Problem z rozmowami skype |
Autor |
Wiadomość |
d107
classic master
Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 171
|
Wysłany: 18-04-2016, 17:26
|
|
|
Chciałem sie poradzić. Od paru dni mam problem z internetem UPC i nie wiem jak to naprawić. Mianowicie korzystam z Internetu 30Mb/s Wi-Fi od upc i od kilku dni korzystając z rozmów na skype przerywa i zanika cyklicznie głos. Wiem, ze problem występuje tylko z mojej strony, gdyż odbiorcy z którymi się łączę nie mają takowych problemów z innymi użytkownikami. Macie pomysły jak to naprawić, jakieś sugestie?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Anna
Jr Admin
Pomogła: 13 razy Dołączyła: 23 Lis 2004 Posty: 317 Skąd: z dyrekcji
|
Wysłany: 20-04-2016, 21:09
|
|
|
U mnie niestety jest to samo Głos przerywa, czasem rozłącza połączenie. W tym samym czasie alternatywne połączenie przez sieć 3G - skype działa bez zarzutu.
Przypuszczam, że jest to związane z tragicznie wręcz działającym internetem w ostatnim czasie (prędkość do 20% maksymalnej, straty pakietów, skokowe zaniki itp.). |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-04-2016, 13:43
|
|
|
Na "dzień dobry" warto zrestartować sprzęt (-y) sieciowe. |
|
|
|
|
budry
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lis 2004 Posty: 433 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21-04-2016, 23:32
|
|
|
Dokładnie twardy reset sprzętu (zazwyczaj mikro włącznik z tyłu sprzętu) |
_________________
|
|
|
|
|
Anna
Jr Admin
Pomogła: 13 razy Dołączyła: 23 Lis 2004 Posty: 317 Skąd: z dyrekcji
|
Wysłany: 22-04-2016, 14:17
|
|
|
Ja tam twardy reset robię raz dziennie, bo inaczej nie działa prawie nic (internetu nie ma, telefon jest głuchy, a w tv pikseloza)... UPC tymczasem na spokojnie sobie "weryfikuje zgłoszenie". |
|
|
|
|
sirkubas
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Mar 2015 Posty: 226 Skąd: PL
|
Wysłany: 23-04-2016, 00:24
|
|
|
Anna napisał/a: | Ja tam twardy reset robię raz dziennie, bo inaczej nie działa prawie nic (internetu nie ma, telefon jest głuchy, a w tv pikseloza)... UPC tymczasem na spokojnie sobie "weryfikuje zgłoszenie". |
Zupełnie jakbym słyszał słowa klientki na serwisie, na którym swego czasu byłem. Identyczne zdanie wtedy do mnie wypowiedziała. Problem zdiagnozowałem wtedy nie mając nawet miernika poza jej mieszkaniem, sprawa zakończyła się zgłoszeniem do serwisu liniowego. Następnego dnia okazało się, że miałem rację, bo wysypały się podobne identyczne zgłoszenia. I pomyśleć, że wystarczyło, żeby infolinia łaskawie serwis umówiła wcześniej, zamiast za każdym razem kończyć sprawę na złotej radzie "proszę wziąć wykałaczkę i zresetować modem przyciskiem z tyłu obudowy". Nie było później kolejnych zgłoszeń, więc pewnie problem rozwiązali, w przeciwnym wypadku choć jedna osoba znalazłaby się taka, która zgłaszałaby problem do skutku. |
|
|
|
|
gbbsoft
plus master
Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 302
|
Wysłany: 29-04-2016, 13:28
|
|
|
Muszą jako filtrować "idiotyczne zgłoszenia" osób, którym się "wydaje"...
Inaczej by musieli postawić informatyka w połowie domów. |
|
|
|
|
|