Polityka aktualizacji oprogramowania urządzeń UPC. |
Autor |
Wiadomość |
Atlas334
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 250 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 26-08-2016, 15:35 Polityka aktualizacji oprogramowania urządzeń UPC.
|
|
|
Witam,
Dzisiaj około godziny 15:00 mój Compal, pracujący w trybie modemu zrestartował się, żeby pobrać najnowsze oprogramowanie. W środku dnia roboczego, w piątek podczas aktywnego korzystania z sieci. Czy tak durna polityka aktualizacji jest standardem w UPC? Co jeżeli aktualizacja okazałaby się feralna i Compal przestałby działać? Na weekend zostaje bez internetu? Kto w ogóle wpadł na pomysł, że w ciągu dnia przeprowadzać jakiekolwiek aktualizacje??? Takie rzeczy robi się w nocy, gdy aktywność sieci spada.
Ktoś spotkał się z podobną sytuacją? Warto w ogóle kontaktować się z działem technicznym i zgłaszać taką sytuację? |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 26-08-2016, 15:50
|
|
|
Jak się nic nie wydarzyło i działa to nie ma co zgłaszać do technicznego. Ale na pewno możesz napisać to do UPC ogólnie - tylko pytanie kto się nad tym pochyli i wysłucha? |
|
|
|
|
Seavolv
classic master
Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 189 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-08-2016, 15:52
|
|
|
Sorry nie mogłem się powstrzymać
Wiem że dla wielu weekend bez internetu to najgorsza rzecz, ale da się przeżyć I po co od razu zakładać że coś może się stać? Zresztą co za różnica kiedy zrobią aktualizację jak ma być jak to zakładasz feralna to i tak zostaniesz bez internetu czy będzie o 15:00 czy o 3:00 |
|
|
|
|
Atlas334
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 250 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 26-08-2016, 17:37
|
|
|
Dla Ciebie może weekend bez internetu to nic strasznego ale wiele osób w tym ja normalnie pracuje czy załatwia różne formalności przy jego użyciu. Także awaria w środku dnia na koniec tygodnia roboczego jest naprawdę uciążliwa.
Akuratnie prowadziłem wideo rozmowę na Skype podczas awarii. Przez tą awarię wyglądałem wyjątkowo nieprofesjonalnie. |
|
|
|
|
Seavolv
classic master
Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 189 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-08-2016, 18:10
|
|
|
Ok ale tez pracuje i nie ograniczam się tylko do UPC, zakładam że jeśli tak potrzebujesz internetu to masz też go pod dostępem w telefonie więc zawsze jest jakaś alternatywa ewentualnie zawsze w pobliżu jest UPC Wi-Free |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 26-08-2016, 19:33
|
|
|
dobry żart z tym Wi-Free |
|
|
|
|
gbbsoft
plus master
Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 302
|
Wysłany: 26-08-2016, 21:16
|
|
|
Atlas334 napisał/a: |
Akuratnie prowadziłem wideo rozmowę na Skype podczas awarii. Przez tą awarię wyglądałem wyjątkowo nieprofesjonalnie. |
A masz UPC dla firm czy dla osób fizycznych? |
|
|
|
|
Atlas334
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 250 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 29-08-2016, 16:29
|
|
|
Dla osób fizycznych, rozmowę prowadziłem akurat z domu. Wiem, że jako klient indywidualny nie mogę oczekiwać takiej jakości jak klient biznesowy jednak tak trywialna sprawa jak pora automatycznej aktualizacji wymuszającej restart urządzenia i przerwę w dostawie usługi powinna być odpowiednio regulowana.
Windows również mam dla użytkownika domowego. Jakby mi się nagle w środku ważnej pracy nagle zrestartował na kilka, kilkanaście minut to również by mnie szlak trafił. Powiedź mi jak bardzo użytkownicy lubią, gdy potrzebują skorzystać z komputera na kilka minut przed wyjściem do pracy, szkoły, urzędu itd. a na ekranie: "Aktualizowanie systemu Windows". To jest ta sama sytuacja.
Po kontakcie z UPC dowiedziałem się, że wszystkie aktualizacje przeprowadzane są w nocy. Najwyraźniej jestem wyjątkiem. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 11-09-2016, 01:02
|
|
|
Cytat: | Po kontakcie z UPC dowiedziałem się, że wszystkie aktualizacje przeprowadzane są w nocy. Najwyraźniej jestem wyjątkiem. |
U mnie aktualizacja "wypadła" akurat w dzień, kiedy włączyłem cały mój "zestaw".
Co prawda nie Compal ale Ubee. |
_________________
|
|
|
|
|
|