Modem Cisco EPC3112 + router TP LINK - Brak dostępu do sieci |
Autor |
Wiadomość |
seoskryba
Klikacz
Dołączył: 02 Kwi 2016 Posty: 1
|
Wysłany: 02-04-2016, 19:39 Modem Cisco EPC3112 + router TP LINK - Brak dostępu do sieci
|
|
|
Cześć
Stacjonarny Internet mam w Inei
Modem Cisco EPC3112 + router TP LINK TL-MR3020 + 2 laptopy
Po podłączeniu komputer 1 ma połączenie z Internetem, komputer 2 wyświetla informację o połączeniu, ale pokazuje komunikat "Brak dostępu do sieci"
Na komputerze 2 wyłączyłem antywira i zaporę Windowsa (myślałem, że to może być przyczyną). Po wyłączeniu/włączeniu zestawu modem + router komputer 2 uzyskał połączenie. Niestety w tym samym momencie utracił je komputer 1. W międzyczasie testowałem podłączenie smartfona i uzyskuje połączenie bez problemu.Proszę o pomoc. Gdzie powinienem szukać problemu? Co zrobić aby z sieci mogły korzystać dwa komputery jednocześnie...
Z góry dzięki za pomoc!
Pozdrawiam
P.S. Wcześniej do routera miałem podłączony modem LTE Cyfrowego Polsatu i bez problemu łączyłem się z siecią na obu komputerach. |
|
|
|
|
radomir
easy master
Dołączył: 11 Cze 2014 Posty: 37
|
Wysłany: 05-04-2016, 18:05
|
|
|
Modem dostaje adres ip kiedy po włączeniu zasilania zobaczy nowy mac adres np.routera
Więc szukaj w ustawieniach routera.
Wygląda jakby gryzły się adresy ip więc tu szukaj. |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-04-2016, 20:05
|
|
|
Na wstępie, przywróć router do ustawień domyślnych. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 05-04-2016, 20:27
|
|
|
Wyłączyć modem i router z prądu - poczekać 30 s i podłączyć zasilanie ponownie - powinno być ok. |
_________________
|
|
|
|
|
|