Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowa usługa - Replay TV
Autor Wiadomość
erwinsans 
plus master

Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 649
Wysłany: 18-04-2017, 15:05   

" W ofercie Replay TV pojawiły się natomiast od 10 kwietnia br. wszystkie kanały z grupy TVN, przy czym obecnie kanały TVN HD i TVN 7 pozwalają na korzystanie z oferty do 2 dni wstecz (nie do 7 dni wstecz, jak pozostałe), a kanał TVN Fabuła dostępny jest jedynie w opcji "Oglądaj od początku". Nie mamy informacji, kiedy ewentualnie ulegną zmianie zasady udostępniania tych kanałów. "
_________________
 
 
Janko13 
Klikacz

Dołączył: 30 Maj 2017
Posty: 2
Wysłany: 30-05-2017, 12:55   dostępność

Czy ktoś z Was ma pojęcie dlaczego część pozycji z kanałów objętych usługą Replay TV jest niedostępnych? Jakieś kryteria ?
Szczególnie widać to na TVP i TVN -gdzie dostępność jest w granicach 60% - większość wieczornych "seansów filmowych" jest niedostępna. Nie są to tylko filmy fabularne ale także dokumenty oraz programy informacyjne (są nieoznaczone znaczkiem Replay Tv).

Z racji że nie mam czasu na oglądanie telewizji - przyjąłem tą usługę z nadzieją na to że będę miał możliwość powrotu do pozycji które mnie interesują.
Tymczasem wielkie rozczarowanie- wyszukuję pozycję np z kanału TVP2 i mimo tego że kanał jest objęty Replay TV to akurat ta pozycja nie jest dostępna.
 
 
Bork 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 227
Wysłany: 30-05-2017, 13:02   

Z tym REPLAY to będzie tak jak z UPC PHONE. Reklama, promocja, dużo szumu jaka to innowacyjna usługa, a potem skasują....Chodzi o to aby zamawiać super dekodery HORIZON, bo pewnie ich dużo w magazynach zalega...
 
 
GDA 
chello guru


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 4094
Skąd: 3CiTy
Wysłany: 30-05-2017, 15:26   

Bork napisał/a:
Z tym REPLAY to będzie tak jak z UPC PHONE

tak będzie
w pierwszych Horizonach był TWITTER, FACEBOOK a teraz nie ma nic
_________________
 
 
Pawop 
ultra master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 792
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-05-2017, 20:08   Re: dostępność

Janko13 napisał/a:
Czy ktoś z Was ma pojęcie dlaczego część pozycji z kanałów objętych usługą Replay TV jest niedostępnych? Jakieś kryteria ?
Szczególnie widać to na TVP i TVN -gdzie dostępność jest w granicach 60% - większość wieczornych "seansów filmowych" jest niedostępna. Nie są to tylko filmy fabularne ale także dokumenty oraz programy informacyjne (są nieoznaczone znaczkiem Replay Tv).

Z racji że nie mam czasu na oglądanie telewizji - przyjąłem tą usługę z nadzieją na to że będę miał możliwość powrotu do pozycji które mnie interesują.
Tymczasem wielkie rozczarowanie- wyszukuję pozycję np z kanału TVP2 i mimo tego że kanał jest objęty Replay TV to akurat ta pozycja nie jest dostępna.

Chodzi o licencje na filmy/programy.
 
 
Janko13 
Klikacz

Dołączył: 30 Maj 2017
Posty: 2
Wysłany: 30-05-2017, 22:21   

Kwestie licencyjne były dla mnie pierwszym podejrzanym. Jednak nie wiem czy nie ma tu także jakiegoś bałaganu/problemów technicznych ze strony UPC.
Jak wytłumaczyć fakt ze np dzisiejszy odcinek(6) Milionerów w TVN jest dostępny a wczorajszy (5) już nie? Podobnie jak takie szlagiery jak Szkoła czy 19+. :)
 
 
GDA 
chello guru


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 4094
Skąd: 3CiTy
Wysłany: 11-06-2017, 14:58   

Replay padlo globalnie? Bo mam informację błąd odtwarzania CS2301
_________________
 
 
kvs 
Moderator



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1508
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 11-06-2017, 17:56   

raczej nie padło bo w moim pudełku działa. Zresetuj prądowo powinno pomóc, kiedyś miałem też taki przypadek.
_________________
 
 
Marsallah 
light master

Dołączył: 21 Kwi 2015
Posty: 126
Skąd: W-wa
Wysłany: 12-06-2017, 12:00   

^^
Potwierdzam, wczoraj korzystałem.
 
 
GDA 
chello guru


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 4094
Skąd: 3CiTy
Wysłany: 12-06-2017, 12:02   

kvs napisał/a:
Zresetuj prądowo powinno pomóc

owszem

na ekranie powitalnym to powinni napisać - bo widzę że od lat nic sie nie zmienia
_________________
 
 
Jacek K. 
light master

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 50
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-06-2017, 13:26   

Zacytuję tu swój post z innego wątka ... kolejne żale dla porządku będę tu pisał:

"11.06.2017r.: teraz próbowałem skorzystać z Replay TV - kółeczko kręci, kręci, wreszcie błąd CS2301. Dzwonię do BOK, a tam od razu komunikat żeby zrestartować Horizona. Chyba niedługo od tego będę zaczynał każdego dnia ... tragedia. Na szczęście teraz działa, szybkie przewijanie też ... czyżby się udało? oczywiście nie :) - dziś 12.07 działa "normalnie" czyli przy szybkim przewijaniu ponownie losowo wyrzuca do menu programu TV"
_________________
 
 
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 12-06-2017, 21:00   

Jacek K. napisał/a:
czyżby się udało? oczywiście nie :) - dziś 12.07 działa "normalnie" czyli przy szybkim przewijaniu ponownie losowo wyrzuca do menu programu TV"
:D Daj znać jak już będzie działać. ;) Też miałem tak jak Ty. Przecierałem oczy ze zdumienia, bo - pewnego dnia - działało jak złoto, już chciałem odtrąbić sukces po czym... CS2301... no i ostatecznie dałem sobie spokój i już nie korzystam z tej usługi. Szkoda nerwów. :evil:
 
 
stivi 
ultra master

Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 850
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-06-2017, 06:52   replay tv i troche uwag ...

Dawno tej funkcji nie uzywalem ale w koncu po 2 tygodniach przyszedl czas . W srode umknął mi zuzel Polska Rosja na Eleven . Najpierw w srode poznym wieczorem w ogole nie dalem rady odpalic caly czas krecace sie kolko i komunikat resetuj dekoder dzwon do biura .Nastepny dzien czwartek kolo 18 odpalilo siie niby ok na elevenach mozna przewijac wiec wiadomo przewijam .Mniej wiecej w polowie wywalilo mnie to Tv na zywo , probuje wlaczyc jeszcze raz a tu brak opcji kontynuuj jest tylko odwarzaj od poczatku znowu kreci i komunikat wylacz dekoder od pradu bo odtwarzanie niemozliwe dalem dekoderowi 5 min na telewizje na zywo i replay tv zaskoczyl wiec ponownie ogladam az tu nagle probujac przewijac komunika ze przewijanie zablokowane za chwile juz mozna przewijac ale przewijanie dziala z duzym opoznieniem tzn wciskam pilot i po 10 15 sek reakcja ale w koncuu jakos dojechalem do konca meczu .

Widac opcja dziala jak chce .Utwierdza mnie to w przekonaniu ze wszystko co zwiazane z tv w UPC jest niedopracowane i kuleje .Ledwo troche poprawili horizona to wprowadzaja nastepna niedorobke .

Ustawienie nagrywania przez horizon go na androida raz dziala 3 razy nie dziala raz komunikat nagrane udalo sie zaplnowac a raz sprawdz czy masz dekoder do pradu podlczony .... no ogolnie dramat .

Zeby z tego korzystac trzeba byc naprawde cierpliwym i wyrozumialym . Niby jest konkurencja po kablu jak orange , multimedia a nawet wchodzi Vectra skrzynka i kanaly kablowe juz zamontowane na klatce ale jak sie poczyta to tam wszystko dziala tak samo albo jeszcze gorzej ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: