Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Horizon GO i My Prime
Autor Wiadomość
luk26 
Klikacz

Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 7
Wysłany: 04-11-2017, 19:23   

myślałem ze wystarczy się zalogowac a nie jeszcze coś robić ,ale cóż spróbuje
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-11-2017, 19:25   

Logowanie to mus, a programy są podzielone na "w domu" i "poza domem".
_________________
 
 
luk26 
Klikacz

Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 7
Wysłany: 04-11-2017, 19:30   

tak ale ja tu mamna kazdym po zalogowaniu,teraz pytanie czy w kompie w pracy bedzie trzeba cos instalować bo wole nie ryzykować,wielki brat czuwa
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-11-2017, 19:44   

Jeżeli masz uprawnienia Admina na tym kompie to robisz zwykłe połączenie VPN i musi być zezwolony ruch wyjściowy z pracy na port 1723.
Tu masz :arrow: opis jak zrobić serwer VPN w domu na komputerze.

Jeżeli ruch na port PPTP (1723) jest blokowany to możesz skorzystać z ... :arrow: wypisz wymaluj jak tu, tylko serwer OpenVPN stawiasz w domu na kompie, bo pewno nie masz takiego routera.
_________________
 
 
maraf 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 54
Wysłany: 08-11-2017, 11:33   Nowe www Horizon Go

Jeśli ktoś nie zauważył, to jest nowa wersja Horizon Go w wersji web - teraz wygląda jak z dekodera Horizon.
Moim zdaniem duży krok w tył - działa to wyraźnie wolniej, poukrywane są opcje - trzeba więcej klikać; męcząca obsługa.
 
 
szuwarek-mini 
easy master

Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 31
Wysłany: 08-11-2017, 17:11   

W moim odczuciu na razie na plus. Nie zauważyłem żadnego spowolnienia. Jedynie brakuje mi oznaczenia kanałów możliwych do obejrzenia na programie TV (wcześniej pod logo był niebieski znaczek "na żywo", teraz można z menu wyfiltrować kanały możliwe do obejrzenia). Poza tym, wydaje się, że zrezygnowali z Silverlight na rzecz HTML5. Wideo ładują się i działają sprawniej. Zobaczymy jednak po czasie, za krótko na dłuższą opinie.
 
 
Pawop 
ultra master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 956
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-11-2017, 23:49   

Bardzo dobra zmiana. Teraz jest dużo przejrzyściej.
 
 
sykora 
easy master


Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 34
Wysłany: 26-11-2017, 14:09   

Witam

Jakie urządzenie typu android box polecacie do Horizon Go ? Najlepiej Android 6.0 lub 7.0. A co do pozostałych parametrów są jakieś szczególne wymagania RAM, procesor, grafika?
 
 
dareka 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 391
Skąd: 51.4200°N, 19.6800°E
Wysłany: 06-12-2017, 16:28   

Awaria horizon go. Nie można się zalogować. Jak narazie UPC nie potrafi poradzić sobie z awarią.
 
 
 
sampo 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 59
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 06-12-2017, 17:46   

dareka napisał/a:
Awaria horizon go. Nie można się zalogować. Jak narazie UPC nie potrafi poradzić sobie z awarią.

U mnie działa na komórce jak i na kompie przez stronę www.
_________________
  sampo
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2017, 18:32   

Chyba awaryjka była bo u mnie hula aż milo
 
 
mseifer 
classic master

Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 160
Wysłany: 29-01-2018, 00:55   

Mam: Pakiet Max Extra HD, Pakiet Multiroom Max. Horizon go działało teraz nie działa. Dla każdego to jest za darmo? Jak to aktywować?
_________________
 
 
jender 
easy master

Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-02-2018, 17:44   

Witajcie, mam problem ze zdalnym planowaniem nagrań na dekoderze przez aplikację mobilną na Androida. Przy każdej próbie zaplanowania nagrania dostaję komunikat, że nie udało się zaplanować nagrania (obrazek). Co z tym zrobić? Jakieś ustawienia w dekoderze zmienić czy co? W ustawieniach Horizona nie mam włączonych żadnych trybów eko czy czegoś w tym stylu. Jeszcze jakiś miesiąc temu działało a teraz nie. Nic w tym czasie nie zmieniałem...

Screenshot_20180211-173702.png
Plik ściągnięto 25 raz(y) 291,07 KB

 
 
jarul777 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-02-2018, 10:05   

Mi się taki komunikat pojawia dość często za pierwszym razem, ale jak wcisnę "Nagraj" ponownie, to już potwierdza.
_________________
 
 
dareka 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 391
Skąd: 51.4200°N, 19.6800°E
Wysłany: 20-02-2018, 18:12   

U mnie też pojawia się taki komunikat, szkoda że nie chce zaprogramować nagrywania gdy na Horizonie ustawiony jest tryb standardowy.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: