Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Compal CH7465LG
Autor Wiadomość
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2017, 15:25   

dobra i wszystko jasne
widzę w Moje UPC że jest włączone - czyli po zmianie modemu trzeba je dezaktywować
 
 
piowor 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 252
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-06-2017, 17:25   

To jest różnie, ale na pewno trzeba sprawdzać. U mnie zarówno po zmianie z Ubee na Compala jak i po wymianie Compala na inny egzemplarz (wadliwe wi-fi 5 ghz) nie włączyło się wi-free.
_________________
 
 
kvs 
Moderator


Pomógł: 43 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1586
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 07-06-2017, 17:26   

Wyłączenie wifree nie jest możliwe z menu modemu, odbywa się za pomocą pliku wsadowego. Abonent wyłącza sobie tą usługę poprzez serwis "Moje UPC" i w ciągu teoretycznie 24h a w praktyce różnie, modem się resetuje i pobiera nowy plik wsadowy co powoduje wyłączenie usługi. Prawdopodobnie nieraz to nie działa bo jakiś proces się zawiesi i wtedy konsultant może to "popchnąć palcem"
_________________
 
 
Radeckiii 
classic master

Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 160
Wysłany: 11-06-2017, 20:47   

GDA napisał/a:
jak sprawdzić czy nadaje WiFree?

Zadzwoń do BOK i poproś konsultanta o CAŁKOWITE wyłaczenie WiFree. Wtedy modem po restarcie pobierze konfig o nazwie "fiberpowerxxx_nowifi4all_v4-sip.cfg". Wtedy masz pewność, że Compal nie rozgłasza WiFree.
 
 
daroslav 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 29
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-06-2017, 16:14   

Wi-free deaktuwuje się w Moje UPC
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-06-2017, 18:42   

daroslav napisał/a:
Wi-free deaktuwuje się w Moje UPC


U jednych działa a u drugich nie, u mnie np. nie działało i dopiero po konsultacji na czacie mi to wyłaczyli ręcznie.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 12-06-2017, 22:20   

brtk napisał/a:
U jednych działa a u drugich nie, u mnie np. nie działało i dopiero po konsultacji na czacie mi to wyłaczyli ręcznie.

Dokładnie kropka w kropkę jak i u mnie.
_________________
 
 
iTemplar 
easy master

Dołączył: 31 Maj 2017
Posty: 23
Wysłany: 13-06-2017, 02:53   

KOCUREK1970 napisał/a:
brtk napisał/a:
U jednych działa a u drugich nie, u mnie np. nie działało i dopiero po konsultacji na czacie mi to wyłaczyli ręcznie.

Dokładnie kropka w kropkę jak i u mnie.


A mieliście jakiegoś adblocka w czasie wyłączania? Musi się pojawić komunikat na zielono, że usługa zostanie wyłączona w ciągu 24 godzin, adblocki lub jakieś inne dodatki mające wpływ na zawartość stron coś nie współpracują w pełni ze stroną UPC, mi to zadziałało dopiero w oknie incognito, gdzie nie mam żadnych dodatków aktywnych.
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 13-06-2017, 06:37   

beny8989 napisał/a:
wykręcą się że wifi jest nie gwarantowane. I że mogą technika przysłać.

Tradycyjnie pomogło co?
Oczywiście reset po zalogowaniu się na nowo do routera zmianie nazwy sieci i ustawieniu na sztywno 44 kanału 5Ghz nadaje ciagle
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 14-06-2017, 01:19   

iTemplar napisał/a:
A mieliście jakiegoś adblocka w czasie wyłączania?

Lepiej przez chat to zgłosić - tak będziesz czekał 24 h a konsultant to deatywuje od ręki.
_________________
 
 
iTemplar 
easy master

Dołączył: 31 Maj 2017
Posty: 23
Wysłany: 14-06-2017, 13:21   

KOCUREK1970 napisał/a:
Lepiej przez chat to zgłosić - tak będziesz czekał 24 h a konsultant to deatywuje od rę


24 h jest tylko na komunikacie, w praktyce to zarówno u mnie, jak i u znajomego modem zrestartował się i pobrał nową konfigurację w ciągu 2 minut.
 
 
Tom753 
easy master

Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 20
Wysłany: 18-06-2017, 17:42   

Witajcie,
Mieszkam w bloku, chciałem z przyczyn zajętości pasma ustawić kanał 12 lub 13, a w menu routera jest tylko do 11, jak na obrazku, którego nie mogę wstawić....\chodzi o to że w paśmie na stronie zarządzania routerem jest tylko 11 dostępnych kanałów na 2,4 GHz
Pozdrawiam
Tomek
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2017, 21:33   

Tom753 napisał/a:
Mieszkam w bloku, chciałem z przyczyn zajętości pasma ustawić kanał 12 lub 13, a w menu routera jest tylko do 11, jak na obrazku, którego nie mogę wstawić....\chodzi o to że w paśmie na stronie zarządzania routerem jest tylko 11 dostępnych kanałów na 2,4 GHz

To przejdź na 5ghz o ile masz karty wifi z tym pasmem.
 
 
Tom753 
easy master

Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 20
Wysłany: 18-06-2017, 23:17   

Mam i 2,4 i 5 potrzebuję 2,4 stąd moje pytanie,
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2017, 23:48   

Tom753, Przełącz compal w tryb bridge i podłącz swój router bo na ten szkoda czasu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: