Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Compal CH7465LG
Autor Wiadomość
swat997 
plus master

Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 629
Skąd: 3City
Wysłany: 06-05-2017, 12:53   Re: Współczucie...

MariuszHL napisał/a:
Nad UPC ciemne chmury ciekawe ile osób złoży reklamację.
Pojawiło się coś nowego, czy cały czas chodzi o te same chmury?
_________________
 
 
Atlas334 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2016
Posty: 250
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 06-05-2017, 13:39   Re: Współczucie...

swat997 napisał/a:
MariuszHL napisał/a:
Nad UPC ciemne chmury ciekawe ile osób złoży reklamację.
Pojawiło się coś nowego, czy cały czas chodzi o te same chmury?


Chmur jest chyba kilka. Jakby ktoś mógł mi powiedzieć o czym dokładnie mówimy :D
 
 
Jamal88 
Klikacz

Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 6
Wysłany: 06-05-2017, 22:46   

Przygotowałem posta z testami, ale nie mogę wysłać, gdyż nie przekroczyłem 10 postów, a są tam linki zewnętrzne do zrzutów ekranu z wynikami. Jakieś sugestie jak to inaczej zamieścić?
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2017, 23:37   

Cytat:
a są tam linki zewnętrzne do zrzutów ekranu z wynikami.

To wstaw w jakimś miejscu w tym linku spację czy coś.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 07-05-2017, 00:30   

Atlas334 napisał/a:
w pierwszych tygodniach maja ma pojawić się aktualizacja firmware

Powinno być - może w maju 8)
_________________
 
 
Jamal88 
Klikacz

Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 6
Wysłany: 07-05-2017, 15:41   

Ze zdjęciami nie działa nawet spacja, system wykrywa linki mimo wszystko nie mogę wstawić zrzutów ekranu.

Jednak po dzisiejszych perypetiach nie wydaje mi się, że to kwestia serwerów DNS. Zarówno na automatycznym DNS jak i ręcznym, pingi i prędkości są takie same. Teraz działam na DNS i znowu spotkało mnie to samo. Po 30 minutach surfowania po internecie (w tym przypadku allegro), na początku przestały się ładować zdjęcia, zaczęło mielić wczytywanie strony, po czym przestały się wczytywać jakiekolwiek i pojawił się błąd w przeglądarce "Przekroczono limit czasu połączenia". Przez pierwsze 30 minut wszystko zasuwało. Przyglądnąłem się błędom w dzienniku sieci routera i co kilka minut wyskakuje na przemian:

Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=;CMTS-MAC=;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

Ranging Request Retries exhausted;CM-MAC=;CMTS-MAC=;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=;CMTS-MAC=7;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

Jakieś sugestie?

EDIT1
Tutaj dodam jeszcze, że TV leci na streamie z lapka i na bieżąco leci muzyka z youtube. Nie ma żadnych przerw w buforowaniu wideo.
Druga sprawa wracając teraz po 15 minutach spowrotem na stacjonarkę, odświeżyłem wszystkie strony co przeglądałem i znowu wszystko śmiga, pewnie do czasu.
 
 
jarooo 
Klikacz

Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 6
Wysłany: 08-05-2017, 17:24   

Witam. Po wymianie routera ze starego thomsona na compala i zmianie prędkości z 60 na 120 mbps internet działa dużo gorzej niż poprzednio. Na różnych speedtestach poprzednio miałem około 40-50 mb/s teraz jest niby około 70-90 przy korzystaniu z wifi. Ale strony otwierają się dużo wolniej zacinają się streamy przeglądarki się wieszają i to na wszystkich sprzętach używanych w domu. Używam pasma 2.4 jak i 5ghz i raczej nie widać by były one zapchane. Jakieś porady? Bo jestem trochę zielony w temacie.
 
 
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 08-05-2017, 18:11   

jarooo napisał/a:
Ale strony otwierają się dużo wolniej zacinają się streamy przeglądarki się wieszają i to na wszystkich sprzętach używanych w domu. Używam pasma 2.4 jak i 5ghz i raczej nie widać by były one zapchane. Jakieś porady? Bo jestem trochę zielony w temacie.
Nadaj różne SSID dla 2,4 GHz i 5 GHz. Compal ma domyślnie ustawione takie same SSID dla obydwu częstotliwości.
 
 
swat997 
plus master

Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 629
Skąd: 3City
Wysłany: 08-05-2017, 18:13   

Na 2,4GHz masz ustawiony jeden zakres 20MHz?
Spróbuj sprawdzić jak działa net osobno na zakresie 2,4GHZ i 5GHz.
I sprawdź czy nie masz konfliktu z innymi sieciami WiFi w pobliżu na swoim kanale (np. programem inSSIDer).
_________________
 
 
jarooo 
Klikacz

Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 6
Wysłany: 09-05-2017, 14:01   

Witam. Mam różne ssid dla obu częstotliwości. Jeden sprzęt używa sieci 5ghz drugi 2.4ghz i na obu jest lipa. Konfliktu raczej nie ma, zmieniałem kanały na niezajęte. Na 2.4 mam ustawione 20Mhz.
 
 
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 09-05-2017, 14:42   

jarooo napisał/a:
Witam. Mam różne ssid dla obu częstotliwości. Jeden sprzęt używa sieci 5ghz drugi 2.4ghz i na obu jest lipa. Konfliktu raczej nie ma, zmieniałem kanały na niezajęte. Na 2.4 mam ustawione 20Mhz.
Czy po kablu jest ok? Tzn. ~120Mbps i stabilne połączenie?
 
 
jarooo 
Klikacz

Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 6
Wysłany: 09-05-2017, 17:13   

Jest w miarę ok ale nie mam możliwości podłączenia kablem ogólnie internet jest stabilny nie przerywa ale słaby. Czy coś jeszcze mogę sprawdzić?
 
 
swat997 
plus master

Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 629
Skąd: 3City
Wysłany: 09-05-2017, 20:05   

Zresetuj router przyciskiem z tyłu ( kilkanaście sekund).
Czytałem o kilku przypadkach, że pomogło, gdy był wymieniany router UPC na inny.
_________________
 
 
jarooo 
Klikacz

Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 6
Wysłany: 16-05-2017, 17:38   

swat997 napisał/a:
Zresetuj router przyciskiem z tyłu ( kilkanaście sekund).
Czytałem o kilku przypadkach, że pomogło, gdy był wymieniany router UPC na inny.



Niestety nie bardzo pomogło,download ponad 90 mb/s a strony i tak zamulają.
 
 
przewaks 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 148
Wysłany: 17-05-2017, 09:24   

Szczerze mówiąc jestem bardzo rozczarowany Compalem. Tak się złożyło, że rodzicom wcisnęli go na wymianę (na szczęście samodzielną) przy przedłużaniu umowy. Ostatnie kilka dni to jakaś tragedia - Compal działa w trybie bridge, a Internetu więcej nie ma niż jest. Dobrze, że poradziłem rodzicom żeby wstrzymali się kilka dni z oddaniem Ubee, bo oddamy Compala, a jak to sobie UPC w swoich systemach zapisze, to już nie nasza sprawa. Z Ubee przez ponad rok nie było problemów, a Compal od początku je stwarza. Może to i dobry sprzęt, może trafiliśmy na uszkodzony egzemplarz, ale potwierdza się tylko stare powiedzenie, że lepsze jest wrogiem dobrego.
Ze swojej strony każdemu Compala będę odradzał póki są jeszcze możliwości uzyskania innego sprzętu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: