odłączenie usług z winy UPC |
Autor |
Wiadomość |
ambitnylogin
Klikacz
Dołączył: 29 Lip 2016 Posty: 8
|
Wysłany: 29-07-2016, 10:11 odłączenie usług z winy UPC
|
|
|
Witam,
drodzy forumowicze mam problem z UPC. Z powodu błędu UPC zostały mi odcięte wszystkie możliwe usługi dostarczane przez tą firmę, kiedy zadzwoniłem do BOKu, aby dowiedzieć się o co tak naprawdę chodzi dowiedziałem się, iż nowy abonent oświadczył, ze jest jedynym właścicielem mojego lokalu (w grę wchodzi błąd przy podaniu adresu). Po telefonie UPC zobowiązało się podłączyć mnie na drugi dzień - co uczynili, ale po 2 godzinach odcięli mnie ponownie. Kolejny telefon, kolejnego dnia technik na miejscu stwierdza, że zostałem odcięty systemowo i teoretycznie upc ma informację, iż nie jestem już właścicielem tego lokalu. Złożyłem reklamację, na którą dostałem odpowiedź, że mam 14 dni na zwrot Horizona, inaczej zapłacę karę. W międzyczasie dostałem też informację, ze niejako podpisałem z nimi nową umowę na kwotę miesięcznego zobowiązania 210 zł ...
Razi mnie niekompetencja działu reklamacji, nie bardzo mam pomysł jak ich ugryźć, czy ktoś mógłby coś doradzić?
pozdrawiam i dziękuję z góry |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 29-07-2016, 11:03 Re: odłączenie usług z winy UPC
|
|
|
Musisz napisać pismo (z własnoręcznym podpisem) opisujące dokładnie i ze szczegółami zaistniałą sytuację z żądaniem przywrócenia wszystkich usług (w poprzedniej cenie) sprzed dnia odłączenia. Dołącz do tego ksero aktu własności zajmowanego lokalu. To wszystko wyślij pocztą za potwierdzeniem odbioru.
Możesz, żeby było szybciej napisać to wszystko przez formularz kontaktowy. Dołącz do tego skan/zdjęcie pisma oraz skan/zdjęcie aktu własności zajmowanego lokalu. Oczekuj na maila potwierdzenia, jeżeli na drugi dzień nie będzie, to koniecznie zadzwoń do nich, czy otrzymali pismo. |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 29-07-2016, 11:08 Re: odłączenie usług z winy UPC
|
|
|
ambitnylogin napisał/a: | iż nowy abonent oświadczył |
czyli kto?
ambitnylogin napisał/a: | iż nie jestem już właścicielem tego lokalu. |
a jesteś? |
|
|
|
|
ambitnylogin
Klikacz
Dołączył: 29 Lip 2016 Posty: 8
|
Wysłany: 29-07-2016, 11:16 Re: odłączenie usług z winy UPC
|
|
|
GDA napisał/a: | ambitnylogin napisał/a: | iż nowy abonent oświadczył |
czyli kto?
ambitnylogin napisał/a: | iż nie jestem już właścicielem tego lokalu. |
a jesteś? |
oczywiście, że jestem właścicielem, nie zmieniło się nic w stanie prawnym lokalu, nie ma żadnego postępowania sądowego, nie sprzedaje tego mieszkania. Nowy abonent tj osoba, która podpisała umowę z upc na początku lipca, danych personalnych nie będę zdradzał, bo to chyba nie ma znaczenia |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 29-07-2016, 13:26
|
|
|
Pitrek napisał/a: | Musisz napisać pismo (z własnoręcznym podpisem) opisujące dokładnie i ze szczegółami zaistniałą sytuację z żądaniem przywrócenia wszystkich usług (w poprzedniej cenie) sprzed dnia odłączenia. Dołącz do tego ksero aktu własności zajmowanego lokalu. To wszystko wyślij pocztą za potwierdzeniem odbioru. |
Tu się zgadzam - tylko pismo Pocztą Polską.
Pitrek napisał/a: | Możesz, żeby było szybciej napisać to wszystko przez formularz kontaktowy. Dołącz do tego skan/zdjęcie pisma oraz skan/zdjęcie aktu własności zajmowanego lokalu. Oczekuj na maila potwierdzenia, jeżeli na drugi dzień nie będzie, to koniecznie zadzwoń do nich, czy otrzymali pismo. |
Tym "sposobem" bym nie ryzykował - już były przypadki, że do UPC jakimś cudem taka korespondencja nie docierała (ludzie tu na forum sami to opisywali). |
_________________
|
|
|
|
|
henry80
Klikacz
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 9
|
Wysłany: 29-07-2016, 13:38
|
|
|
Najpierw bym załatwił sprawę osobiście z tym "nowym abonamentem" (o ile go znasz) bo z tego co piszesz to gość jest sprawcą zamieszania. Wygląda to na takie przeciąganie liny, poza tym ten człowiek chyba musi znać twój nr id i jakieś dane skoro jest w stanie zmieniać twoje usługi. |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 29-07-2016, 14:41 Re: odłączenie usług z winy UPC
|
|
|
ambitnylogin napisał/a: | Nowy abonent tj osoba, która podpisała umowę z upc na początku lipca, danych personalnych nie będę zdradzał, bo to chyba nie ma znaczenia |
oczywiscie że nie ma znaczenia
ale z tego co zrozumiałem na twoim adresie ktoś założył nową umowę tak? jak to jest możliwe skoro ją już miałeś? strasznie dziwna sprawa |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 29-07-2016, 16:36
|
|
|
Tu się zgadzam - tylko pismo Pocztą Polską.
To może coś dopiszę - udać się z "papierami" do lokalnego BOK - i porozmawiać z ludzmi - słowami i dokumentem wyrazimy więcej niż pisząc (bo nie jesteśmy w stanie tego tak ująć) - może to cos wyjaśni, maja przecież faks, maile - to się z UPC lokalne biuro przecież skontaktuje. |
_________________
|
|
|
|
|
ambitnylogin
Klikacz
Dołączył: 29 Lip 2016 Posty: 8
|
Wysłany: 29-07-2016, 17:13 Re: odłączenie usług z winy UPC
|
|
|
GDA napisał/a: | ambitnylogin napisał/a: | Nowy abonent tj osoba, która podpisała umowę z upc na początku lipca, danych personalnych nie będę zdradzał, bo to chyba nie ma znaczenia |
oczywiscie że nie ma znaczenia
ale z tego co zrozumiałem na twoim adresie ktoś założył nową umowę tak? jak to jest możliwe skoro ją już miałeś? strasznie dziwna sprawa |
w upc osoba wpisująca dane do systemu zrobiła błąd, w moim mieście są ulice koralowa i kolorowa, ja mieszkam na 1, a nowy abonent na 2. Czeski błąd - dziś przyznali mi to oficjalnie |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 29-07-2016, 17:20
|
|
|
Czyli sprawa załatwiona?
zadaj jakiegoś zadośćuczynienia |
|
|
|
|
henry80
Klikacz
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 9
|
Wysłany: 29-07-2016, 17:38 Re: odłączenie usług z winy UPC
|
|
|
ambitnylogin napisał/a: |
w upc osoba wpisująca dane do systemu zrobiła błąd, w moim mieście są ulice koralowa i kolorowa, ja mieszkam na 1, a nowy abonent na 2. Czeski błąd - dziś przyznali mi to oficjalnie |
W takim razie niezły chaos tam panuje skoro nie byli w stanie do tego dojść wcześniej, ciekawe co ten 2 abonent miał u siebie... pewnie podobne jajca |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 29-07-2016, 18:00
|
|
|
ambitnylogin napisał/a: | niejako podpisałem z nimi nową umowę na kwotę miesięcznego zobowiązania 210 zł ... |
henry80 napisał/a: | ciekawe co ten 2 abonent miał u siebie... pewnie podobne jajca | Ten drugi abonent wziął coś za 210 zł, nieźle mu nawciskali. |
_________________
|
|
|
|
|
projupisi
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2016 Posty: 576 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 29-07-2016, 18:45 Re: odłączenie usług z winy UPC
|
|
|
ambitnylogin napisał/a: | w upc osoba wpisująca dane do systemu zrobiła błąd, w moim mieście są ulice koralowa i kolorowa, ja mieszkam na 1, a nowy abonent na 2. Czeski błąd - dziś przyznali mi to oficjalnie | Oficjalnie powinni przeprosic i dac rabat. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 29-07-2016, 20:13
|
|
|
ambitnylogin napisał/a: | w upc osoba wpisująca dane do systemu zrobiła błąd, w moim mieście są ulice koralowa i kolorowa, ja mieszkam na 1, a nowy abonent na 2. Czeski błąd - dziś przyznali mi to oficjalnie |
Nie masz pewności, że tamtego też "nie odcięli' od sygnału i też musiał latać - ale fakt, jaja niezłe.
Cytat: | Ten drugi abonent wziął coś za 210 zł, nieźle mu nawciskali. |
Po prostu nigdy nie słyszał o tym forum, albo całkowicie "nowy" |
_________________
|
|
|
|
|
ambitnylogin
Klikacz
Dołączył: 29 Lip 2016 Posty: 8
|
Wysłany: 23-08-2016, 15:20
|
|
|
GDA napisał/a: | Czyli sprawa załatwiona?
zadaj jakiegoś zadośćuczynienia |
Przepraszam za zwłokę, ale wakacje itd. Ostatecznie napisałem reklamację, którą rozpatrzono 3 dni temu. Efekt reklamacji to: ulga na abonament przez miesiąc, w którym był problem. Nazwałem to kpiną z człowieka i czekam dalej.
[ Dodano: 24-08-2016, 12:04 ]
Cytat: | Szanowni Państwo,
po przeanalizowaniu zgłoszenia i zapoznaniu się z opisaną sytuacją podjęłam decyzję o przyznaniu dodatkowej, jednorazowej bonifikaty w wysokości 50 procent abonamentu za sierpień. Korekta będzie widoczna w jednym z kolejnych rachunków.
Jednocześnie wyjaśniam, że Umowa promocyjna zawarta 19.12.2014 obowiązuje do 18.12.2016. Nową ofertę będziemy mogli zaproponować najwcześniej 2-3 miesiące przed upływem 24-miesięcznego okresu zobowiązania. Zachęcam zatem do ponownego kontaktu pod koniec września br.
Rozumiem, że zaistniałe zdarzenie mogło być przyczyną Państwa niezadowolenia. Mam jednak nadzieję, że podjęta przeze mnie decyzja jest dla Państwa satysfakcjonująca oraz że nasza dalsza współpraca będzie przebiegać pomyślnie. |
takie pisemko dostałem od upc |
|
|
|
|
|