Compal CH7465LG |
Autor |
Wiadomość |
przewaks
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 148
|
Wysłany: 09-08-2017, 11:34
|
|
|
KOCUREK1970 napisał/a: | MrPepka napisał/a: | Ale dostęp do czego? Do TWOJEGO modemu? |
Do jakiejkolwiek usługi, którą inicjujesz Z internetu przez takie połączenie. |
Owszem, sieci komórkowe blokują dostęp z zewnątrz do usług ZA MODEMEM KOMÓRKOWYM. Kiedy jednak próbujemy połączyć się w drugą stronę, czyli urządzenie klienckie jest połączone przez Internet komórkowy, wszystko działa bez problemów. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 09-08-2017, 11:52
|
|
|
Dokładnie tak, nie raz z komórki udostępniam (tethering) mojemu notebookowi internet po Wi-Fi i nie zauważyłem jakiś problemów z VPN, OpenVPN, STunnel, SSH i innymi połączeniami do zdalnego dostępu.
Kiedyś tam Orange blokował VPNa. |
_________________
|
|
|
|
|
grzegorz
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2006 Posty: 460 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-08-2017, 15:56
|
|
|
Skoro twierdzicie ze operatorzy blokują dostęp to czy można to sprawdzić np. łącząc sie z Wi-Free czy tak powinno działać ? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
niko91
easy master
Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 24
|
Wysłany: 09-08-2017, 17:46
|
|
|
Witam Panowie
Dziś zmienili mi IP , ch... strzelił przekierowane porty...
Teraz nie mogę znaleźć zakładki do przekierowania portów,
coś zmienili w oprogramowaniu? Jest tylko IPv6, czy oslepłem?
podpowiedzcie
pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 09-08-2017, 18:03
|
|
|
No cóż, zadzwoń, niech Ci wyłączą IPv6. |
_________________
|
|
|
|
|
niko91
easy master
Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 24
|
Wysłany: 09-08-2017, 18:26
|
|
|
Czyli nie da się przekierować portów?
Dzwoniłem, mają powrócić do IPv4..
dzięki |
_________________
|
|
|
|
|
fiddo84
easy master
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 29 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-08-2017, 20:32
|
|
|
fiddo84 napisał/a: | Dzięki za odpowiedz. Do ryzykantów nie należę:-). Zależy mi jedynie na tym, żeby wszystko działało jak należy. Myślałem, że z Compalem tak będzie(sporo był dobrych opinii) i obędzie się bez inwestowania we własny nowy router. Czym więcej czytam to okazuje, że problemów jednak jest z nim sporo ( u mnie kamerka IP wcale nie widzi Wi-Fi). Dodatkowo spora cegła z niego jeśli miałby działać jako tylko modem. Na plus za to Pingi...poniżej 10, co wcześniej raczej nie miało miejsca. |
Ktos podpowie jaki moze byc powod tego, ze kamera nie widzi wi-fi (widzi hotspota telefonu)?
Co Waszym zdaniem lepiej bedzie dzialac. Ten Compal czy Cisco 3212 plus Router ~450zl (cos godnego polecenia?) Do jutra mam czas na ewentualna zmiane z powrotem. |
_________________
|
|
|
|
|
Atlas334
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 250 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 10-08-2017, 00:51
|
|
|
W mojej opinii Cisco plus własny router jest lepszym rozwiązaniem ze względu na problemy z opóźnieniami na Compalu i Hitronie. |
|
|
|
|
Maciej
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 241
|
Wysłany: 10-08-2017, 11:47
|
|
|
Jutro wpadnie do mnie technik, poprosiłem o wymianę sprzętu na Compala (bo: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=186726#186726 ).
Czy oprócz problemów z Puma6 coś jeszcze powinienem wiedzieć i na coś kręcić nosem? Jakieś różne rewizje urządzenia? Cokolwiek w tym stylu, czego trzeba dopilnować? O przełączaniu na IPV6 wiem, więc tym się będę ewentualnie zajmował później. |
_________________
|
|
|
|
|
Atlas334
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 250 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 10-08-2017, 13:47
|
|
|
To, że komuś nie działa poprawnie Cisco to nie znaczy, że u Ciebie tez tak będzie. Jak masz teraz to sprawdź czy Ci wszystko działa poprawnie. |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 10-08-2017, 13:55
|
|
|
Atlas334 napisał/a: | To, że komuś nie działa poprawnie Cisco |
Nie komuś tylko jemu |
|
|
|
|
Atlas334
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 250 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 10-08-2017, 17:40
|
|
|
Aaaa. Sorry. Nie spojrzałem na nick.
Jeżeli faktycznie masz problemy z Cisco to wymieniaj. Nie ma nic gorszego od niedziałającego internetu. |
|
|
|
|
Maciej
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 241
|
Wysłany: 10-08-2017, 18:34
|
|
|
Atlas334 napisał/a: | Aaaa. Sorry. Nie spojrzałem na nick.
Jeżeli faktycznie masz problemy z Cisco to wymieniaj. Nie ma nic gorszego od niedziałającego internetu. |
Działać działa, tyle że nie wiadomo dlaczego modem się co jakiś czas resetuje... a sygnały podobno w porządku.
Co ciekawe, centrala nawet tych resetów modemu nie widzi u siebie... |
_________________
|
|
|
|
|
Atlas334
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 250 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 11-08-2017, 13:05
|
|
|
Miałem to samo... tylko, że z Compalem HW1.0.
Też się restartował a centrala tych restartów nie widziała.
Wymiana na wersję HW5.01 rozwiązała problem. |
|
|
|
|
|