Działanie Wifi |
Autor |
Wiadomość |
dylax
light master
Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 112
|
Wysłany: 24-10-2016, 11:26 Działanie Wifi
|
|
|
Witam
Jak to jest czy rzeczywiście jest tak, że Wifi, które oferuje UPC w ogóle go nie interesuje? Z racji tego, że usługa jest dodatkowa i darmowa, można by było w ogóle wyłączyć usługę i tylko "siedzieć na kablu". Czyli jeżeli ono nie działa to mój problem i oni nic z tym nie zrobią? |
_________________
|
|
|
|
|
Tygrysek
plus master
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 367 Skąd: Chorzów ,Gdańsk
|
Wysłany: 24-10-2016, 11:48
|
|
|
I do dlatego musiałeś otwierać nowy wątek? Weź w ustawieniach wyłącz wifi i po problemie jak nic nie płacisz za tą usługę, albo zadzwoń na dział techniczny to z palca Ci wymienią na np Compala |
_________________
|
|
|
|
|
dylax
light master
Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 112
|
Wysłany: 24-10-2016, 11:50
|
|
|
Tygrysek napisał/a: | albo zadzwoń na dział techniczny to z palca Ci wymienią na np Compala |
Za 50 zł za wizytę technika? Nie bardzo
Tygrysek napisał/a: | I do dlatego musiałeś otwierać nowy wątek? |
To pokaż mi gdzie mógłbym napisać o czymś takim to chętnie napiszę o skasowaniu tego tematu |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 24-10-2016, 11:54 Re: Działanie Wifi
|
|
|
dylax napisał/a: | Czyli jeżeli ono nie działa to mój problem i oni nic z tym nie zrobią? |
a czemu nie działa? |
|
|
|
|
Tygrysek
plus master
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 367 Skąd: Chorzów ,Gdańsk
|
Wysłany: 24-10-2016, 11:54
|
|
|
dylax napisał/a: | Tygrysek napisał/a: | albo zadzwoń na dział techniczny to z palca Ci wymienią na np Compala |
Za 50 zł za wizytę technika? Nie bardzo
Tygrysek napisał/a: | I do dlatego musiałeś otwierać nowy wątek? |
To pokaż mi gdzie mógłbym napisać o czymś takim to chętnie napiszę o skasowaniu tego tematu |
np . Technicolor TC7200 jest taki wątek, jeśli zadzwonisz i powiesz ,że masz technicolor i nie działa Ci wifi to raczej wymienią Ci go bezpłatnie , sam tak zrobiłem opłata za 0 zł |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 24-10-2016, 11:58 Re: Działanie Wifi
|
|
|
dylax napisał/a: | ... Wifi, które oferuje UPC w ogóle go nie interesuje? ... Czyli jeżeli ono nie działa to mój problem i oni nic z tym nie zrobią? | Usługa Bezprzewodowy Internet UPC jest pełnoprawną usługą. Tylko że dostajesz ją za 0 zł przy danej usłudze Internet Fiber Power *** jako "Bezprzewodowy Internet UPC – tzw. dodatkowa Usługa Internetowa w rozumieniu Regulaminu, polegająca na udostępnianiu na indywidualne żądanie Abonenta Sprzętu (modemu z funkcją bezprzewodowego Internetu - WiFi) umożliwiającego bezprzewodowy dostęp do Internetu."
Jeżeli się na nią zdecydowałeś i są problemy to UPC świadczy do niej serwis i wsparcie. Jeżeli są problemu to muszą ją naprawić. Oczywiście do tego nie zaliczają się problemy z zasięgiem i prędkościami no chyba, że złe działanie Wi-Fi wynika z uszkodzenia sprzętu. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Pitrek 24-10-2016, 12:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
dylax
light master
Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 112
|
Wysłany: 24-10-2016, 11:59 Re: Działanie Wifi
|
|
|
GDA napisał/a: | dylax napisał/a: | Czyli jeżeli ono nie działa to mój problem i oni nic z tym nie zrobią? |
a czemu nie działa? |
Często zawiesza mi połączenie pojawia się przy sieci znak "ograniczone", i muszę albo resetować router, albo rozłączam się z siecią i łączę ponownie, co czasem działa za drugim razem.
Tygrysek napisał/a: |
np . Technicolor TC7200 jest taki wątek, jeśli zadzwonisz i powiesz ,że masz technicolor i nie działa Ci wifi to raczej wymienią Ci go bezpłatnie , sam tak zrobiłem opłata za 0 zł |
To zaraz poproszę o przeniesienie wątku, a co do wymiany to jak kabel działa i parametry routera jest ok, to 50 zł za wymianę sprzętu
[ Dodano: 24-10-2016, 12:08 ]
Pitrek napisał/a: | Oczywiście do tego nie zaliczają się problemy z zasięgiem i prędkościami no chyba, że złe działanie Wi-Fi wynika z uszkodzenia sprzętu. |
Co do prędkości na wifi wiadomo,że sie nie czepiam bo to kwestia oczywista, zasięg jest dobry. Ale tak jak pisałem do GDA problem jest taki a nie inny, a na kwestię mojej ironicznej propozycji co wymiany sprzętu (bo już problem kiedyś taki był, i wymieniali) to usłyszałem "z racji tego, iż wymiana sprzętu była by w tym przypadku na życzenie klienta na Connect Box, ale za 50 zł, i oczywiście nie może zagwarantować, że wymiana ta rozwiąże problem, ale powinno to pomóc" |
_________________
|
|
|
|
|
Tygrysek
plus master
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 367 Skąd: Chorzów ,Gdańsk
|
Wysłany: 24-10-2016, 12:09
|
|
|
Często tak miałem jak miałem technicolora,pojawiał się żólty wykrzyknik przy ikonie sieci na lapku ,we wrześniu wymieniałem na compala na służbowym mieszkaniu , w październiku na prywatnym i nie mam naliczonej opłaty za wymianę .Dzwoniłeś na dział techniczny,czy z pamięci wiesz o opłacie 50 zł za technika?Kiedyś z palca była opłata za wymianę, teraz chyba od września mają dość już naszych telefonów na dział techniczny i wymieniają bezpłatnie .
U mnie po przejściu z technicoloru na Compala,zapomniałem co to jest kabel ,leci prawie przez cały czas w godzinach popołudniowych do 180 ,a po nawet raz było 254 ,lub po 2,4 Ghz ok 60 |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Tygrysek 24-10-2016, 12:15, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
dylax
light master
Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 112
|
Wysłany: 24-10-2016, 12:13
|
|
|
Tygrysek napisał/a: | Dzwoniłeś na dział techniczny,czy z pamięci wiesz o opłacie 50 zł za technika? |
Dzwoniłem to powiedział, że ich interesuje tylko połączenie kablowe i stan routera. Pisząc maila w zeszłym tyg. to zrobili "włączenie optymalnego kanału nadawania sieci Wi-Fi" |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez dylax 24-10-2016, 12:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 24-10-2016, 12:16
|
|
|
Bo UPC gwarantuje tylko działanie wifi a nie zasięg czy prędkość. Ich interesuje tylko to czy wifi w ogóle działa. W przypadku niskich prędkości technik sprawdzi ją poprzez kabel bo UPC nie gwarantuje prędkości po wifi. |
|
|
|
|
Tygrysek
plus master
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 367 Skąd: Chorzów ,Gdańsk
|
Wysłany: 24-10-2016, 12:17
|
|
|
dylax napisał/a: | Tygrysek napisał/a: | Dzwoniłeś na dział techniczny,czy z pamięci wiesz o opłacie 50 zł za technika? |
Dzwoniłem to powiedział, że ich interesuje tylko połączenie kablowe i stan routera. Pisząc maila w zeszłym tyg. to zrobili "włączenie optymalnego kanału nadawania sieci Wi-Fi" |
To chyba trafiłeś na jakiegoś nowego , pytałem się teraz znajomych i też mają bezpłatną wymianę . |
_________________
|
|
|
|
|
dylax
light master
Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 112
|
Wysłany: 24-10-2016, 12:17
|
|
|
MrPepka napisał/a: | Ich interesuje tylko to czy wifi w ogóle działa. |
Działa, z przerwami na moje słynne ograniczenia.
Przed telefonem, udało mi się wysłać maila, zobaczymy co napiszą/powiedzą |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 24-10-2016, 12:20
|
|
|
W zasadzie to przysługuje ci bezpłatna wymiana bo wifi ci nie działa (masz ograniczenia sieci). |
|
|
|
|
dylax
light master
Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 112
|
Wysłany: 24-10-2016, 12:21
|
|
|
Pożyjemy, zobaczymy co będzie z odpowiedzią na maila |
_________________
|
|
|
|
|
Tygrysek
plus master
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 367 Skąd: Chorzów ,Gdańsk
|
Wysłany: 24-10-2016, 12:26
|
|
|
To może będziesz mieć szczęście i Ci szybko odp, bo ja już na moje zapytanie czekam 8 dzień roboczy ... |
_________________
|
|
|
|
|
|