Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
odłączenie usług z winy UPC
Autor Wiadomość
ambitnylogin 
Klikacz

Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 8
Wysłany: 29-07-2016, 10:11   odłączenie usług z winy UPC

Witam,

drodzy forumowicze mam problem z UPC. Z powodu błędu UPC zostały mi odcięte wszystkie możliwe usługi dostarczane przez tą firmę, kiedy zadzwoniłem do BOKu, aby dowiedzieć się o co tak naprawdę chodzi dowiedziałem się, iż nowy abonent oświadczył, ze jest jedynym właścicielem mojego lokalu (w grę wchodzi błąd przy podaniu adresu). Po telefonie UPC zobowiązało się podłączyć mnie na drugi dzień - co uczynili, ale po 2 godzinach odcięli mnie ponownie. Kolejny telefon, kolejnego dnia technik na miejscu stwierdza, że zostałem odcięty systemowo i teoretycznie upc ma informację, iż nie jestem już właścicielem tego lokalu. Złożyłem reklamację, na którą dostałem odpowiedź, że mam 14 dni na zwrot Horizona, inaczej zapłacę karę. W międzyczasie dostałem też informację, ze niejako podpisałem z nimi nową umowę na kwotę miesięcznego zobowiązania 210 zł ...

Razi mnie niekompetencja działu reklamacji, nie bardzo mam pomysł jak ich ugryźć, czy ktoś mógłby coś doradzić?

pozdrawiam i dziękuję z góry
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 29-07-2016, 11:03   Re: odłączenie usług z winy UPC

Musisz napisać pismo (z własnoręcznym podpisem) opisujące dokładnie i ze szczegółami zaistniałą sytuację z żądaniem przywrócenia wszystkich usług (w poprzedniej cenie) sprzed dnia odłączenia. Dołącz do tego ksero aktu własności zajmowanego lokalu. To wszystko wyślij pocztą za potwierdzeniem odbioru.

Możesz, żeby było szybciej napisać to wszystko przez formularz kontaktowy. Dołącz do tego skan/zdjęcie pisma oraz skan/zdjęcie aktu własności zajmowanego lokalu. Oczekuj na maila potwierdzenia, jeżeli na drugi dzień nie będzie, to koniecznie zadzwoń do nich, czy otrzymali pismo.
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 29-07-2016, 11:08   Re: odłączenie usług z winy UPC

ambitnylogin napisał/a:
iż nowy abonent oświadczył

czyli kto?

ambitnylogin napisał/a:
iż nie jestem już właścicielem tego lokalu.

a jesteś?
 
 
ambitnylogin 
Klikacz

Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 8
Wysłany: 29-07-2016, 11:16   Re: odłączenie usług z winy UPC

GDA napisał/a:
ambitnylogin napisał/a:
iż nowy abonent oświadczył

czyli kto?

ambitnylogin napisał/a:
iż nie jestem już właścicielem tego lokalu.

a jesteś?


oczywiście, że jestem właścicielem, nie zmieniło się nic w stanie prawnym lokalu, nie ma żadnego postępowania sądowego, nie sprzedaje tego mieszkania. Nowy abonent tj osoba, która podpisała umowę z upc na początku lipca, danych personalnych nie będę zdradzał, bo to chyba nie ma znaczenia
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 29-07-2016, 13:26   

Pitrek napisał/a:
Musisz napisać pismo (z własnoręcznym podpisem) opisujące dokładnie i ze szczegółami zaistniałą sytuację z żądaniem przywrócenia wszystkich usług (w poprzedniej cenie) sprzed dnia odłączenia. Dołącz do tego ksero aktu własności zajmowanego lokalu. To wszystko wyślij pocztą za potwierdzeniem odbioru.

Tu się zgadzam - tylko pismo Pocztą Polską.
Pitrek napisał/a:
Możesz, żeby było szybciej napisać to wszystko przez formularz kontaktowy. Dołącz do tego skan/zdjęcie pisma oraz skan/zdjęcie aktu własności zajmowanego lokalu. Oczekuj na maila potwierdzenia, jeżeli na drugi dzień nie będzie, to koniecznie zadzwoń do nich, czy otrzymali pismo.

Tym "sposobem" bym nie ryzykował - już były przypadki, że do UPC jakimś cudem taka korespondencja nie docierała (ludzie tu na forum sami to opisywali).
_________________
 
 
henry80 
Klikacz

Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 9
Wysłany: 29-07-2016, 13:38   

Najpierw bym załatwił sprawę osobiście z tym "nowym abonamentem" (o ile go znasz) bo z tego co piszesz to gość jest sprawcą zamieszania. ;) Wygląda to na takie przeciąganie liny, poza tym ten człowiek chyba musi znać twój nr id i jakieś dane skoro jest w stanie zmieniać twoje usługi. :roll:
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 29-07-2016, 14:41   Re: odłączenie usług z winy UPC

ambitnylogin napisał/a:
Nowy abonent tj osoba, która podpisała umowę z upc na początku lipca, danych personalnych nie będę zdradzał, bo to chyba nie ma znaczenia

oczywiscie że nie ma znaczenia

ale z tego co zrozumiałem na twoim adresie ktoś założył nową umowę tak? jak to jest możliwe skoro ją już miałeś? strasznie dziwna sprawa
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 29-07-2016, 16:36   

Tu się zgadzam - tylko pismo Pocztą Polską.
To może coś dopiszę - udać się z "papierami" do lokalnego BOK - i porozmawiać z ludzmi - słowami i dokumentem wyrazimy więcej niż pisząc (bo nie jesteśmy w stanie tego tak ująć) - może to cos wyjaśni, maja przecież faks, maile - to się z UPC lokalne biuro przecież skontaktuje.
_________________
 
 
ambitnylogin 
Klikacz

Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 8
Wysłany: 29-07-2016, 17:13   Re: odłączenie usług z winy UPC

GDA napisał/a:
ambitnylogin napisał/a:
Nowy abonent tj osoba, która podpisała umowę z upc na początku lipca, danych personalnych nie będę zdradzał, bo to chyba nie ma znaczenia

oczywiscie że nie ma znaczenia

ale z tego co zrozumiałem na twoim adresie ktoś założył nową umowę tak? jak to jest możliwe skoro ją już miałeś? strasznie dziwna sprawa


w upc osoba wpisująca dane do systemu zrobiła błąd, w moim mieście są ulice koralowa i kolorowa, ja mieszkam na 1, a nowy abonent na 2. Czeski błąd - dziś przyznali mi to oficjalnie
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 29-07-2016, 17:20   

Czyli sprawa załatwiona?
zadaj jakiegoś zadośćuczynienia
 
 
henry80 
Klikacz

Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 9
Wysłany: 29-07-2016, 17:38   Re: odłączenie usług z winy UPC

ambitnylogin napisał/a:

w upc osoba wpisująca dane do systemu zrobiła błąd, w moim mieście są ulice koralowa i kolorowa, ja mieszkam na 1, a nowy abonent na 2. Czeski błąd - dziś przyznali mi to oficjalnie

:shock: W takim razie niezły chaos tam panuje skoro nie byli w stanie do tego dojść wcześniej, ciekawe co ten 2 abonent miał u siebie... pewnie podobne jajca :shock:
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 29-07-2016, 18:00   

ambitnylogin napisał/a:
niejako podpisałem z nimi nową umowę na kwotę miesięcznego zobowiązania 210 zł ...
henry80 napisał/a:
ciekawe co ten 2 abonent miał u siebie... pewnie podobne jajca
Ten drugi abonent wziął coś za 210 zł, nieźle :mrgreen: mu nawciskali.
_________________
 
 
projupisi 
plus master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 576
Skąd: Śląsk
Wysłany: 29-07-2016, 18:45   Re: odłączenie usług z winy UPC

ambitnylogin napisał/a:
w upc osoba wpisująca dane do systemu zrobiła błąd, w moim mieście są ulice koralowa i kolorowa, ja mieszkam na 1, a nowy abonent na 2. Czeski błąd - dziś przyznali mi to oficjalnie
Oficjalnie powinni przeprosic i dac rabat.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 29-07-2016, 20:13   

ambitnylogin napisał/a:
w upc osoba wpisująca dane do systemu zrobiła błąd, w moim mieście są ulice koralowa i kolorowa, ja mieszkam na 1, a nowy abonent na 2. Czeski błąd - dziś przyznali mi to oficjalnie

Nie masz pewności, że tamtego też "nie odcięli' od sygnału i też musiał latać - ale fakt, jaja niezłe.
Cytat:
Ten drugi abonent wziął coś za 210 zł, nieźle mu nawciskali.

Po prostu nigdy nie słyszał o tym forum, albo całkowicie "nowy" :twisted:
_________________
 
 
ambitnylogin 
Klikacz

Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 8
Wysłany: 23-08-2016, 15:20   

GDA napisał/a:
Czyli sprawa załatwiona?
zadaj jakiegoś zadośćuczynienia


Przepraszam za zwłokę, ale wakacje itd. Ostatecznie napisałem reklamację, którą rozpatrzono 3 dni temu. Efekt reklamacji to: ulga na abonament przez miesiąc, w którym był problem. Nazwałem to kpiną z człowieka i czekam dalej.

[ Dodano: 24-08-2016, 12:04 ]
Cytat:
Szanowni Państwo,



po przeanalizowaniu zgłoszenia i zapoznaniu się z opisaną sytuacją podjęłam decyzję o przyznaniu dodatkowej, jednorazowej bonifikaty w wysokości 50 procent abonamentu za sierpień. Korekta będzie widoczna w jednym z kolejnych rachunków.



Jednocześnie wyjaśniam, że Umowa promocyjna zawarta 19.12.2014 obowiązuje do 18.12.2016. Nową ofertę będziemy mogli zaproponować najwcześniej 2-3 miesiące przed upływem 24-miesięcznego okresu zobowiązania. Zachęcam zatem do ponownego kontaktu pod koniec września br.



Rozumiem, że zaistniałe zdarzenie mogło być przyczyną Państwa niezadowolenia. Mam jednak nadzieję, że podjęta przeze mnie decyzja jest dla Państwa satysfakcjonująca oraz że nasza dalsza współpraca będzie przebiegać pomyślnie.


takie pisemko dostałem od upc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,49 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: