Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pikseloza na co drugim kanale
Autor Wiadomość
zaq13 
light master

Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 103
Skąd: Wrocław/Gaj
Wysłany: 12-01-2017, 01:28   

Tylko dziwne jest to, że jak pojawiają się artefakty na ekranie to wchodzę do boku i już jest informacja o problemach z odbiorem telewizji w okolicy. A nie ma tygodnia ze są problemy.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 13-01-2017, 12:57   

U mnie dziś info:
Szanowni Państwo, w chwili obecnej w Waszym miejscu zamieszkania występuje awaria następujących usług:
•Telewizja cyfrowa.

Planowany termin usunięcia awarii to: 13.01.2017 13:23. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.


i drugie info:
Szanowni Państwo, w Waszym miejscu zamieszkania w najbliższym czasie dokonamy niezbędnej modernizacji sieci. Prace mogą spowodować tymczasowy brak działania następujących usług:
•Telewizja cyfrowa.

Planowany termin rozpoczęcia modernizacji to: 17.01.2017 02:00, termin zakończenia to: 17.01.2017 05:00.
_________________
 
 
piowor 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 252
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13-01-2017, 13:02   

Mam dokładnie te same dwa komunikaty w Moje UPC :)
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 13-01-2017, 13:11   

Czyli wychodzi na to, że coś zmieniają w konfiguracjach sprzętowych, częstotliwościach - pewnie też dlatego, że im coraz bardziej 800 MHz z LTE w ich sieć internetową "włazi" i dużo ludzi ma falowanie internetu.
_________________
 
 
beny8989 
ultra master

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 901
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-01-2017, 13:48   

Informacja jest od wczoraj od 16
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 13-01-2017, 21:58   

U mnie to samo, mam identyczną wiadomość "PLANOWANE PRACE", ale w drugiej wiadomości
"PRZERWA W ŚWIADCZENIU USŁUG" inną mam datę planowanego terminu usunięcia awarii bo 16.01.2017 13:23.

Co dziwne wiadomość o Przerwie w świadczeniu usług mam na moje UPC przez cały czas, zmienia się tylko data planowanego terminu usunięcia awarii :) wygląda na to, że awaria u mnie trwa cały czas.
I faktycznie coś w tym musi być, bo czasem zdarza się że po przełączeniu, wybrany kanał przez krótką chwilę albo lekko pikselizuje albo "klatkuje",  ostatnio natomiast zaczął szwankować TVP SPORT HD i raz normalnie odbiera, a innym razem na ekranie są tylko kolorowe pasy i tak naprzemiennie. 
Też tak macie? 
 
 
piowor 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 252
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13-01-2017, 22:11   

Kasia, data się w dniu dzisiejszym zmieniła z 13.01.2016 na 16.01.2016, godzina ta sama :)
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 13-01-2017, 22:18   

Acha, czyli któryś raz się zmieniła bo jeszcze wcześniej była jeszcze inna zdaje się 7 styczeń ;)
 
 
pabloskrak 
classic master

Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 234
Wysłany: 14-01-2017, 10:41   

U mnie już 3 razy zmieniała się data usunięcia usterki w wiadomości, a ostatni doszedł komunikat o przerwie w świadczeniu usług.

Jestem ciekaw co się tak nagle posypało i w jakich rejonach. Ja obstawiam na mróz.

Jakiś czas temu rozmawiałem z technikiem i z rozmowy wyszło ze nie konserwowali właściwe sieci i jak przyszły mrozy to wzmacniacze magistralne zewnętrzne zaczęły szaleć. Ale to było jakiś czas temu chyba z 2 lata.
 
 
beny8989 
ultra master

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 901
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-01-2017, 18:02   

I sprawdzcie czy wam czasem karty nie wywala z tv i wyskakuje komunikat ze brak karty a mimo wszystko w ustawieniach jest widoczna.
_________________
 
 
LNR 
chello master


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 1508
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-01-2017, 16:59   

Też wam wszystkie kanały AXN dziś nie działaja?
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 24-01-2017, 17:13   

Niestety tak, TV z modułem.
AXN i AXN Spin jest z tego samego MUXa i na nim nadawany raz ekran biały, raz czarny.
AXN White i Black, z innego MUXa - tutaj komunikat: "program zakodowany"
_________________
 
 
LNR 
chello master


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 1508
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-01-2017, 17:50   

Już komuś odpisali na facebooku :
Cytat:
potwierdzamy, że mogą występować utrudnienia w dostępie do kanałów: AXN, History HD i CBS Reality. Termin przywrócenia dostępu planowany jest na godzinę 21:00. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy.
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 24-01-2017, 19:04   

No to udało im się wcześniej, wszystkie programy chodzą OK.
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2017, 17:31   

U was w moje upc też jest info o dwóch awariach dotyczących tv cyfrowej? U mnie jeden komunikat głosi o naprawieniu awarii 31.01.2017 o 16:00, a drugi komunikat głosi o naprawieniu awarii tego samego dnia, ale o godzinie 16:45. O co kaman?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: