Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowa usługa - Replay TV
Autor Wiadomość
erwinsans 
ultra master

Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 714
Wysłany: 18-04-2017, 14:05   

" W ofercie Replay TV pojawiły się natomiast od 10 kwietnia br. wszystkie kanały z grupy TVN, przy czym obecnie kanały TVN HD i TVN 7 pozwalają na korzystanie z oferty do 2 dni wstecz (nie do 7 dni wstecz, jak pozostałe), a kanał TVN Fabuła dostępny jest jedynie w opcji "Oglądaj od początku". Nie mamy informacji, kiedy ewentualnie ulegną zmianie zasady udostępniania tych kanałów. "
_________________
 
 
Janko13 
Klikacz

Dołączył: 30 Maj 2017
Posty: 2
Wysłany: 30-05-2017, 11:55   dostępność

Czy ktoś z Was ma pojęcie dlaczego część pozycji z kanałów objętych usługą Replay TV jest niedostępnych? Jakieś kryteria ?
Szczególnie widać to na TVP i TVN -gdzie dostępność jest w granicach 60% - większość wieczornych "seansów filmowych" jest niedostępna. Nie są to tylko filmy fabularne ale także dokumenty oraz programy informacyjne (są nieoznaczone znaczkiem Replay Tv).

Z racji że nie mam czasu na oglądanie telewizji - przyjąłem tą usługę z nadzieją na to że będę miał możliwość powrotu do pozycji które mnie interesują.
Tymczasem wielkie rozczarowanie- wyszukuję pozycję np z kanału TVP2 i mimo tego że kanał jest objęty Replay TV to akurat ta pozycja nie jest dostępna.
 
 
Bork 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 233
Wysłany: 30-05-2017, 12:02   

Z tym REPLAY to będzie tak jak z UPC PHONE. Reklama, promocja, dużo szumu jaka to innowacyjna usługa, a potem skasują....Chodzi o to aby zamawiać super dekodery HORIZON, bo pewnie ich dużo w magazynach zalega...
 
 
GDA 
chello guru


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 4200
Skąd: 3CiTy
Wysłany: 30-05-2017, 14:26   

Bork napisał/a:
Z tym REPLAY to będzie tak jak z UPC PHONE

tak będzie
w pierwszych Horizonach był TWITTER, FACEBOOK a teraz nie ma nic
_________________
 
 
Pawop 
ultra master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 803
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-05-2017, 19:08   Re: dostępność

Janko13 napisał/a:
Czy ktoś z Was ma pojęcie dlaczego część pozycji z kanałów objętych usługą Replay TV jest niedostępnych? Jakieś kryteria ?
Szczególnie widać to na TVP i TVN -gdzie dostępność jest w granicach 60% - większość wieczornych "seansów filmowych" jest niedostępna. Nie są to tylko filmy fabularne ale także dokumenty oraz programy informacyjne (są nieoznaczone znaczkiem Replay Tv).

Z racji że nie mam czasu na oglądanie telewizji - przyjąłem tą usługę z nadzieją na to że będę miał możliwość powrotu do pozycji które mnie interesują.
Tymczasem wielkie rozczarowanie- wyszukuję pozycję np z kanału TVP2 i mimo tego że kanał jest objęty Replay TV to akurat ta pozycja nie jest dostępna.

Chodzi o licencje na filmy/programy.
 
 
Janko13 
Klikacz

Dołączył: 30 Maj 2017
Posty: 2
Wysłany: 30-05-2017, 21:21   

Kwestie licencyjne były dla mnie pierwszym podejrzanym. Jednak nie wiem czy nie ma tu także jakiegoś bałaganu/problemów technicznych ze strony UPC.
Jak wytłumaczyć fakt ze np dzisiejszy odcinek(6) Milionerów w TVN jest dostępny a wczorajszy (5) już nie? Podobnie jak takie szlagiery jak Szkoła czy 19+. :)
 
 
GDA 
chello guru


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 4200
Skąd: 3CiTy
Wysłany: 11-06-2017, 13:58   

Replay padlo globalnie? Bo mam informację błąd odtwarzania CS2301
_________________
 
 
kvs 
Moderator



Pomógł: 42 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1529
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 11-06-2017, 16:56   

raczej nie padło bo w moim pudełku działa. Zresetuj prądowo powinno pomóc, kiedyś miałem też taki przypadek.
_________________
 
 
Marsallah 
light master

Dołączył: 21 Kwi 2015
Posty: 126
Skąd: W-wa
Wysłany: 12-06-2017, 11:00   

^^
Potwierdzam, wczoraj korzystałem.
 
 
GDA 
chello guru


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 4200
Skąd: 3CiTy
Wysłany: 12-06-2017, 11:02   

kvs napisał/a:
Zresetuj prądowo powinno pomóc

owszem

na ekranie powitalnym to powinni napisać - bo widzę że od lat nic sie nie zmienia
_________________
 
 
Jacek K. 
light master

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-06-2017, 12:26   

Zacytuję tu swój post z innego wątka ... kolejne żale dla porządku będę tu pisał:

"11.06.2017r.: teraz próbowałem skorzystać z Replay TV - kółeczko kręci, kręci, wreszcie błąd CS2301. Dzwonię do BOK, a tam od razu komunikat żeby zrestartować Horizona. Chyba niedługo od tego będę zaczynał każdego dnia ... tragedia. Na szczęście teraz działa, szybkie przewijanie też ... czyżby się udało? oczywiście nie :) - dziś 12.07 działa "normalnie" czyli przy szybkim przewijaniu ponownie losowo wyrzuca do menu programu TV"
_________________
 
 
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 12-06-2017, 20:00   

Jacek K. napisał/a:
czyżby się udało? oczywiście nie :) - dziś 12.07 działa "normalnie" czyli przy szybkim przewijaniu ponownie losowo wyrzuca do menu programu TV"
:D Daj znać jak już będzie działać. ;) Też miałem tak jak Ty. Przecierałem oczy ze zdumienia, bo - pewnego dnia - działało jak złoto, już chciałem odtrąbić sukces po czym... CS2301... no i ostatecznie dałem sobie spokój i już nie korzystam z tej usługi. Szkoda nerwów. :evil:
 
 
stivi 
ultra master

Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 857
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-06-2017, 05:52   replay tv i troche uwag ...

Dawno tej funkcji nie uzywalem ale w koncu po 2 tygodniach przyszedl czas . W srode umknął mi zuzel Polska Rosja na Eleven . Najpierw w srode poznym wieczorem w ogole nie dalem rady odpalic caly czas krecace sie kolko i komunikat resetuj dekoder dzwon do biura .Nastepny dzien czwartek kolo 18 odpalilo siie niby ok na elevenach mozna przewijac wiec wiadomo przewijam .Mniej wiecej w polowie wywalilo mnie to Tv na zywo , probuje wlaczyc jeszcze raz a tu brak opcji kontynuuj jest tylko odwarzaj od poczatku znowu kreci i komunikat wylacz dekoder od pradu bo odtwarzanie niemozliwe dalem dekoderowi 5 min na telewizje na zywo i replay tv zaskoczyl wiec ponownie ogladam az tu nagle probujac przewijac komunika ze przewijanie zablokowane za chwile juz mozna przewijac ale przewijanie dziala z duzym opoznieniem tzn wciskam pilot i po 10 15 sek reakcja ale w koncuu jakos dojechalem do konca meczu .

Widac opcja dziala jak chce .Utwierdza mnie to w przekonaniu ze wszystko co zwiazane z tv w UPC jest niedopracowane i kuleje .Ledwo troche poprawili horizona to wprowadzaja nastepna niedorobke .

Ustawienie nagrywania przez horizon go na androida raz dziala 3 razy nie dziala raz komunikat nagrane udalo sie zaplnowac a raz sprawdz czy masz dekoder do pradu podlczony .... no ogolnie dramat .

Zeby z tego korzystac trzeba byc naprawde cierpliwym i wyrozumialym . Niby jest konkurencja po kablu jak orange , multimedia a nawet wchodzi Vectra skrzynka i kanaly kablowe juz zamontowane na klatce ale jak sie poczyta to tam wszystko dziala tak samo albo jeszcze gorzej ...
 
 
pigwus 
Klikacz

Dołączył: 07 Paź 2017
Posty: 1
Wysłany: 07-10-2017, 15:58   

Mam horizona od połowy maja tego roku. Totalna porażka. Replay nie działa, nawet jeśli czasami zaskoczy to potrafi wywalić w połowie filmu, wydałem już co nieco kasy na telefony do UPC. Zero pomocy. TV toshiba 42cale, niecałe trzy lata, pilota nie da się sparować. Była informacja że UPC poprawiło jakość techniczną, pikseloza jak była tak jest, czasem jest spore przesunięcie dźwięku w stosunku do akcji filmu, bywa też że film ponoć HD ma obraz gorszy niż na zdezelowanym Rubinie z lat siedemdziesiątych. Od razu odpowiadam tym co napiszą że jakość techniczna programu zależy od dostawcy do UPC że abonament płacę do UPC a nie nie do tele5 czy TVN. Powolutku znikają kanały TV na rzecz kanałów reklamowych. 9, 16, 39, 40, 98, 100, 209, 400, 520, 600, to kanały typu "oglądaj w UPC" 7, 22, 28, 107, 109, 110, 111, 118, 120, 201, 246, 410, 513, to telezakupy.Tyle udało mi się wyłapać, nie jestem pewien że to wszystkie, dołożyć do tego choćby 35, 411, to wyjdzie 25% w moim pakiecie SEKEKT. Fakt że internet jest zgodny z umowa i stabilny. Jeżeli do kanałów telesprzedaży i reklam UPC dodać czas na reklamy na pozostałych kanałach wychodzi że reklamy zajmują jakieś 70% czau więc powstaje pytanie czy UPC jest stacją TV czy reklamową.
 
 
GDA 
chello guru


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 4200
Skąd: 3CiTy
Wysłany: 07-10-2017, 16:11   

Cytat:
UPC jest stacją TV czy reklamową.

UPC nie jest stacja ani telewizją
To CATV która dystrybuuje kanały telewizyjne i dostarcza Internet
Po zakończeniu okresu zobowiązania złóż rezygnację i będziesz miał święty spokój
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: