Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UPC on demand
Autor Wiadomość
smitek 
Klikacz

Dołączył: 06 Paź 2016
Posty: 2
Wysłany: 06-10-2016, 14:27   UPC on demand

Witam
Od kilku dni mam problem z oglądaniem filmów/bajek z usługi on demand, na pierwszy rzut pilota wybieram to co chcę obejrzeć wyskakuje niebieski ekran z napisem proszę czekać i ... wisi. Czy spotkał się ktoś z takim przypadkiem ?
 
 
hugo75 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 93
Wysłany: 06-10-2016, 15:12   

Często się u mnie zawiesza VOD spróbuj zrobić reset dekodera powinno pomóc.
 
 
smitek 
Klikacz

Dołączył: 06 Paź 2016
Posty: 2
Wysłany: 06-10-2016, 15:14   

Jest jakiś ukryty swith do resetu czy tylko reset kontakt off ? to drugie niestety nie podziałało.
 
 
morro 
classic master

Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 162
Wysłany: 06-10-2016, 16:52   

Przywróć ustawienia fabryczne, może pomoże. U mnie kiedyś nie działał jak powinien kanał zwrotny i wymiana dekodera pomogła.
  morro
 
matek3265 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 397
Wysłany: 11-10-2016, 12:21   

smitek napisał/a:
Jest jakiś ukryty swith do resetu czy tylko reset kontakt off ? to drugie niestety nie podziałało.



Jaki masz dekoder? Jeśli mediabox z nagrywarką (made by Cisco) to ani wyłączenie z prądu ani też przywrócenie ustawień fabrycznych może nie przynieść rezultatu.
Najprawdopodobniej trzeba wykonać tzw. reset twardy który czyści m.in. pamięć nieulotną dekodera, nienaruszone pozostaną jedynie nagrane już materiały.

aby wykonać "hard reset":

- wyłącz dekoder przyciskiem zasilania z tyłu obudowy,
- Przytrzymaj równocześnie przyciski CH˄, CH˅, REC i włącz ponownie dekoder (trzymając wciśnięte przyciski).
- Puść przyciski, gdy na dekoderze pojawi się komunikat CLEAR.

po chwili pojawi się napis INIT i dekoder rozpocznie funkcjonowanie od prośby o wybranie kraju, następnie numeru kodu aktywacji itd.
Wyczszczona zostanie pamięć cache i nieulotna.
Po tym resecie przez kilka minut od włączenia mogą występować braki w EPG, mniej więcej po 5 minutach spróbuj uruchomić kanał nr 873 i wykonaj test a następnie przejrzyj jego szczegóły. Wszystko powinno działać, ładowanie filmów także.

Powyższe dotyczy wyłącznie dekodera MEDIABOX z nagrywarką. model Cisco
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: