Zmiana umowy. Czy to są normalne praktyki w UPC? |
Autor |
Wiadomość |
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 26-10-2016, 11:29
|
|
|
Oczywiście - masz jego dane? to pracownik firmy zewnętrznej także ciężko go będzie ukarać ale niech UPC to wie
jednym słowem - OSTROŻNIE z ofertami przez telefon - tak jak zresztą w każdym przypadku można dac się naciągnąć |
|
|
|
|
Taras
Klikacz
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 15
|
Wysłany: 26-10-2016, 11:37
|
|
|
Mam. Zapisuję zawsze takie rzeczy podczas rozmów z różnymi konsultantami. Podałem jego imię i nazwisko w rozmowie z UPC. Jeśli jego zwierzchnik nie odezwie się do wieczora, to zgłoszę to raz jeszcze przez formularz kontaktowy wraz ze screenem tych zmian nazwiska na moim koncie. |
|
|
|
|
rymi
light master
Dołączył: 10 Sty 2015 Posty: 96
|
Wysłany: 26-10-2016, 12:23
|
|
|
Miałem bardzo podobną sytuację - ojciec zadzwonił, że ma problem techniczny z dekoderem bez PVR na multiroomie. Konsultant wcisnął mu nową umowę na 64,99 [teraz płacił dzięki Wam i mnie 25zł WRU XX + 1zł za multiroom] z wizytą technika i zmianą na Mediamoduł. Ojciec nie jest stroną umowy!!! Był technik, zabrał dekoder wstawił moduł i matka podpisała umowę.
Jak się o tym dowiedziałem to się wściekłem [w końcu to prawie 3 razy drożej] i zacząłem batalię z UPC [był to 10 dzień od podpisania papieru przez matkę] - kilkanaście rozmów z przedstawieniem sprawy, potem następne ze skargami nic nie dawały, bo to problem dla konsultanta - musiałby zadziałać niestandardowo, wysilić się, aż w końcu trafiłem na takiego który powiedział, że dla dla nas najprościej będzie po prostu odstąpić od umowy [czyli dla niego też najprościej, bo zakończy rozmowę i nie będzie musiał walczyć, ale to był jedyny który coś takiego zaproponował].
No to odstąpiliśmy w czerwcu, a do tej pory bujam się z pisemnymi reklamacjami na za duże faktury [mam nadzieje, że w listopadzie będzie wreszcie rachunek z prawidłową sumą]. |
|
|
|
|
Taras
Klikacz
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 15
|
Wysłany: 27-10-2016, 11:22
|
|
|
Aktualności:
Zwierzchnik się nie odezwał. Nie dziwię się, bo musi zapewne przesłuchać wszystkie nagrane rozmowy, a to potrwa. Na wszelki wypadek wysłałem opis całej sytuacji wraz ze screenem przez formularz kontaktowy. Przynajmniej mam nadany numer sprawy, bo dzwoniąc do BOK za każdym razem muszę tłumaczyć wszystko od początku...
Wczoraj, po kilku telefonach do BOK, włączono mi na powrót TV i internet - niby zostały przywrócone moje dotychczasowe warunki, już na czas nieokreślony, a wyjaśnianie sprawy jest w toku. Działało to od szesnastej do wieczora. Koło 22:00 znów zostałem odcięty od sieci i tv. Dział wsparcia technicznego BOK nie był w stanie pomóc twierdząc, że pod mój adres przypisany jest jakiś inny numer klienta i oni usług nie włączą... Stwierdzenie "zaczyna mnie to mocno irytować" jest najlżejsze z tych co przychodzą do głowy. Internetu i tv oczywiście nadal nie mam.
Plan działania, tylko czy słuszny? Poczekać na kontakt z ich strony, zobaczyć co zaproponują. Potem ewentualnie wypowiedzenie umowy i negocjacje nowych warunków. Zastanawiam się też, czy po tej wpadce mam szansę wynegocjować podobne warunki jak po wypowiedzeniu, ale bez wypowiedzenia. Jak myślicie?
Czy WRU XX to najlepsza możliwa opcja? Regulamin znaleziony na forum ważny jest do 30.IX. Jest gdzieś aktualny?
Mam dość bałaganu w UPC. Gdyby nie zależało mi na MR z nagrywarką dla syna, to bez wahania skorzystałbym ze światłowodu w Orange... |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 27-10-2016, 11:37
|
|
|
Taras napisał/a: | Zastanawiam się też, czy po tej wpadce mam szansę wynegocjować podobne warunki jak po wypowiedzeniu, ale bez wypowiedzenia. Jak myślicie? |
nie no powinieneś ich przeprosić
czytałeś wpis wcześniej? takie sprawy się ciągną miesiącami - takze moze narazie nie planuj czy weźmiesz WRUXX (której już nie ma) czy inną promocje
skup sie na tym abyś za chwile nie dostał 2 rachunków do opłaty - za siebie, za żone |
|
|
|
|
Taras
Klikacz
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 15
|
Wysłany: 27-10-2016, 11:39
|
|
|
Masz rację. Muszę skończyć z przesadnym optymizmem i wiarą w ludzi z BOK
Co najlepsze, przed chwilą dzwonił jakiś konsultant z UPC. Ucieszyłem się, że sprawa ruszyła, a on mi... chciał tylko zaproponować wykupienie pakietu Canal + |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 27-10-2016, 11:59
|
|
|
Ja prdl - ładnie cię osaczyli, zablokuj sobie ich numer bo może być tak że będa ci właczać wszystko co się da - wystarczy im że się połączyli z Tobą
ja sprawa będzie się przedłużać to pozostaje ci tylko zgłosić się do MRK (miejski rzecznik konsumentów) aby to oni przejęli sprawę, wówczas urzędowym pismem szybciej załatwią sprawę |
|
|
|
|
Taras
Klikacz
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 15
|
Wysłany: 28-10-2016, 08:25
|
|
|
Sprawa ruszyła. Usługi wróciły, moje konto na UPC też. Otrzymałem maila z przeprosinami oraz przyznaniem, że "niedogodności wynikły z niewłaściwej postawy pracownika UPC Polska". Łaskawie przyznano mi jednorazowy rabat w wysokości 20 zł - no brawo!
Jednocześnie wyrażono nadzieję, że "pomimo zaistniałego nieporozumienia pozostanie Pan w gronie naszych Abonentów".
Wkrótce konsultant ma mi przedstawić nową ofertę promocyjną.
No właśnie, możecie podpowiedzieć która z aktualnych promocji jest najkorzystniejsza? Chciałbym się odpowiednio przygotować. |
|
|
|
|
januszmk
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Cze 2016 Posty: 536
|
|
|
|
|
Taras
Klikacz
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 15
|
Wysłany: 28-10-2016, 08:46
|
|
|
januszmk, dziękuję. Dzięki Tobie mam co studiować w najbliższych dniach
Zależy mi na nagrywarce oraz multiroomie z nagrywarką. Do tego przyzwoity internet. Zastanawiam się też czy jest sens brać horizon, bo czytam bardzo skrajne opinie. |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2016, 09:44
|
|
|
20 złotych?
ja bym zażądał pełen miesiąc GRATIS i na pewno po takim kwasie na to przystaną
a dodatkowo bez problemu możesz aktualnie wybrać najwyższą możliwą promocje
bierz Horizona i się nie martw o tym co czytasz w internecie, w internecie są tylko złe opinie - zadowoleni nie wpisują się oi dlatego masz taki obraz |
|
|
|
|
Taras
Klikacz
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 15
|
Wysłany: 28-10-2016, 10:06
|
|
|
Dostałem propozycję:
Horizon Max z nagrywarką + multiroom z nagrywarką + 120 Mb/s + 240 minut do wszystkich + My Prime + Premium Cinemax HD + Horizon Go za 131 zł. Jest ok? Siedzę w pracy na telefonie i nie mam jak przejrzeć regulaminów promocji. Zakres usług mi pasuje.
Druga sprawa. Mam router Ubee. Mogą mi wymienić go na jakiś lepszy albo puścić wszystkie usługi przez Horizon. Co lepsze? Nie znam się na tym. |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2016, 10:15
|
|
|
składniki pakietu
MAX - 67,00
120 FB - 21,00
tel - 11,00
99,00 zł
Cinemax i MR wychodzi wówczas 32,00 zł - drogo |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 28-10-2016, 10:19
|
|
|
Taras napisał/a: | Horizon Max z nagrywarką + multiroom z nagrywarką + 120 Mb/s + 240 minut do wszystkich + My Prime + Premium Cinemax HD + Horizon Go za 131 zł. |
To jest jak "RUMix IX" (109 zł ) + 10 zł Cinemax HD + 10 zł Multiroom = 129 zł, skąd 131 zł?
Ale w nim nie ma telefonu: "Minuty do wszystkich 240".
LUB
To jest jak "RUMix VIII" (109 zł =87+21,02+1+10-10,02) + 10 zł Cinemax HD + 10 zł Multiroom = 129 zł, skąd 131 zł?
LUB
To jest jak "RUMix VII" (119 zł =96+22,02+1+10-10,02) + 1 zł Cinemax HD + 10 zł Multiroom = 130 zł, skąd 131 zł?
Można to sprawdzić.
Postaraj się zawalczyć o "RUMix X" (99 zł) i Cinemax HD za 1 zł i Multiroom za 10 zł. = 110 zł. ( ,,Rozrywkowy pakiet II" (2016-1))
Lepiej zostawić dodatkowy router. |
_________________
|
|
|
|
|
Taras
Klikacz
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 15
|
Wysłany: 28-10-2016, 10:47
|
|
|
Bardzo mi pomagacie, dziękuję. Gdybym mógł postawiłbym dużą butlę smacznych procentów
2 zł różnicy, bo mam ponoć w tej chwili multiroom i My Prime po złotówce i to ma zostać. Tak przynajmniej zrozumiałem konsultantkę, ale mogłem coś pokręcić.
Postaram się powalczyć o RUMix X. Mają dzwonić po 14:00.
Czy te regulaminy są dostępne oficjalnie? Powołanie się na konkretny regulamin pewnie może mi pomóc w negocjacjach. |
|
|
|
|
|