pojawiają miałem od technika. Lał wodę,czy nie to inny temat.
Mediabox to taki sam szmelc jak horizon z oficjalnym softem.
Pewnie to moja ostatnia umowa z UPC,ale do jej końca będę cisnął.
Upust 50zl do lutowego rachunku to nie ani pierwszy i na pewno nie ostatni jaki dostanę za te męki z ich dekoderami.
A jeżeli chodzi o koszty telefonów to mam max do wszystkich i dzwonie na 324949480 - odpowiednik infolinii 801 tyle,ze za damo w ramach abonamentu upc phone. |
_________________
|
|
|
|
|
A.L.F.
Klikacz
Dołączył: 03 Lut 2017 Posty: 8 Skąd: Melmac (Planet)
|
Wysłany: 16-02-2017, 01:57
|
|
|
@KOCUREK1970
Dzwoń tu 324949480 a nie na 813
@up
[ Dodano: 16-02-2017, 19:44 ]
I bardzo dobrze ciśnij ich jak najwięcej. |
_________________
|
|
|
|
|
erwinsans
ultra master
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 750
|
Wysłany: 18-02-2017, 18:54
|
|
|
Czy mogę sam rozkręcić Mediaboxa i ściągnąć naklejkę plombe ? Dekoder jest w środku mega zakurzony i chciał bym go wyczyścić. |
_________________
|
|
|
|
|
A.L.F.
Klikacz
Dołączył: 03 Lut 2017 Posty: 8 Skąd: Melmac (Planet)
|
Wysłany: 22-02-2017, 18:06
|
|
|
@erwinsans
Nie możesz ingerować w sprzęt bo nie jest twój , ty tylko go wydzierżawiasz od UPC , każda ingerencja może skończyć się dla ciebie nieprzyjemnościami.
Jak się zakurzy i się ewentualnie zepsuje to Serwis wymieni ci na inny egzemplarz. |
_________________
|
|
|
|
|
Novy
light master
Dołączył: 18 Maj 2014 Posty: 124 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-02-2017, 16:07
|
|
|
Odnośnie problemów z nagrywaniem w Mediabox.
Dzwoniła Pani z ofertą przedłużenia umowy, ja podziękowałem bo problemy z Mediaboxem nie zostały rozwiązane a do umowy dają jednego Horizona ( mam multiroom ). Pani od razu powiedziała że wymieni mi na takiego Mediaboxa, który na 100% nie będzie miał problemów z nagrywaniem ja na to czy jest Pani pewna że tak jest ? Ona że oczywiście !!! rozmowa jest nagrywana i mogę się do tego odwoływać.
Ciekawe czy to prawda bo mimo że Pani miała oddzwonić za 2 dni to telefon milczy. |
_________________
|
|
|
|
|
Zioma
Klikacz
Dołączył: 26 Lut 2017 Posty: 6
|
Wysłany: 26-02-2017, 19:36
|
|
|
Novy, Bo Horizon do poprawnej pracy potrzebuje co najmniej dwóch nośnych w upstream, a mediabox tylko jednej. Twój problem stoi po stronie okablowania. |
|
|
|
|
Novy
light master
Dołączył: 18 Maj 2014 Posty: 124 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-02-2017, 05:43
|
|
|
Zioma napisał/a: | Novy, Bo Horizon do poprawnej pracy potrzebuje co najmniej dwóch nośnych w upstream, a mediabox tylko jednej. Twój problem stoi po stronie okablowania. |
Wytłumacz
Mówisz że moje problemy z nagrywaniem, które są tylko przy wyłączonym dekoderze i które pojawiły się nagle u sporej liczby abonentów to wina okablowania ? |
_________________
|
|
|
|
|
foxter11
light master
Dołączył: 19 Lut 2014 Posty: 51
|
Wysłany: 04-04-2017, 08:09
|
|
|
Zdarzyło się Wam kiedyś, że z dnia na dzień zniknęły wszystkie nagrania z dysku dekodera?
Odpaliłem 1 kwietnia menu DVR i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że wszystkie nagrania z ostatnich 3-4 lat zniknęły (a było ok 90% zapełnionej przestrzeni). Po kontakcie z BOK wyszło jeszcze na jaw, że oni w systemie widzą resety (rebooty prądowe) dekodera, mimo iż ten nie był tak rebootowany od dłuższego czasu. |
|
|
|
|
swat997
plus master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 624 Skąd: 3City
|
Wysłany: 04-04-2017, 10:13
|
|
|
erwinsans napisał/a: | Czy mogę sam rozkręcić Mediaboxa i ściągnąć naklejkę plombe ? Dekoder jest w środku mega zakurzony i chciał bym go wyczyścić. | Bez problemu, nowych Mediaboxów już nie ma, a te trzy, które w ostatnim czasie mi wymieniali w ramach reklamacji i tak miały odklejoną banderolkę, bo sami w nich grzebią.
foxter11 napisał/a: | Zdarzyło się Wam kiedyś, że z dnia na dzień zniknęły wszystkie nagrania z dysku dekodera?
Odpaliłem 1 kwietnia menu DVR i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że wszystkie nagrania z ostatnich 3-4 lat zniknęły (a było ok 90% zapełnionej przestrzeni). Po kontakcie z BOK wyszło jeszcze na jaw, że oni w systemie widzą resety (rebooty prądowe) dekodera, mimo iż ten nie był tak rebootowany od dłuższego czasu. | Czasami się to zdarza gdyż wykonują zdalne resety urządzenia, z uwagi na jakiś poważniejszy błąd. Nagrania na HDD nie są własnością abonenta, tak więc żadne reklamacje nie będą skuteczne. U mnie np nie było 8 godzin całego pakietu ( tv, net i fon). Wieczorem zobaczę czy coś jeszcze na dysku zostało
Od czasu do czasu urządzenie resetuje się same, bez udziału użytkownika. |
_________________
|
|
|
|
|
foxter11
light master
Dołączył: 19 Lut 2014 Posty: 51
|
Wysłany: 04-04-2017, 10:28
|
|
|
Dzięki za odpowiedź. Najbardziej żal tych dziesiątek nagranych bajek i całej serii "Było sobie życie". Ale przynajmniej mam z głowy problem "co by tu usunąć, żeby nagrać nowy film" |
|
|
|
|
swat997
plus master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 624 Skąd: 3City
|
Wysłany: 04-04-2017, 11:50
|
|
|
O, i to jest pocieszenie |
_________________
|
|
|
|
|
Novy
light master
Dołączył: 18 Maj 2014 Posty: 124 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-04-2017, 18:28
|
|
|
My tu gadu gadu a problem z nagrywaniem w trybie czuwania jest dalej. Trwa to już pół roku i dalej tego nie naprawili mimo że wcześniej dekoder działał 6 lat bez problemów. |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 07-04-2017, 21:13
|
|
|
Tym sposobem chcą Cię zmusić do horizon-a |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 07-04-2017, 21:19
|
|
|
Jakby Horizon nie miał swoich "baboli".
Takim sposobem, jedynie zachęcają do pozbycia się ich telewizji w ogóle
Choć widać, że idą klientowi na rękę, robiąc wszystko, byle tylko ich oferty z takim sprzętem nie brać w ogóle |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 07-04-2017, 21:26
|
|
|
Cytat: | ch telewizji w ogóle |
Na szczęście mają w ofercie CI+ który załatwia wszelkie bolączki sprzetowe |
|
|
|
|
|