Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowa usługa - Replay TV
Autor Wiadomość
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 13-03-2017, 21:26   

IQ napisał/a:
Alechyba tak jest, bo ja mam stare oprogramowanie na dekoderze a replay na horizon go mi działa...
No to jest nas co najmniej dwoje. Ja też mam oryginalny (stary) soft na dekoderze, i działające Replay TV poprzez Horizon GO.
 
 
west 
plus master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 356
Wysłany: 15-03-2017, 21:36   

U mnie tak samo. Horizon stary soft a na Horizon go replay działa
 
 
erwinsans 
ultra master

Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 750
Wysłany: 16-03-2017, 07:29   

west napisał/a:
U mnie tak samo. Horizon stary soft a na Horizon go replay działa


A co ma soft na Dekoderze Horizon do Horizon GO ?
_________________
 
 
Sebastian22 
light master

Dołączył: 01 Sty 2006
Posty: 133
Skąd: Katowice
Wysłany: 16-03-2017, 22:34   

jak wyglada sprawa z aktualizacją ? do kiedy jest ostateczny termin, slyszalem ze do konca kwietnia, to prawda ? Czy dostane jakies powiadomienie o tym czy odbedzie sie to samo ?
 
 
IQ 
classic master

Dołączyła: 07 Mar 2017
Posty: 241
Wysłany: 16-03-2017, 23:49   

W UPC "ostateczny termin" jest pojęciem płynnym, tzn. zmienia się wraz ze zmiana pogody :D
i z tego co wiem było ich już kilka. Trzeba zwyczajnie uzbroić się w cierpliwość.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 17-03-2017, 00:31   

IQ napisał/a:
W UPC "ostateczny termin" jest pojęciem płynnym, tzn. zmienia się wraz ze zmiana pogody

Eeee - to po prostu znaczy kiedyś tam :mrgreen:
_________________
 
 
erwinsans 
ultra master

Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 750
Wysłany: 17-03-2017, 13:11   

Nowe transze są "PLANOWANE" do końca miesiąca .... PLANOWANE
_________________
 
 
oskar777 
Klikacz

Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 6
Wysłany: 19-03-2017, 10:27   

Mi przy kolejnym z rzędu zgłaszaniu awarii mówili o tym, że do końca marca ma być wypuszczony jakiś działający w pełni soft bo teraz zdarza się (co było u mnie), że dekoder ma nowe menu a stare oprogramowanie i dlatego nie dziala VOD. Teraz wrzucili nowe ale po przywróceniu do ustawień fabrycznych wraca stare więc jeszcze nie jest to do końca zrobione jak należy.
 
 
IQ 
classic master

Dołączyła: 07 Mar 2017
Posty: 241
Wysłany: 19-03-2017, 15:21   

Właśnie dostałam sms, ze dziś w nocy zaktualizują mi dekoder :D już się nie mogę doczekać, tylko fatalnie, ze w nocy bo dekoder pewnie musi być w stanie czuwania, a ja zwykle wyłączam wszystko na noc...
 
 
jarul777 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-03-2017, 17:06   

No to Ci się zaktualizuje jak włączysz.
_________________
 
 
IQ 
classic master

Dołączyła: 07 Mar 2017
Posty: 241
Wysłany: 19-03-2017, 19:31   

jarul777 napisał/a:
No to Ci się zaktualizuje jak włączysz.


Myślisz ... byłoby super 😊

EDIT:
niestety w BOK powiedzieli, ze Horizon powinien być w stanie czuwania... Nie przepadam za święcącymi się diodami w nocy, no ale nie ma wyjścia. Z resztą nie ma co narzekać...
 
 
oskar777 
Klikacz

Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 6
Wysłany: 20-03-2017, 21:44   

IQ napisał/a:
Właśnie dostałam sms, ze dziś w nocy zaktualizują mi dekoder :D już się nie mogę doczekać, tylko fatalnie, ze w nocy bo dekoder pewnie musi być w stanie czuwania, a ja zwykle wyłączam wszystko na noc...


Po aktualizacji sprawdź czy jest nowa wersja softu czy tylko menu się zmieniło bo jak zostanie stary soft to będzie to co u mnie i trzeba dzwonić. No chyba, że nie korzystasz z VOD i Ci to nie przeszkadza.

PS Ja po tym SMS-ie rano włączyłem dekoder a tam...zero zmian. Zaktualizował się sam z siebie po chwili i po ponownym uruchomieniu było już po nowemu.
 
 
IQ 
classic master

Dołączyła: 07 Mar 2017
Posty: 241
Wysłany: 21-03-2017, 00:04   

U mnie vod działa chyba ok. A co do wersji oprogramowania to 0.13.106 - Taka ma być ?
I jeszcze mam pytanie o aplikacje - nie na netflixa? Bo słyszałam, że miał być...
 
 
mmatuszewski12 
easy master

Dołączył: 21 Lut 2017
Posty: 35
Wysłany: 21-03-2017, 06:17   

Dostałem SMS, że w nocy ma być aktualizacja do Replay TV ale wchodzę rano i nic się nie zmieniło...nie było żadnej aktualizacji. Co robić?
 
 
IQ 
classic master

Dołączyła: 07 Mar 2017
Posty: 241
Wysłany: 21-03-2017, 06:54   

Zadzwonić do BOK.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: