Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Compal CH7465LG
Autor Wiadomość
Andre_NH 
classic master


Dołączył: 21 Gru 2013
Posty: 225
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-02-2018, 22:17   

KOCUREK1970 napisał/a:
Andre_NH napisał/a:
Wymienili mi na Technicolor, zobaczymy czy problem ustąpi po paru dniach

I pomogło?


Po 16 dniach wszystko OK.
Więc albo miałem pecha i dwa kolejne egzemplarze były wadliwe, albo rzeczywiście jest coś na rzeczy z tymi Compalami.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 11-02-2018, 23:12   

Andre_NH,
Więc co obstawiasz? :twisted:
_________________
 
 
aDamo 
easy master

Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-02-2018, 15:07   

Witam, właśnie się mi zaktualizował Compal do CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5-GA-NOSH - ktoś wie co wnosi ta wersja firmware'u ?
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2018, 15:45   

Testerzy softu Compala (w tym i ja) dostali tą wersję znacznie szybciej. Niestety nic nie wnosi, a my testerzy nie dostaliśmy nawet release note z tej wersji oprogramowania.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1653
Wysłany: 12-02-2018, 19:58   

MrPepka napisał/a:
Testerzy softu Compala (w tym i ja) dostali tą wersję znacznie szybciej. Niestety nic nie wnosi, a my testerzy nie dostaliśmy nawet release note z tej wersji oprogramowania.
A my testerzy nie dostaliśmy nawet release note z tej wersji oprogramowania, ani wcześniejszej.
  ogromny
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 12-02-2018, 23:22   

Podejrzewam, że nie tyle nie chcą powiedzieć co poprawiono, co po prostu im nie wolno tego publiczne zdradzić.

Otrzymanie softa jest obwarowane postanowieniami umowy miedzy firmami i na bank są tam zapisy o tajemnicy.

Wskazuje mi na to milczenie Kamila i GMateusza w tej materii.
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1653
Wysłany: 13-02-2018, 07:26   

Ja tez pracuje w międzynarodowej korporacji i ok tajemnica tajemnicą, ale gdy większy klient zgłasza problem to działania są błyskawiczne. Kontakt z centralą nie odbywa się poczta Polska, tylko sa telefony ewentualnie e-maile i jest jakieś działanie. Na chwilę obecną mydła nam oczy ze cos próbują, działają ba nawet się starają nic nie wnosi. Maja generalnie nas abonentów głęboko w 4literach tak Kocurek taka jest rzeczywistość i tu nie ma czegoś takiego jak czytanie miedzy wierszami, bo Pan prezes powiedział ze pracujemy. Ta ich praca polega na uzyskaniu rabatu od producenta compala tak to wygląda.
_________________
  ogromny
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 13-02-2018, 13:28   

ogromny,
No cóż - nie przekonam Cię do zmiany myślenia i innego nastawienia do sprawy, szkoda.
Ale się mylisz i to bardzo.
A oskarżenia adresowane pod adresem Kamila i reszty są wręcz bezzasadne - poznaj najpierw drogę zgłaszania problemu, reakcji i czasu potrzebnego na odzew a potem dopiero pisz, że mają nas w duszy - nie, nie mają.
Ale moje zapewnienia i tak dla Ciebie nie mają żadnego znaczenia - ale mogą być sygnałem dla innych, że się mylisz.

Oficjalne info od GMateusza z oficjalnego forum UPC:
"Z najnowszych informacji, które pragę Wam przekazać to:

•oprogramowanie testowe w wersji 24-5 zakończyło fazę testową, wrzucamy je dla wszystkich użytkowników
•aktualizacja na początku obejmie 50 tysięcy modemów
•będzie realizowana automatycznie przez okres następnych 2 tygodni

Na razie to tyle."
_________________
 
 
kranu 
light master

Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 62
Wysłany: 13-02-2018, 13:33   

Już nie pytam o szczegółowy changelog, ale czy aktualizacja dotyczy w ogóle głównego problemu?
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2018, 13:34   

DDoS istnieje dalej, skoki pingów na protokołach TCP i UDP dalej istnieją.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1653
Wysłany: 13-02-2018, 13:46   

Ja Twojego tez nie zmienię i nie biję do Kamila, ani reszty. Pracują nad nowym sprzętem jakim, ktoś to wie? Wersje testową wrzucają jako oficjalną, co poprawiła po za numerem oprogramowania, ktoś to wie? Wszystko tajemnica firmowa, trzeba realnie na to spojrzeć, a nie żyć marzeniami. Prawda jest taka ze kupili compali na tony i teraz nikt nic nie wie i nie może. Możemy tylko sobie gdybać. Pozdrawiam.
_________________
  ogromny
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 13-02-2018, 14:14   

ogromny napisał/a:
Pracują nad nowym sprzętem jakim, ktoś to wie?

Nic mi o modelu, nazwie nie wiadomo - ale tu akurat liczę, że poszli na całość i będzie to kawał dobrego sprzętu na Broadcomie z perspektywą 1 Gb w tym roku.
ogromny napisał/a:
Prawda jest taka ze kupili compali na tony i teraz nikt nic nie wie i nie może.

W Virgin Media do ich Compali (opartych na ARRISIe) w nocy dostali nową wersję softu i niby PUMA6 wygląda znacznie lepiej:
https://community.virginmedia.com/t5/Gaming-Support/Hub-3-Compal-CH7465-LG-TG2492LG-and-CGNV4-Latency-Cause/m-p/3649351

Kolejne oficjalne stanowisko UPC Polska przekazane przez GMateusza:
"Tak oficjalnie kończymy test oprogramowania 24-5 w związku z pomyślnym wdrożeniem go dla wszystkich klientów UPC, którzy posiadają modem Compal.

@KOCUREK1970 odpowiadając na Twoje pytanie - tak, jeśli otrzymamy nowszy soft to będzie możliwość przetestowania go na forum."
_________________
 
 
czarek77 
classic master

Dołączył: 18 Lip 2017
Posty: 199
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 13-02-2018, 18:05   

Panowie pytanie - to nowe oprogramowanie do Compaala poprawi np. pingi w grach przez konsole ? bo grając np. w FIFE opóźnienia czasem są masakryczne ,,,,, i czy Compal pobierze sam nowy soft bo u mnie chodzi 24h czy trzeba czasem na noc go wylączyć ?
 
 
aDamo 
easy master

Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-02-2018, 18:45   

czarek77 napisał/a:
Panowie pytanie - to nowe oprogramowanie do Compaala poprawi np. pingi w grach przez konsole ? bo grając np. w FIFE opóźnienia czasem są masakryczne ,,,,, i czy Compal pobierze sam nowy soft bo u mnie chodzi 24h czy trzeba czasem na noc go wylączyć ?


Nie poprawi pingów - tj. nie będą nizsze.. U mnie Compal pobrał nowy firmware bez wyłączania.

Po 24h mogę stwierdzić że firmware nie wynosi nic nowego w kierunku rozwiązania problemów z Compalem... czego szczerze mówiąc się spodziewałem...
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1260
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-02-2018, 18:57   

czarek77 napisał/a:
Panowie pytanie - to nowe oprogramowanie do Compaala poprawi np. pingi w grach przez konsole ? bo grając np. w FIFE opóźnienia czasem są masakryczne ,,,,, i czy Compal pobierze sam nowy soft bo u mnie chodzi 24h czy trzeba czasem na noc go wylączyć ?


Probowales w ustawieniach ConnectBox w ustawieniach Firewalla wylaczyc Wykrywanie atakow typu IP flood i ICMP flood? Wylacz i sprawdz czy poprawia to dzialanie FIFA na konsoli

I sprawdz czy przypadkiem UPC nie ustawilo ci IPv6 na modemie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,55 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: