Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UPC 250 mbit, a bardzo niestabilne transfery...
Autor Wiadomość
gumowe_ucho 
light master


Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-11-2016, 19:32   

Warszawa - Żoliborz, kompletnie leży internet......i tak od miesiąca ! co jakiś czas pada net a dziś to już przegięcie pały. :evil:
_________________
 
 
f0ku5 
light master

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 81
Wysłany: 01-11-2016, 20:15   

KOCUREK1970 napisał/a:
f0ku5 napisał/a:
Najprawdopodobniej przed końcem roku uciekam do Vectry, lub Orange światłowód, jak tylko położą.

I Kolega myśli, że tam będzie mu lepiej :twisted:
Wszędzie dobrze... gdzie nas nie ma.
Rozumiem, że mam siedzieć w UPC i myśleć, że "przecież wszędzie będzie gorzej"?

Mam paru znajomych w Vectrze, NIKT nie narzeka na takie problemy. Ja na UPC też nie narzekałem, ale te czasy się skończyły.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 65 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5341
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 01-11-2016, 20:35   

Cytat:
Rozumiem, że mam siedzieć w UPC i myśleć, że "przecież wszędzie będzie gorzej"?

Bynajmniej - tylko spojrzeć na to realnie.
f0ku5 napisał/a:
Mam paru znajomych w Vectrze, NIKT nie narzeka na takie problemy.

I pewnie to ci sami na Elektrodzie zakładają tematy, że im coś nie działa :twisted:
f0ku5 napisał/a:
Ja na UPC też nie narzekałem, ale te czasy się skończyły.

Jak Wy do nich dzwonicie i coś zgłaszacie - to nie dziwne, że to nie przynosi efektów - wszystko na piśmie a w razie czego jest PRK (jest też regulamin UPC i tam jest zawarta awaria i usterka - zgłaszać i powoływać się na to).

Prawdą jest też to, że od 01.09 serwis zewnętrzny przejął dla UPC Ericsson - co za tym idzie, jeszcze większe cięcie kosztów w UPC (w końcu zawsze wygrywa najniższa cena).

Każdy zrobi/robi jak uważa - ot tylko wskazuje jak to jest realnie.
I nie ma takiego ISP u którego wszystko jest pięknie i cacy - wszystko zależy jak i na jaką usługę, sieć w danej lokalizacji trafimy.
Orange i ich światłowód też wszyscy chwalą..., do czasu, kiedy już nie chwalą, Vectra podobnie.
No i przypominam, że UPC "łyknęło" Multimedia a w planach ma też właśnie "łyknąć" Vectrę - na rynku zostanie tylko UPC i Orange z netem stacjonarnym na cały kraj (tam, gdzie mają swoje sieci).

Odnoszę wrażenie, że rok 2017 będzie ostatnim rokiem cięcia cen u operatorów - już nie mają z czego ciąć kosztów - ceny pójdą do góry.
_________________
 
 
f0ku5 
light master

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 81
Wysłany: 01-11-2016, 20:46   

Powiedz mi w takim razie co mam zrobić w sytuacji, kiedy UPC nie widzi żadnych problemów po swojej stronie, a ja w godzinach szczytu nie mogę korzystać z internetu?
Prędkości w okolicach 50 mbit zamiast 250 są normalnością, a dodatkowo pingowanie jakiegokolwiek serwera (np. Onetu) wygląda mniej więcej tak:

20 ms
15 ms
18 ms
400 ms
450 ms
20 ms
15 ms
500 ms
20 ms
650 ms
700 ms
15 ms

I tak w kółko...
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 65 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5341
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 01-11-2016, 21:20   

f0ku5 napisał/a:
Powiedz mi w takim razie co mam zrobić

Powtórzę:
"wszystko na piśmie a w razie czego jest PRK (jest też regulamin UPC i tam jest zawarta awaria i usterka - zgłaszać i powoływać się na to)."
Co więcej, można żądać obniżenia abo, zapłaty kary i żądać usunięcia usterki/awarii (zawalić ich pismami) - tylko to wymaga czasu, determinacji i niestety kasy, bo listy polecone kosztują.
Można oczywiście zgłaszać coś przez formularz kontaktowy na ich stronie - tylko nie mamy dowodu wtedy co im wysłaliśmy i nie podeprzesz się tym przy PRK.
Wysyłać pisma i żądać odpowiedzi na piśmie - mieć wszystko "czarno na białym".
Poszukaj ich też na FB - i im tam spamować.

Reklamować prędkość internetu (o pingach im nawet nie wspominaj - one nie wpływają na działanie stron www - Twoje granie ich nie interesuje, otwiera się wp, onet - all jest ok).
Co najmniej 50% klientów w danej lokalizacji ma 250 Mb (cena, nowe promocje itd.) - nasprzedawali 250 na hektary a nie zwiększyli przepustowości na daną lokalizację - gdyby to miało działać perfekcyjnie, to na jeden pion w bloku by musieli dać narzut transferu 2 Gb (3/4 klatki schodowe i się robi 10 Gb transferu - na JEDEN blok) - obniżysz abo do 30 Mb i zobaczysz, jak to zacznie u Ciebie pięknie działać (wtedy starczy i dla Ciebie transferu).
_________________
 
 
xenon 
easy master

Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 36
Wysłany: 01-11-2016, 22:50   

To chyba wychodzi na to że wszyscy mają tak samo źle, tracę w takim razie wiarę w sens zgłaszania tego... Świetnie że mam jeszcze 1.5roku cyrografu :evil:
 
 
f0ku5 
light master

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 81
Wysłany: 01-11-2016, 22:52   

Jeśli wszyscy mają tak źle to pytanie nasuwa się takie - dlaczego to się dzieje od niedawna? Co takiego się stało?
 
 
januszmk 
plus master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Cze 2016
Posty: 426
Wysłany: 01-11-2016, 23:13   

f0ku5, jeszcze więcej klientów. ja już na początku umowy miałem problemy z prędkością, ale jeżeli przekroczy "masę krytyczną" to zaczyna dropować pakiety i ping jest wysoki.
a upc przecież nie odmówi instalacji nowego abonamentu.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 65 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5341
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 01-11-2016, 23:14   

f0ku5 napisał/a:
dlaczego to się dzieje od niedawna? Co takiego się stało?

http://uke.gov.pl/decyzja...pc-polska-19581
UPC musi usunąć wzmacniacze ze studzienek Orange - decyzja z kwietnia 2016 r mieli na to 6 miesięcy a więc właśnie październik i listopad.
_________________
 
 
f0ku5 
light master

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 81
Wysłany: 01-11-2016, 23:16   

Genialnie, tylko co mnie to obchodzi jako klienta?
Juz jedna sytuacje taka mam za soba, ze przyszedl technik w zeszly piatek przed swietami i byl w takich godzinach (kolo 19), kiedy wszystko jeszcze bylo w miare OK.
Jak mam zamowic technika na godzine 22, kiedy to zaczynaja sie naprawde jaja?

Naprawde jestem bliski poddania sie, poniewaz nie znam sie na aspektach prawnych takiego typu reklamacji i po prostu nie chce mi sie walczyc z UPC...


EDIT - obecnie mam 100 mbit zamiast 250, zaraz wrzuce winMTR'a.

EDIT 2 - jednak MTR'a nie wrzuce, bo pingi o dziwo sa w miare OK. Dzisiaj mam po prostu spadek predkosci...
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 65 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5341
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 01-11-2016, 23:30   

f0ku5 napisał/a:
Genialnie, tylko co mnie to obchodzi jako klienta?

Ot wskazuję potencjalnie możliwe przyczyny.
f0ku5 napisał/a:
Jak mam zamowic technika na godzine 22, kiedy to zaczynaja sie naprawde jaja?

A co ma Ci pomóc technik, skoro są przedziały czasowe, gdzie sam piszesz, że jest w miarę ok - to nie jest cokolwiek winne u Ciebie, to są problemy na węźle albo nawet jeszcze wcześniej.
_________________
 
 
f0ku5 
light master

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 81
Wysłany: 01-11-2016, 23:31   

KOCUREK1970 napisał/a:
A co ma Ci pomóc technik, skoro są przedziały czasowe, gdzie sam piszesz, że jest w miarę ok - to nie jest cokolwiek winne u Ciebie, to są problemy na węźle albo nawet jeszcze wcześniej.
Ja to wiem, że mi technik nic nie pomoże i to samo mówię na infolinii, ale oprócz przysłania technika nikt nie chcę mi pomóc!
 
 
xenon 
easy master

Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 36
Wysłany: 02-11-2016, 00:56   

Do mnie przyszedł technik, spytałem o głupi downgrade fw ubee to odpowiedział "oni nam nic nie mówią", więc gl żeby technik coś pomógł, max może zgłosić dalej, ale czy coś z tym ktoś coś zrobi to śmię wątpić...

Za czasów Aster to był na forum pracownik który faktycznie pomagał na priv i robił więcej niż infolinia, z upc też wiem, że są na forum ludzie którzy czytają, może ktoś by coś ruszył w tym niełatwym temacie :roll:
Ostatnio zmieniony przez xenon 02-11-2016, 01:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
f0ku5 
light master

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 81
Wysłany: 02-11-2016, 00:58   

OK, postaram się załatwić sprawę inaczej. Idę jutro do punktu UPC zgłosić oficjalne pismo.

[ Dodano: 03-11-2016, 19:59 ]
Porażka na całej linii z tym UPC. Byłem dziś w salonie, pracownik gdzieś zadzwonił i UZYSKAŁ POTWIERDZENIE, że w mojej lokalizacji jest duża utylizacja łącza i problemy będą. "Może Pan zgłosić reklamację, ale z góry uprzedzam, że będzie rozpatrzona negatywnie, bo prędkość ma Pan do 250 mbit".

Pomijam już fakt, iż w mojej korespondencji mailowej z BOK'iem otrzymałem informację, że żadnej utylizacji nie ma i wszystko powinno działać OK.

Reklamacja tak czy siak napisana, daję im czas do końca grudnia. Potem zrywam umowę, nawet jakbym miał zapłacić karę umowną. Nigdy więcej UPC...
 
 
xenon 
easy master

Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 36
Wysłany: 04-11-2016, 22:17   

No cóż kolejny dzień, kolejny fun:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: