Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Horizon GO i My Prime
Autor Wiadomość
mortex 
plus master


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 336
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-09-2018, 17:00   

kosmicznynalesn napisał/a:
To co tu pisze to jest pic na wode problem jest bardziej zlozony tylko ich informatycy dali ciala u mnie livebox jest ustawiony w tryb modemu a potem router i do niego koncowki i Horizon mi pisze ze jestem poza siecia UPC, brawo geniusz to ustawial w obydwu domowych lokacjach mam ten problem


Coś jest na rzeczy. Około dwóch miesięcy temu UPC przeprowadzało prace modernizacyjne w mojej lokalizacji i zaczęły się problemy z Horizon Go. Część kanałów (TVP, i parę innych) niedostępnych z powodu "braku licencji" lub "jesteś poza siecią UPC". Telefon na infolinię, zgłoszenie i powrót do stanu pierwotnego. Z czwartku na piątek zeszłego tygodnia znowu prace modernizacyjne, powtórka z rozrywki. Zgłoszone na infolinii, do tej pory brak poprawy. Konfiguracja: Cisco 3212+router+urządzenia końcowe.
_________________
 
 
Fornacis 
ultra master


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 822
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-10-2018, 18:15   

Pytanie za 100 punktów. W Horizon GO jest coś jak limit aktywnych sesji? Coś jak w HBO GO czy innych Netflixach, ograniczenie do 2, 4 czy 5 sesji na raz.

Patrzę regulamin i nie widzę. Ktoś, coś?

PozdR
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2018, 18:46   

Horizon Go można zainstalować na dowolnej liczbie urządzeń. Jednak korzystanie w tym samym czasie z usługi, będąc zalogowanym przy użyciu jednej nazwy użytkownika i hasła z serwisu Moje UPC, jest możliwe maksymalnie na 3 urządzeniach.
 
 
swordfish 
classic master

Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 209
Wysłany: 22-11-2018, 21:15   

Czy coś się zmieniło w Horizon GO? Brak możliwości oglądania TVN24 BIS (awaria?).
Przy próbie włączenia wPolsce.pl pojawia się komunikat, że ze względu na ograniczenia licencyjne nie można oglądać po za siecią domową UPC (do tej pory można było). Jeśli ograniczyli dostęp, to jest to dziwne, gdy w tym samym czasie bez abonamentu i bez cyfografu można ten kanał oglądać swobodnie na YouTube i w WP Pilot.. Podobna sytuacja do France24 (eng i fra wersja dostępna bezpłatnie na YouTube i w WP Pilot). W Horizon GO mimo opłacania abonamentu brak dostępu do kanałów. Zwłaszcza, że są to kanały informacyjne, a nie premium sportowo-filmowe.
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 22-11-2018, 21:18   

ale to juz pisz do nadawcy
UPC jakby moglo to wszystko by udostępniło
 
 
igoriga 
light master

Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 85
Wysłany: 27-11-2018, 18:31   

Witam.

Czy po okresie umowy na czas określony i przejściu w nieolreślony można zrezygnować z MyPrime a Horizon Max i internet dalej "pobierać"?
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2018, 18:33   

nie

aby zachować ceny musisz zostawić wsystkie usługi
jest to.opisane w warunkach promocji
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 27-11-2018, 19:05   

igoriga, Podstawowe pytanie, czy ma to na jednym regulaminie promocji, czy oddzielnie. Jeśli oddzielnie, to co jest napisane na ten temat w regulaminie MyPrime
_________________
 
 
igoriga 
light master

Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 85
Wysłany: 27-11-2018, 20:02   

Z tego co pamietam to miałem na jednym regulaminie Rewię Uslug IX a na drugim właśnie My Prime.
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2018, 20:47   

znajdź te pliki i przeczytaj co tam jest napisane

przecież nie będziemy wrozyc
 
 
igoriga 
light master

Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 85
Wysłany: 27-11-2018, 21:04   

GDA napisał/a:
znajdź te pliki i przeczytaj co tam jest napisane

przecież nie będziemy wrozyc


Nie trzeba wróżyć. Po prostu pytam czy ktoś już w ten sposób postąpił ?
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 27-11-2018, 21:10   

igoriga, Jeśli na oddzielnych reg, to na 99% możesz zrezygnować z samego MyPrime.
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2018, 22:13   

igoriga napisał/a:
GDA napisał/a:
znajdź te pliki i przeczytaj co tam jest napisane

przecież nie będziemy wrozyc


Nie trzeba wróżyć. Po prostu pytam czy ktoś już w ten sposób postąpił ?

ale jak mam Ci odpowiedź jak nie znam warunków na jakich abonujesz MyPRIME

jeżeli brałeś go wraz z całą umowa to masz go jako pakiet i nie możesz zrezygnować o czym już pisałem
ale dopóki tego nie sprawdzisz w regulaminie to możemy sobie gdybac
 
 
Rafal 
Moderator


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 578
Wysłany: 05-12-2018, 16:59   

Horizon Go pobierze teraz treści VOD na urządzenia mobilne
https://www.telepolis.pl/...adzenia-mobilne
 
 
swordfish 
classic master

Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 209
Wysłany: 06-12-2018, 21:12   

Jak się włącza napisy polskie na kanale Filmbox Arthouse w aplikacji Horizon Go? Fajnie, że jest ścieżka oryginalna. Jeszcze z j. angielskim, włoskim czy rosyjskim, dam sobie radę, tak przy chińskim i japońskim mam już problem ze zrozumieniem. I proszę mi nie pisać, że to tak nadawca nadaje. Na dekoderze mam napisy. Czyżby prawa autorskie do napisów nie obejmowały w UPC ich dostępności w internecie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: