Pikseloza na co drugim kanale |
Autor |
Wiadomość |
zaq13
light master
Dołączył: 17 Sty 2016 Posty: 103 Skąd: Wrocław/Gaj
|
Wysłany: 12-01-2017, 01:28
|
|
|
Tylko dziwne jest to, że jak pojawiają się artefakty na ekranie to wchodzę do boku i już jest informacja o problemach z odbiorem telewizji w okolicy. A nie ma tygodnia ze są problemy. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 13-01-2017, 12:57
|
|
|
U mnie dziś info:
Szanowni Państwo, w chwili obecnej w Waszym miejscu zamieszkania występuje awaria następujących usług:
•Telewizja cyfrowa.
Planowany termin usunięcia awarii to: 13.01.2017 13:23. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
i drugie info:
Szanowni Państwo, w Waszym miejscu zamieszkania w najbliższym czasie dokonamy niezbędnej modernizacji sieci. Prace mogą spowodować tymczasowy brak działania następujących usług:
•Telewizja cyfrowa.
Planowany termin rozpoczęcia modernizacji to: 17.01.2017 02:00, termin zakończenia to: 17.01.2017 05:00. |
_________________
|
|
|
|
|
piowor
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 252 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13-01-2017, 13:02
|
|
|
Mam dokładnie te same dwa komunikaty w Moje UPC |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 13-01-2017, 13:11
|
|
|
Czyli wychodzi na to, że coś zmieniają w konfiguracjach sprzętowych, częstotliwościach - pewnie też dlatego, że im coraz bardziej 800 MHz z LTE w ich sieć internetową "włazi" i dużo ludzi ma falowanie internetu. |
_________________
|
|
|
|
|
beny8989
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 901 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13-01-2017, 13:48
|
|
|
Informacja jest od wczoraj od 16 |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 13-01-2017, 21:58
|
|
|
U mnie to samo, mam identyczną wiadomość "PLANOWANE PRACE", ale w drugiej wiadomości
"PRZERWA W ŚWIADCZENIU USŁUG" inną mam datę planowanego terminu usunięcia awarii bo 16.01.2017 13:23.
Co dziwne wiadomość o Przerwie w świadczeniu usług mam na moje UPC przez cały czas, zmienia się tylko data planowanego terminu usunięcia awarii wygląda na to, że awaria u mnie trwa cały czas.
I faktycznie coś w tym musi być, bo czasem zdarza się że po przełączeniu, wybrany kanał przez krótką chwilę albo lekko pikselizuje albo "klatkuje", ostatnio natomiast zaczął szwankować TVP SPORT HD i raz normalnie odbiera, a innym razem na ekranie są tylko kolorowe pasy i tak naprzemiennie.
Też tak macie? |
|
|
|
|
piowor
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 252 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13-01-2017, 22:11
|
|
|
Kasia, data się w dniu dzisiejszym zmieniła z 13.01.2016 na 16.01.2016, godzina ta sama |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 13-01-2017, 22:18
|
|
|
Acha, czyli któryś raz się zmieniła bo jeszcze wcześniej była jeszcze inna zdaje się 7 styczeń |
|
|
|
|
pabloskrak
classic master
Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 234
|
Wysłany: 14-01-2017, 10:41
|
|
|
U mnie już 3 razy zmieniała się data usunięcia usterki w wiadomości, a ostatni doszedł komunikat o przerwie w świadczeniu usług.
Jestem ciekaw co się tak nagle posypało i w jakich rejonach. Ja obstawiam na mróz.
Jakiś czas temu rozmawiałem z technikiem i z rozmowy wyszło ze nie konserwowali właściwe sieci i jak przyszły mrozy to wzmacniacze magistralne zewnętrzne zaczęły szaleć. Ale to było jakiś czas temu chyba z 2 lata. |
|
|
|
|
beny8989
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 901 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14-01-2017, 18:02
|
|
|
I sprawdzcie czy wam czasem karty nie wywala z tv i wyskakuje komunikat ze brak karty a mimo wszystko w ustawieniach jest widoczna. |
_________________
|
|
|
|
|
LNR
chello master
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 1508 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-01-2017, 16:59
|
|
|
Też wam wszystkie kanały AXN dziś nie działaja? |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 24-01-2017, 17:13
|
|
|
Niestety tak, TV z modułem.
AXN i AXN Spin jest z tego samego MUXa i na nim nadawany raz ekran biały, raz czarny.
AXN White i Black, z innego MUXa - tutaj komunikat: "program zakodowany" |
_________________
|
|
|
|
|
LNR
chello master
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 1508 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-01-2017, 17:50
|
|
|
Już komuś odpisali na facebooku : Cytat: | potwierdzamy, że mogą występować utrudnienia w dostępie do kanałów: AXN, History HD i CBS Reality. Termin przywrócenia dostępu planowany jest na godzinę 21:00. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 24-01-2017, 19:04
|
|
|
No to udało im się wcześniej, wszystkie programy chodzą OK. |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 30-01-2017, 17:31
|
|
|
U was w moje upc też jest info o dwóch awariach dotyczących tv cyfrowej? U mnie jeden komunikat głosi o naprawieniu awarii 31.01.2017 o 16:00, a drugi komunikat głosi o naprawieniu awarii tego samego dnia, ale o godzinie 16:45. O co kaman? |
|
|
|
|
|