Compal CH7465LG |
Autor |
Wiadomość |
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2017, 15:25
|
|
|
dobra i wszystko jasne
widzę w Moje UPC że jest włączone - czyli po zmianie modemu trzeba je dezaktywować |
|
|
|
|
piowor
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 252 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 07-06-2017, 17:25
|
|
|
To jest różnie, ale na pewno trzeba sprawdzać. U mnie zarówno po zmianie z Ubee na Compala jak i po wymianie Compala na inny egzemplarz (wadliwe wi-fi 5 ghz) nie włączyło się wi-free. |
_________________
|
|
|
|
|
kvs
Moderator
Pomógł: 43 razy Dołączył: 09 Mar 2005 Posty: 1586 Skąd: Mokotów / Białołęka
|
Wysłany: 07-06-2017, 17:26
|
|
|
Wyłączenie wifree nie jest możliwe z menu modemu, odbywa się za pomocą pliku wsadowego. Abonent wyłącza sobie tą usługę poprzez serwis "Moje UPC" i w ciągu teoretycznie 24h a w praktyce różnie, modem się resetuje i pobiera nowy plik wsadowy co powoduje wyłączenie usługi. Prawdopodobnie nieraz to nie działa bo jakiś proces się zawiesi i wtedy konsultant może to "popchnąć palcem" |
_________________
|
|
|
|
|
Radeckiii
classic master
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 160
|
Wysłany: 11-06-2017, 20:47
|
|
|
GDA napisał/a: | jak sprawdzić czy nadaje WiFree? |
Zadzwoń do BOK i poproś konsultanta o CAŁKOWITE wyłaczenie WiFree. Wtedy modem po restarcie pobierze konfig o nazwie "fiberpowerxxx_nowifi4all_v4-sip.cfg". Wtedy masz pewność, że Compal nie rozgłasza WiFree. |
|
|
|
|
daroslav
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 29 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 12-06-2017, 16:14
|
|
|
Wi-free deaktuwuje się w Moje UPC |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-06-2017, 18:42
|
|
|
daroslav napisał/a: | Wi-free deaktuwuje się w Moje UPC |
U jednych działa a u drugich nie, u mnie np. nie działało i dopiero po konsultacji na czacie mi to wyłaczyli ręcznie. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 12-06-2017, 22:20
|
|
|
brtk napisał/a: | U jednych działa a u drugich nie, u mnie np. nie działało i dopiero po konsultacji na czacie mi to wyłaczyli ręcznie. |
Dokładnie kropka w kropkę jak i u mnie. |
_________________
|
|
|
|
|
iTemplar
easy master
Dołączył: 31 Maj 2017 Posty: 23
|
Wysłany: 13-06-2017, 02:53
|
|
|
KOCUREK1970 napisał/a: | brtk napisał/a: | U jednych działa a u drugich nie, u mnie np. nie działało i dopiero po konsultacji na czacie mi to wyłaczyli ręcznie. |
Dokładnie kropka w kropkę jak i u mnie. |
A mieliście jakiegoś adblocka w czasie wyłączania? Musi się pojawić komunikat na zielono, że usługa zostanie wyłączona w ciągu 24 godzin, adblocki lub jakieś inne dodatki mające wpływ na zawartość stron coś nie współpracują w pełni ze stroną UPC, mi to zadziałało dopiero w oknie incognito, gdzie nie mam żadnych dodatków aktywnych. |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 13-06-2017, 06:37
|
|
|
beny8989 napisał/a: | wykręcą się że wifi jest nie gwarantowane. I że mogą technika przysłać. |
Tradycyjnie pomogło co?
Oczywiście reset po zalogowaniu się na nowo do routera zmianie nazwy sieci i ustawieniu na sztywno 44 kanału 5Ghz nadaje ciagle |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 14-06-2017, 01:19
|
|
|
iTemplar napisał/a: | A mieliście jakiegoś adblocka w czasie wyłączania? |
Lepiej przez chat to zgłosić - tak będziesz czekał 24 h a konsultant to deatywuje od ręki. |
_________________
|
|
|
|
|
iTemplar
easy master
Dołączył: 31 Maj 2017 Posty: 23
|
Wysłany: 14-06-2017, 13:21
|
|
|
KOCUREK1970 napisał/a: | Lepiej przez chat to zgłosić - tak będziesz czekał 24 h a konsultant to deatywuje od rę |
24 h jest tylko na komunikacie, w praktyce to zarówno u mnie, jak i u znajomego modem zrestartował się i pobrał nową konfigurację w ciągu 2 minut. |
|
|
|
|
Tom753
easy master
Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 20
|
Wysłany: 18-06-2017, 17:42
|
|
|
Witajcie,
Mieszkam w bloku, chciałem z przyczyn zajętości pasma ustawić kanał 12 lub 13, a w menu routera jest tylko do 11, jak na obrazku, którego nie mogę wstawić....\chodzi o to że w paśmie na stronie zarządzania routerem jest tylko 11 dostępnych kanałów na 2,4 GHz
Pozdrawiam
Tomek |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 18-06-2017, 21:33
|
|
|
Tom753 napisał/a: | Mieszkam w bloku, chciałem z przyczyn zajętości pasma ustawić kanał 12 lub 13, a w menu routera jest tylko do 11, jak na obrazku, którego nie mogę wstawić....\chodzi o to że w paśmie na stronie zarządzania routerem jest tylko 11 dostępnych kanałów na 2,4 GHz |
To przejdź na 5ghz o ile masz karty wifi z tym pasmem. |
|
|
|
|
Tom753
easy master
Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 20
|
Wysłany: 18-06-2017, 23:17
|
|
|
Mam i 2,4 i 5 potrzebuję 2,4 stąd moje pytanie, |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 18-06-2017, 23:48
|
|
|
Tom753, Przełącz compal w tryb bridge i podłącz swój router bo na ten szkoda czasu. |
|
|
|
|
|