Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Mediabox z PVR - problem z nagrywaniem
Autor Wiadomość
Novy 
light master

Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 124
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-10-2016, 18:14   Mediabox z PVR - problem z nagrywaniem

Witam.

Posiadam 2 sztuki mediaboxa z nagrywarka. Zauważyłem ostatnio że jak zacznę nagrywać jakiś film/program i wyłączę dekoder to na początku nagrywa ale do ok 10 minut następuje reset. W nagranych programach dany film znajduje się wtedy na 2 pozycjach w tym jedna jest z wykrzyknikiem. Brakuje nagrania gdy dekoder się resetował.

Zassałem oprogramowanie, przywróciłem ustawienia fabryczne i dalej to samo. Za chwilę ma być u mnie technik by wymienić dekoder. Coś jednak mnie tchnęło i sprawdziłem drugi dekoder... jest ten sam problem. Czuję że coś uwalili z oprogramowaniem. Macie takie problemy?
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 31-10-2016, 18:16   

Ten reset 10 minut po wyłączeniu dekodera jest celowy (dekoder sprawdza wtedy najnowsze oprogramowanie). Co do tego błędu z nagraniami to nie wiem, później sprawdzę.
 
 
Novy 
light master

Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 124
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-10-2016, 18:29   

MrPepka napisał/a:
Ten reset 10 minut po wyłączeniu dekodera jest celowy (dekoder sprawdza wtedy najnowsze oprogramowanie). Co do tego błędu z nagraniami to nie wiem, później sprawdzę.


No rozumiem to. Reset robił się zawsze ale nigdy przy nagrywaniu...

Sprawdź, ciekawy jestem

[ Dodano: 01-11-2016, 06:09 ]
Był technik i wymienił jeden dekoder ( tylko jeden miał w aucie ) ale niestety dalej jest ten sam problem. Coś spaprali w oprogramowaniu... skoro Horizon ma problemy z nagrywaniem to czemu nie Mediabox :roll: :mrgreen:
_________________
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-11-2016, 14:10   

Sprawdziłem i potwierdzam usterkę. U mnie po wyłączeniu dekodera także nagranie zostało podzielone na 2 części. Oczywiście brakuje kilku minut z nagrania pomiędzy końcówką pierwszej, a początkiem drugiej części.
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2016, 14:28   

Chyba wiem o co chodzi. Gdy dekoder sprawdza oprogramowanie to on jakby wyłącza się w całości. A potem ponownie się włącza i dlatego brakuje w nagraniach minut z tego momentu kiedy dekoder się restartuje. Trzeba by dodać opcję wyłączania sprawdzania aktualizacji oprogramowania.
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-11-2016, 14:41   

Zgadza się, tylko że wcześniej tego problemu nie było (dekoder nie restartował się po wyłączeniu, gdy trwało nagrywanie). Ewidentnie spaprali to w sofcie.
Nie tak dawno był problem ze zmianą formatu obrazu na kanałach SD/MPEG-4, w przypadku połączenia Mediaboxa z telewizorem za pomocą kabla euro-euro. Naprawili to w nowym sofcie, ale też nie do końca. Otóż dzisiaj oglądałem "MacGyvera" na ATM Rozrywce i zauważyłem kolejny błąd. "MacGyver" nadawany jest w formacie 4:3, a reklamy i autopromocja lecą w formacie 16:9. Błąd polega na tym, że po reklamie dekoder nie przełącza automatycznie formatu 16:9 do 4:3, tylko audycja 4:3 jest rozciągnięta do formatu 16:9 do czasu, dopóki nie zmieni się kanału na dekoderze i nie powróci do wcześniej oglądanego.
 
 
erwinsans 
ultra master

Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 750
Wysłany: 01-11-2016, 16:50   

Mam Mediaboxa HD PVR - ten sam problem 10 minut i restart.

[ Dodano: 01-11-2016, 17:04 ]
MrPepka napisał/a:
Chyba wiem o co chodzi. Gdy dekoder sprawdza oprogramowanie to on jakby wyłącza się w całości. A potem ponownie się włącza i dlatego brakuje w nagraniach minut z tego momentu kiedy dekoder się restartuje. .


Serio ? :)

[ Dodano: 01-11-2016, 17:06 ]
Robin napisał/a:
Zgadza się, tylko że wcześniej tego problemu nie było (dekoder nie restartował się po wyłączeniu, gdy trwało nagrywanie).


Ale teraz jest :) UPC jedno chce poprawić inne psując ... standard
_________________
 
 
Novy 
light master

Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 124
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-11-2016, 17:09   

erwinsans napisał/a:
Mam Mediaboxa HD PVR - ten sam problem 10 minut i restart.

[ Dodano: 01-11-2016, 17:04 ]
MrPepka napisał/a:
Chyba wiem o co chodzi. Gdy dekoder sprawdza oprogramowanie to on jakby wyłącza się w całości. A potem ponownie się włącza i dlatego brakuje w nagraniach minut z tego momentu kiedy dekoder się restartuje. .


Serio ? :)

[ Dodano: 01-11-2016, 17:06 ]
Robin napisał/a:
Zgadza się, tylko że wcześniej tego problemu nie było (dekoder nie restartował się po wyłączeniu, gdy trwało nagrywanie).


Ale teraz jest :) UPC jedno chce poprawić inne psując ... standard


W takim razie prośba o zgłoszenie sprawy, mam nadzieję że się tym zajmą. Ja jutro znów będę dzwonił.
_________________
 
 
erwinsans 
ultra master

Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 750
Wysłany: 01-11-2016, 17:13   

Cytat:

W takim razie prośba o zgłoszenie sprawy, mam nadzieję że się tym zajmą. Ja jutro znów będę dzwonił.


Znając rurę UPC to zrobią za pół roku o ile zrobią.
Już zgłosiłem reklamacje i czekam na odzew. Oczywiście przedstawiłem swoje oczekiwania.
_________________
 
 
Novy 
light master

Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 124
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-11-2016, 17:23   

erwinsans napisał/a:

Znając rurę UPC to zrobią za pół roku o ile zrobią.
Już zgłosiłem reklamacje i czekam na odzew.


Dzięki :)

Boję się że będą chcieli popsuć Mediaboxa żeby ludzie brali Horizona :neutral:
erwinsans napisał/a:

Oczywiście przedstawiłem swoje oczekiwania.


Tzn?
_________________
 
 
januszmk 
plus master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Cze 2016
Posty: 536
Wysłany: 01-11-2016, 17:31   

Novy, czemu uważasz że będą chcieli popsuć mediaboxa żeby ludzie brali horizona? musieli by dać w tej samej cenie, bo inaczej byłaby to podstawa do wypowiedzenia umowy
 
 
Novy 
light master

Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 124
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-11-2016, 17:45   

januszmk napisał/a:
Novy, czemu uważasz że będą chcieli popsuć mediaboxa żeby ludzie brali horizona? musieli by dać w tej samej cenie, bo inaczej byłaby to podstawa do wypowiedzenia umowy


Bo wydaję mi się że nie schodzi im tak jak by tego chcieli. Wziął bym go serio nawet jakbym miał coś dopłacić ( rozsądnie oczywiście ) ale czytam o wiecznych problemach i o tym że od momentu premiery urządzenia nie są w stanie sprawić żeby działało jak trzeba.

Mnie "molestują" żebym wziął ten dekoder od ponad roku. Na początku miałbym dopłacać "jedyne" 60 zł więcej do tego co płaciłem :shock: ostatnio jakiś miesiąc temu miałem ostatni telefon w tej sprawie i wtedy było + 10 albo 15 zł... nie pamiętam dokładnie.

Dla mnie nagrywanie jest najważniejsze bo rzadko oglądam na żywo (reklamy) jak oba dekodery będą robić kichę to pójdę gdzieś indziej.
_________________
 
 
januszmk 
plus master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Cze 2016
Posty: 536
Wysłany: 01-11-2016, 18:03   

a tak w ogóle co posiada horizon czego nowe tv nie posiadają?
 
 
erwinsans 
ultra master

Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 750
Wysłany: 01-11-2016, 18:17   

Cytat:

Boję się że będą chcieli popsuć Mediaboxa żeby ludzie brali Horizona :neutral:


Kogoś ponosi fantazja ? :) Idąc dalej tym tokiem rozumowania to Horizona też psują specjalnie żeby ..... ?

[ Dodano: 01-11-2016, 18:20 ]
Cytat:
Wziął bym go serio nawet jakbym miał coś dopłacić ( rozsądnie oczywiście ) ale czytam o wiecznych problemach i o tym że od momentu premiery urządzenia nie są w stanie sprawić żeby działało jak trzeba.



Nie słuchaj nie czytaj bo zawsze tak jest, spotkałeś kiedyś kogoś kto by coś dostał śmigało załatwił i się tym chwalił ? Tylko w odwrotnej sytuacji mają dużo do powiedzenia. Mam Horizona dwa lata i za chiny bym go nie zamienił. Błędy są wszędzie ale nie powodują one że nie możesz oglądać tv itd.
_________________
 
 
Novy 
light master

Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 124
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-11-2016, 18:22   

januszmk napisał/a:
a tak w ogóle co posiada horizon czego nowe tv nie posiadają?


Możliwość nagrywania kilku programów na raz a oglądanie innego w tym samym czasie ?

Inne multimedia każdy TV będzie miał lepsze niż Horizon.

Z innej beczki ( już kiedyś o tym pisałem ) mają wejść nowe dekodery i to nie długo ( w co nie wierzę ) z obsługa 4K.

[ Dodano: 01-11-2016, 18:25 ]
erwinsans napisał/a:
Błędy są wszędzie ale nie powodują one że nie możesz oglądać tv itd.


Rozumiem Cię ale mam prawo wymagać sprzętu sprawnego w 100 %, szczególnie że za to płacę.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,3 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: