Dziwny telefon z UPC |
Autor |
Wiadomość |
Rob
easy master
Dołączył: 17 Sty 2015 Posty: 36
|
Wysłany: 28-09-2016, 13:32 Dziwny telefon z UPC
|
|
|
Mam obecnie WRUXX obowiązujące do końca stycznia (Select+120MB+60min. za 49,90). Przed chwilą zadzwonił do mnie człowiek z UPC i stwierdził, że następuje unifikacja sprzętu i konieczna jest u mnie wizyta technika, który zabierze TGW870 oraz moduł i wymieni je na Horizon. Po dłuższej rozmowie, doszedł do wniosku, że jednak TGW870 może zostać, ale moduł wraca do nich i w jego miejsce wchodzi Horizon, a przy okazji cena usług wzrasta do 70zł. Odnośnie WRUXX, stwierdził, że tej promocji już nie ma. Bardzo zależało mu, żeby technik zjawił się do końca miesiąca, a najlepiej jutro rano. Moim zdaniem mocno kombinował. Czy UPC może zmienić mi jednostronnie zmienić warunki umowy podczas trwania zobowiązania, podnosząc jednocześnie cenę? |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2016, 13:38
|
|
|
A skąd wiesz że to UPC? jacyś domokrążcy chcieli cię naciągnąć i tyle |
|
|
|
|
Rob
easy master
Dołączył: 17 Sty 2015 Posty: 36
|
Wysłany: 28-09-2016, 13:46
|
|
|
GDA napisał/a: | A skąd wiesz że to UPC? jacyś domokrążcy chcieli cię naciągnąć i tyle |
Przedstawił się jako pracownik UPC i dzwonił z 324949570. Jestem w pracy i byłem dość zajęty, nie zanotowałem nazwiska. Firmy zewnętrzne sprzedają ofertę UPC? |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2016, 14:00
|
|
|
a potwierdzał twoje dane? CC obsługuje firma zewnętrzna - tak przynajmniej w takich korpo jest |
|
|
|
|
Rob
easy master
Dołączył: 17 Sty 2015 Posty: 36
|
Wysłany: 28-09-2016, 14:10
|
|
|
GDA napisał/a: | a potwierdzał twoje dane? |
Znał imię, nazwisko i adres.
A tak do rzeczy - jest jakaś unifikacja? Stwierdził, że wszyscy będą mieli identyczny sprzęt. Jeżeli tak, to dlaczego zgodził się na pozostawienie Thomsona? Moim zdaniem chciał mnie naciągnąć na Horizon. |
|
|
|
|
GoRo
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Cze 2006 Posty: 169
|
Wysłany: 28-09-2016, 14:14
|
|
|
Miałem podobny telefon chyba 2 miesiące temu (też pod koniec miesiąca - musi na siłę wyrobić limit sprzedażowy?).
Tylko u mnie było, że modernizują sieć w mojej okolicy i wymienią mi dekoder na Horizona.
Nie mogłem rozmawiać, więc poprosiłem o telefon później i jakoś dziwnie już nikt się nie odezwał.
Dane potwierdzał, więc jakieś info o posiadanych usługach miał.
Jak dla mnie to chamska próba wciśnięcia "super, nowych" usług. |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2016, 14:21
|
|
|
Rob napisał/a: | Moim zdaniem chciał mnie naciągnąć na Horizon. |
ależ oczywiście - kończy się kwartał i brakuje konsultantowi w słupkach sprzedaży trochę |
|
|
|
|
Rob
easy master
Dołączył: 17 Sty 2015 Posty: 36
|
Wysłany: 28-09-2016, 14:38
|
|
|
Problem w tym, że zgodziłem się na wizytę instalatora. Dopóki ona nie nastąpiła, da się oczywiście sprawę odkręcić w BOK? |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2016, 14:39
|
|
|
Nic nie rób a instalatora nie wpuszczaj (powiedz że się rozmyśliłeś - najepiej jak dostaniesz sma-a o wizycie to odpisz aby na darmo nie przyjeżdzał) - dopóki nie podpiszesz u niego dokumentów dopóty twoja umowa będzie bez zmian |
|
|
|
|
Rob
easy master
Dołączył: 17 Sty 2015 Posty: 36
|
Wysłany: 28-09-2016, 14:45
|
|
|
GDA napisał/a: | Nic nie rób a instalatora nie wpuszczaj |
Po wyjściu z pracy planowałem telefon do BOK i wyjaśnienie sprawy możliwie jak najszybciej. |
|
|
|
|
b3170622
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 105
|
Wysłany: 28-09-2016, 15:16
|
|
|
instalatora wpuść i powiedz ze rezygnujesz bo po co ma biedaczysko się stresować dzwonic do ciebie albo jeszcze raz przychodzić. Odwołanie zlecenie poprzez bok nie może być nie skuteczne tzn odnotują że ma być odwołane ale nie zawsze info dotrze do instalatora czy firmy która mu zleca instalacje.
Metoda cc i ph bardzo chamska ale niestety skuteczna dużo ludzi daje się wrobić w nową umowę i koszty.
Gdyby rzeczywiście byłą jakakolwiek wymiana sprzętu czy usług narzucona przez upc to była bez zmiany ceny usługi. Np. jak wymiana starych dekoderów sd na hd. wraz ze zmianą pakietu sd na hd be zmiany ceny. |
|
|
|
|
Rob
easy master
Dołączył: 17 Sty 2015 Posty: 36
|
Wysłany: 28-09-2016, 16:03
|
|
|
b3170622 napisał/a: | instalatora wpuść i powiedz ze rezygnujesz bo po co ma biedaczysko się stresować |
Myślę, że jak ich dzisiaj poinformuję, to zdążą dać mu znać. Internet w UPC mam od 2001 i nigdy nie chcieli się umawiać na sobotę, a teraz okazało się to możliwe... |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2016, 16:09
|
|
|
I tak przyjdzie
orange miał mi instalować światłowód w międzyczasie upc dało mi ofertę nowa to odmówiłem w orange
niestety pomimo tego instalator przyjechał z rana niepotrzebnie bo nie dostał nic z centrali
ja bym na twoim miejscu odpisał na sms - instalator się zawsze zapowiada |
|
|
|
|
Rob
easy master
Dołączył: 17 Sty 2015 Posty: 36
|
Wysłany: 28-09-2016, 19:39
|
|
|
Rozmawiałem z konsultantem BOK. Stwierdził, że handlowiec mijał się z prawdą w każdym z wymienionych w pierwszym poście przypadków. Oczywiście anulował zlecenie i przeprosił w imieniu UPC. Na końcu poinformował, że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, więc przekaże sprawę odpowiednim ludziom w firmie. |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2016, 19:55
|
|
|
Rob napisał/a: | więc przekaże sprawę odpowiednim ludziom w firmie. |
taaa
dopóki beda pieniądze z takich działań dopóty ten preceder będzie trwał
trzeba być czujnym i ostrożnym - zresztą nie tylko w kontaktach z kablowką ale i telekomami bankami etc |
|
|
|
|
|