Nowa usługa - Replay TV |
Autor |
Wiadomość |
Yapio
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2016 Posty: 128 Skąd: PL
|
Wysłany: 13-03-2017, 21:26
|
|
|
IQ napisał/a: | Alechyba tak jest, bo ja mam stare oprogramowanie na dekoderze a replay na horizon go mi działa... | No to jest nas co najmniej dwoje. Ja też mam oryginalny (stary) soft na dekoderze, i działające Replay TV poprzez Horizon GO. |
|
|
|
|
west
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 356
|
Wysłany: 15-03-2017, 21:36
|
|
|
U mnie tak samo. Horizon stary soft a na Horizon go replay działa |
|
|
|
|
erwinsans
ultra master
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 750
|
Wysłany: 16-03-2017, 07:29
|
|
|
west napisał/a: | U mnie tak samo. Horizon stary soft a na Horizon go replay działa |
A co ma soft na Dekoderze Horizon do Horizon GO ? |
_________________
|
|
|
|
|
Sebastian22
light master
Dołączył: 01 Sty 2006 Posty: 133 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 16-03-2017, 22:34
|
|
|
jak wyglada sprawa z aktualizacją ? do kiedy jest ostateczny termin, slyszalem ze do konca kwietnia, to prawda ? Czy dostane jakies powiadomienie o tym czy odbedzie sie to samo ? |
|
|
|
|
IQ
classic master
Dołączyła: 07 Mar 2017 Posty: 241
|
Wysłany: 16-03-2017, 23:49
|
|
|
W UPC "ostateczny termin" jest pojęciem płynnym, tzn. zmienia się wraz ze zmiana pogody
i z tego co wiem było ich już kilka. Trzeba zwyczajnie uzbroić się w cierpliwość. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 17-03-2017, 00:31
|
|
|
IQ napisał/a: | W UPC "ostateczny termin" jest pojęciem płynnym, tzn. zmienia się wraz ze zmiana pogody |
Eeee - to po prostu znaczy kiedyś tam |
_________________
|
|
|
|
|
erwinsans
ultra master
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 750
|
Wysłany: 17-03-2017, 13:11
|
|
|
Nowe transze są "PLANOWANE" do końca miesiąca .... PLANOWANE |
_________________
|
|
|
|
|
oskar777
Klikacz
Dołączył: 29 Mar 2016 Posty: 6
|
Wysłany: 19-03-2017, 10:27
|
|
|
Mi przy kolejnym z rzędu zgłaszaniu awarii mówili o tym, że do końca marca ma być wypuszczony jakiś działający w pełni soft bo teraz zdarza się (co było u mnie), że dekoder ma nowe menu a stare oprogramowanie i dlatego nie dziala VOD. Teraz wrzucili nowe ale po przywróceniu do ustawień fabrycznych wraca stare więc jeszcze nie jest to do końca zrobione jak należy. |
|
|
|
|
IQ
classic master
Dołączyła: 07 Mar 2017 Posty: 241
|
Wysłany: 19-03-2017, 15:21
|
|
|
Właśnie dostałam sms, ze dziś w nocy zaktualizują mi dekoder już się nie mogę doczekać, tylko fatalnie, ze w nocy bo dekoder pewnie musi być w stanie czuwania, a ja zwykle wyłączam wszystko na noc... |
|
|
|
|
jarul777
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 291 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-03-2017, 17:06
|
|
|
No to Ci się zaktualizuje jak włączysz. |
_________________
|
|
|
|
|
IQ
classic master
Dołączyła: 07 Mar 2017 Posty: 241
|
Wysłany: 19-03-2017, 19:31
|
|
|
jarul777 napisał/a: | No to Ci się zaktualizuje jak włączysz. |
Myślisz ... byłoby super 😊
EDIT:
niestety w BOK powiedzieli, ze Horizon powinien być w stanie czuwania... Nie przepadam za święcącymi się diodami w nocy, no ale nie ma wyjścia. Z resztą nie ma co narzekać... |
|
|
|
|
oskar777
Klikacz
Dołączył: 29 Mar 2016 Posty: 6
|
Wysłany: 20-03-2017, 21:44
|
|
|
IQ napisał/a: | Właśnie dostałam sms, ze dziś w nocy zaktualizują mi dekoder już się nie mogę doczekać, tylko fatalnie, ze w nocy bo dekoder pewnie musi być w stanie czuwania, a ja zwykle wyłączam wszystko na noc... |
Po aktualizacji sprawdź czy jest nowa wersja softu czy tylko menu się zmieniło bo jak zostanie stary soft to będzie to co u mnie i trzeba dzwonić. No chyba, że nie korzystasz z VOD i Ci to nie przeszkadza.
PS Ja po tym SMS-ie rano włączyłem dekoder a tam...zero zmian. Zaktualizował się sam z siebie po chwili i po ponownym uruchomieniu było już po nowemu. |
|
|
|
|
IQ
classic master
Dołączyła: 07 Mar 2017 Posty: 241
|
Wysłany: 21-03-2017, 00:04
|
|
|
U mnie vod działa chyba ok. A co do wersji oprogramowania to 0.13.106 - Taka ma być ?
I jeszcze mam pytanie o aplikacje - nie na netflixa? Bo słyszałam, że miał być... |
|
|
|
|
mmatuszewski12
easy master
Dołączył: 21 Lut 2017 Posty: 35
|
Wysłany: 21-03-2017, 06:17
|
|
|
Dostałem SMS, że w nocy ma być aktualizacja do Replay TV ale wchodzę rano i nic się nie zmieniło...nie było żadnej aktualizacji. Co robić? |
|
|
|
|
IQ
classic master
Dołączyła: 07 Mar 2017 Posty: 241
|
Wysłany: 21-03-2017, 06:54
|
|
|
Zadzwonić do BOK. |
|
|
|
|
|