Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowa usługa - Replay TV
Autor Wiadomość
mates21 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 212
Wysłany: 08-03-2017, 17:25   

Wczoraj wyglad quide lekko sie zmienil w mediaboxie. Czasem od kwietnia nie mialo to byc dla wszystkich? I dla horizon i dla mediaboxow?
 
 
west 
plus master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 356
Wysłany: 08-03-2017, 17:45   

U mnie wczoraj pojawił się nowy soft i było pięknie. A dziś porażka powrót do starego .
 
 
piotyc 
Klikacz

Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 7
Wysłany: 08-03-2017, 17:49   

Wczoraj u mnie horizona zaktualizowali do nowego softu z funkcją replay tv i niby cacy, ale nie mogłem wejść w vod bo błąd niby z siecią, w ustawienia też to samo, no i nic nie mogłem nagrać bo również pojawiał się komunikat o problemach z łączem i numerem telefonu do upc. Dziś wracam z pracy i włączam horizona, a ten od razu zawiecha, więc go odłączyłem na moment, po chwili włączam a tu stary soft. Się upc wysiliło, bo jak daję na aktualizację to wyświetla komunikat że aktualna. Ale przynajmniej wszystko działa jak powinno. :lol:
 
 
west 
plus master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 356
Wysłany: 08-03-2017, 19:29   

Wczoraj miałem podobnie ale wyłączenie z prądu pomogło i wieczorem wszystko było oki a dziś po południu stary soft. Porażka i wstyd. Otworzyć bramę i wygnać odpowiedzialnych za to. Porównałem to do ostatniej wtopy z Oscarów. Dali i zabrali. Ślą mi teraz maile i sesesmany z przeprosinami.
 
 
piotyc 
Klikacz

Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 7
Wysłany: 08-03-2017, 19:42   

przysłali maila : "Szanowni Państwo,

Od pewnego czasu możecie Państwo korzystać z nowej usługi – Replay TV,
pozwalającej na oglądanie wybranych programów telewizyjnych do siedmiu dni wstecz.

Jednocześnie informujemy, że ze względów technicznych do czasu pełnego wdrożenia, działanie usługi może być czasowo zawieszone na dekoderach wybranych grup klientów, u których wcześniej została włączona.

Wiąże się to także z tymczasowym przywróceniem poprzedniej wersji oprogramowania. O kolejnych zmianach będziemy Państwa informować.

Przepraszamy za niedogodności i zapewniamy, że z usługi docelowo korzystać będą wszyscy użytkownicy dekodera Horizon i aplikacji Horizon Go.
Pozdrawiamy
UPC Polska"

Śmiech na sali :lol:
 
 
ralf 
plus master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 520
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 08-03-2017, 19:53   

Oni naprawdę mają coś z bańką....

Zobaczycie że ta usługa zostanie przeniesiona na bliżej nieokreślony termin, czyli nigdy.
_________________
 
 
Darth Vader 
plus master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 435
Skąd: Lublin City
Wysłany: 08-03-2017, 19:58   

Dwa i pół roku czekania na nowy soft i oczywiście klapa. I mnie to wcale nie zaskakuje. Po UPC zawsze spodziewam się najgorszego.
Widocznie nie zatrudnili odpowiednich fachowców do pracy nad nowym oprogramowaniem. I przez tak długi czas nie potrafili zrobić czegoś bez klapy...
Pojawiają się już dekodery 4K Virgin a UPC nadal w lesie stoi z Horizonem...
Mega Power. Mega Fun.
 
 
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 08-03-2017, 22:02   

piotyc napisał/a:
Przepraszamy za niedogodności i zapewniamy, że z usługi docelowo korzystać będą wszyscy użytkownicy dekodera Horizon i aplikacji Horizon Go.
Coś dzisiaj kombinują z Replay TV bo na androidowej aplikacji Horizon GO około południa usługa działała. Popołudniu, przez moment, w ogóle nie było możliwe oglądanie TV przez aplikację (Usługa niedostępna). Po ponownym przywołaniu aplikacji, wymagane było logowanie :shock: i po tym zabiegu Replay TV przez aplikację znowu działa. Poprzez www też działa. I to nawet do 7 dni wstecz. Ciekawe czy to tak docelowo te 7 dni przez Horizion GO czy tylko przez pomyłkę... W UPC CH 7 dni wstecz mają na dekoderach, a poprzez aplikację do 30 godzin wstecz. Link do UPC CH Aha. Ponieważ nie należę do grupy testerów softu to na dekoderze cały czas mam stary soft.
 
 
Marsallah 
light master

Dołączył: 21 Kwi 2015
Posty: 133
Skąd: W-wa
Wysłany: 09-03-2017, 14:43   

To że nie jesteś testerem, nie znaczy, że musisz mieć stary soft. Ja też nie jestem, a mam nowy.
 
 
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 09-03-2017, 21:00   

Marsallah napisał/a:
To że nie jesteś testerem, nie znaczy, że musisz mieć stary soft. Ja też nie jestem, a mam nowy.
Hmm... A dostałeś nowy soft ot tak, ni z tego ni z owego, czy reklamowałeś usługę i dostałeś nowy soft "na odczepne"?
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 64 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5030
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 10-03-2017, 00:52   

Jak napisałem, że to replay tv będzie tylko na Horizonach, to się co niektórzy zdrowo pruli (że na Mediaboxach też będzie) - figa będzie na Mediaboxach.
_________________
 
 
oskar777 
Klikacz

Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 6
Wysłany: 10-03-2017, 09:00   

Yapio napisał/a:
Marsallah napisał/a:
To że nie jesteś testerem, nie znaczy, że musisz mieć stary soft. Ja też nie jestem, a mam nowy.
Hmm... A dostałeś nowy soft ot tak, ni z tego ni z owego, czy reklamowałeś usługę i dostałeś nowy soft "na odczepne"?

Też dostałem ni z tego ni z owego. Po prostu przysłali wiadomość, że będzie aktualizacja. Po tym oczywiście nie działa mi VOD a właśnie poszedł reset prądowy bo podobno już to naprawili (w co wątpię).

EDIT: No i chyba wszystko jasne. Nie naprawili:)

[ Dodano: 11-03-2017, 23:39 ]
W końcu wszystko działa. Po kolejnym kontakcie z upc trafiłem na porządnego konsultanta który wiedział coś więcej niż reset prądowy i trochę się wysilił. Po skierowaniu sprawy do działu technicznego po 15min odzyskałem pełną sprawnośc urzadzenia z ktorego badz co badz do tej pory bylem zadowolony. Mam nadzieje ze po reklamacji dostane mniejszy rachunek za brak pelnych uslug przez 4 dni.

[ Dodano: 12-03-2017, 00:02 ]
Chyba nikogo nie zdziwi fakt, że vod znowu nie działa😄
 
 
kr@k@dyl 
light master

Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 98
Wysłany: 12-03-2017, 01:40   

Nowy filmik z kanału UPC o usłudze replay :

https://www.youtube.com/watch?v=aN7LtH1CJUA
 
 
raafaello1982 
Klikacz

Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 12
Wysłany: 13-03-2017, 08:27   

Moim zdaniem ReplayTV powinno być dostępne na HorizonGO przez www czy app od 1.03 a nie dopiero gdy poszczegolny dekoder sie zaktualizuje. Chyba, ze programista tak to napisal udostpenij opcje dla osob ktore maja horizonGO w domu i dla ktorych nowy soft pobral i zainstalowal sie juz z sukcesem. Bo na loike nie widze przeciwskazan by usluga w necie byla dostepna odrazu, a jakie jest Wasze zdanie?
 
 
IQ 
light master

Dołączyła: 07 Mar 2017
Posty: 106
Wysłany: 13-03-2017, 08:50   

raafaello1982 napisał/a:
Moim zdaniem ReplayTV powinno być dostępne na HorizonGO przez www czy app od 1.03 a nie dopiero gdy poszczegolny dekoder sie zaktualizuje. Chyba, ze programista tak to napisal udostpenij opcje dla osob ktore maja horizonGO w domu i dla ktorych nowy soft pobral i zainstalowal sie juz z sukcesem. Bo na loike nie widze przeciwskazan by usluga w necie byla dostepna odrazu, a jakie jest Wasze zdanie?


Alechyba tak jest, bo ja mam stare oprogramowanie na dekoderze a replay na horizon go mi działa...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: