|
|
Compal CH7465LG |
Autor |
Wiadomość |
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 21-11-2018, 20:00
|
|
|
KOCUREK1970, podejrzewam, że żalących się klientów jest więcej niż 0.01% tylko nie zaglądają na to forum ani forum UPC. Tylko się kopią z infolinią albo na FB. A tak z ciekawości wymieniłeś cisco na compala dobrowolnie czy cisco zdechło? |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 21-11-2018, 22:08
|
|
|
ogromny napisał/a: | podejrzewam, że żalących się klientów jest więcej niż 0.01% tylko nie zaglądają na to forum ani forum UPC. |
Gdyby tak było to jakieś media (zwłaszcza polskie) by to opisały. A tak to nawet na Niebezpieczniku nie masz tego opisanego |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 21-11-2018, 23:55
|
|
|
Ale co mają media poruszać? Sami gracze nie wiedzą jaka jest przyczyna, że im losowo przycina i wyrzuca z gry. Pisałam jednemu, żeby ustalił adres serwera i zrobił testy na niego, ale nie był w stanie czegoś podobnego wykonać więc z czym ma pójść do mediów... jeśli nawet nie da rady skutecznie reklamować... Operator odpowie, że u niego w porządku. Laik nie da rady im niczego udowodnić więc spokojnie mogą go lekceważyć. Laików jest zdecydowana większość... |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 21-11-2018, 23:56
|
|
|
A bo to inaczej działa. Moja luba ma brata w liceum. Ciągle narzeka, że nie może normalnie grać. Rodzice więc dzwonią do UPC i słyszą, że to.... problem po ich stronie, bo w UPC jest ok. Ba, konsultant nawet wykorzystał sytuację by sprzedać PLC bo to rozwiąże problem. Oczywiście nie rozwiązało, od tego czasu UPC już wymieniło na swój koszt instalację w całym domu, dwa razy wymienili Compala i dalej nic. I jakoś nikt im na tej infolonii nie chce powiedzieć w czym faktycznie jest problem.
Problem zgłasza wiele osób, ale albo dają się zbyć (niech pan zrobi speed testa, działa? to o co chodzi), niektórym brakuje wiedzy by nie dać się hmm... zbajerować. Innym jeszcze tłumaczy się, że to problem z ich sprzętem. I faktycznie zostaje 0,01% który faktycznie wie w czym problem i domaga jego usunięcia. 0.01% można stracić. |
_________________
|
|
|
|
|
mucha
Klikacz
Dołączyła: 21 Paź 2018 Posty: 13
|
Wysłany: 22-11-2018, 13:25
|
|
|
MrPepka napisał/a: | ogromny napisał/a: | podejrzewam, że żalących się klientów jest więcej niż 0.01% tylko nie zaglądają na to forum ani forum UPC. |
Gdyby tak było to jakieś media (zwłaszcza polskie) by to opisały. A tak to nawet na Niebezpieczniku nie masz tego opisanego |
Liberty Global który jest m.in. właścicielem UPC działa w 10 krajach UE
media box jest modemem* pierwszego wyboru a często jedynym dostępnym w większości krajów między innymi w niemczech, austrii, szwajcarii,węgrzech , czechach, słowacji i innych lepiej od polski rozwiniętych i z aktywniej działającymi federacjami konsumenckimi.
...i nadal jest on oferowany
gdyby był duży problem z tym modemem* to już dawno byłby wycofany-jeżeli nie w biednej polsce to innych krajach gdzie konsument ma dużo większe prawo głosu i tyle w temacie (w tamtych krajach też są gracze komputerowi)
*w trybie bridge |
Ostatnio zmieniony przez mucha 22-11-2018, 15:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-11-2018, 14:07
|
|
|
Dzięki za niusa, że mediabox to modem, gdyby nie ty, tkwił bym w przekonaniu że to dekoder. LOL
A jeżeli chodzi o modemy, to np. w niemczech masz fritzboxy. |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 22-11-2018, 14:19
|
|
|
Widzę, mucha, że w kolejnym temacie starasz się bagatelizować sprawę z Compalem...
Oczywiście UPC jak to korporacja nie ma dużego problemu tylko niektórzy ich klienci, głównie gracze, czyli grupa, dla której ping i stabilność łącza to podstawa. Z tego co czytałam przedstawiciele UPC na ich forum przyznali (przyparci do muru) mniej więcej rok temu, że jest problem z chipsetem PUMA6 , ale co z tego skoro do dziś nierozwiązany. Jak już pisałam przeprowadziłam gruntowne testy Compala i potwierdzam, że podatność PUMA6 nadal istnieje (wyniki testów zamieściłam na oficjalnym forum UPC).
Gdyby Ubee nie uratował sytuacji rozwiązałabym umowę. Compal powędrował do szafy i tam doczeka sobie końca umowy... |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 22-11-2018, 14:26
|
|
|
brtk napisał/a: | A jeżeli chodzi o modemy, to np. w niemczech masz fritzboxy. |
Które też są na chipsecie PUMA
Zuzia napisał/a: | Z tego co czytałam przedstawiciele UPC na ich forum przyznali (przyparci do muru) mniej więcej rok temu, że problem istnieje, ale co z tego skoro do dziś nierozwiązany |
Czyli nie doczytała Pani tego co na owym oficjalnym forum zamieściłem w odniesieniu do Pani postów?
Zuzia napisał/a: | Widzę, mucha, że w kolejnym temacie starasz się bagatelizować sprawę z Compalem... |
Pani w kółko tłucze też o tym samym.
Nadal czekam za informacją od Pani, czy tylko problem z modemorouterami z PUMA ma tylko UPC Polska czy jeszcze jakikolwiek inny operator kablowy w Polsce?
Zuzia napisał/a: | Gdyby Ubee nie uratował sytuacji rozwiązałabym umowę. Compal powędrował do szafy i tam doczeka sobie końca umowy... |
Czyli może podzielić los Cisco |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 22-11-2018, 14:34
|
|
|
Cytat: | Z tego co czytałam przedstawiciele UPC na ich forum przyznali (przyparci do muru) mniej więcej rok temu, że jest problem z chipsetem PUMA6 , ale co z tego skoro do dziś nierozwiązany |
Pamiętaj, że UPC Polska nie tworzy softu do sprzętów które oferuje, a robią to producenci. I to od nich zależy jak problem zostanie rozwiązany (o ile w ogóle) |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-11-2018, 14:36
|
|
|
@MrPepka i tak i nie, bo UPC może rozwiązać ten problem wprowadzając inny model do oferty dla "bardziej uświadomionych". Albo chociażby nie robić problemu z podłączaniem starych modeli. A wierz mi albo nie (mam pewne źródło tej informacji), mają na stanach jeszcze tysiące sztuk Cisco czy Ubee ale nie chcą go dawać. |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 22-11-2018, 14:38
|
|
|
brtk, To księgowi decydują o tym co zostanie zakupione. Decydują na podstawie ceny sprzętu |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 22-11-2018, 14:49
|
|
|
Panie KOCUREK1970, umowę zawarłam z UPC i nie będę na kolejnym forum omawiała sytuacji u konkurencyjnych operatorów, choć ją znam. Jest u mnie Vectra i Orange, które również posiadają urządzenia bez wadliwego chipsetu PUMA6 więc być w UPC to nie jest dla mnie jedyne wyjście. Nie każdy ma tyle szczęścia, dlatego piszę ku przestrodze.
Jak nauczy się Pan podstaw (co to protokoły transmisyjne w internecie, jak wykonywać i interpretować wyniki testów, ustalać lokalizację po IP itd.) to porozmawiamy. Bo po Pana postać widać było tam, że nie rozumie podstawowych rzeczy, ale bardzo chce błyszczeć. Dodaję Pana do ignorowanych. Nie chciałam być niemiła, ale mam dość zaczepek i jałowych dyskusji. Żegnam. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 22-11-2018, 14:58
|
|
|
Zuzia napisał/a: | Panie KOCUREK1970, umowę zawarłam z UPC i nie będę na kolejnym forum omawiała sytuacji u konkurencyjnych operatorów, choć ją znam. |
Nie zna Pani i to wcale - inaczej by Pani wiedziała, że np. sprzęt MM Polska również jest zbudowany na chipsecie PUMA i tam operator nie robi z tym nic.
Zuzia napisał/a: | Jak nauczy się Pan podstaw (co to protokoły transmisyjne w internecie, jak wykonywać i interpretować wyniki testów, ustalać lokalizację po IP itd.) to porozmawiamy. Bo po Pana postać widać było tam, że nie rozumie podstawowych rzeczy, ale bardzo chce błyszczeć. Dodaję Pana do ignorowanych. Nie chciałam być niemiła, ale mam dość zaczepek i jałowych dyskusji. Żegnam. |
Na Pani impertynencje odpowiem tylko tyle - byłem w grupie osób testujących oprogramowanie do Compala od samego początku kiedy one się zaczęły, wykonywałem wiele testów również w segmentach Pani nieznanych (była to grupa zamknięta).
Pani uwagi nie robią na mnie wrażenia - bo nic Pani działania nie wniosły do sprawy. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez KOCUREK1970 22-11-2018, 15:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mucha
Klikacz
Dołączyła: 21 Paź 2018 Posty: 13
|
Wysłany: 22-11-2018, 15:06
|
|
|
brtk napisał/a: | Dzięki za niusa, że mediabox to modem, gdyby nie ty, tkwił bym w przekonaniu że to dekoder. LOL
A jeżeli chodzi o modemy, to np. w niemczech masz fritzboxy. |
dla mnie to modem bo mam go w trybie bridge
na stronie niemieckiej nic nie ma na ten temat(fritza)-jest jedynie compal i to z wysokimi ocenami federacji konsumenckich 4,5 na 5 gwiazdek przy jego zdjęciu |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-11-2018, 15:36
|
|
|
Tryb bridge w MediaBoxie? Też następna nowość.
Czy ty na pewno piszesz o tym urządzeniu?
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,33 sekundy. Zapytań do SQL: 12 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|